![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 januari 2014 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Soort zoekt soort hè
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die staan toch ook niet elke dag in de kranten als waren ze nazi's enz Laatst gewijzigd door andev : 6 januari 2014 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Zie post 43 in deze draad
System, je hebt toch wel brute pech dan. Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 6 januari 2014 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8 op 10 draden die hij opstart gaan over de N-VA.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 januari 2014 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Het gaat hem daarbij niet zozeer over wie ze schrijven of hoe dikwijls maar wel over wat en hoe ze erover schrijven. Maar die nuance had je wellicht ook al zelf gemaakt, of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want als het aan De Wever had gelegen had hij België laten wegzakken in het economisch moeras door zijn verrottingsstrategie. Gelukkig hebben de regeringspartijen dit op tijd ingezien en hebben ze nadien én bovendien ook nog een mooi palmares neergezet en onze centen gered! Ik heb het altijd gezegd en ik herhaal het: De Wever is een praatjesmaker, een blaaskaak die een hype veroorzaakte omdat hij jolig overkwam tijdens TV-spelletjes. En de intellectueel wilde uithangen met zijn Latijnse citaten. Maar voor de rest heeft hij (en zijn partij) op politiek vlak nog maar weinig laten zien. Het moet lukken, maar ik lees voor het ogenblik 'Greep naar de Macht' van Bruno De Wever en ik zit nu in de periode van de jaren dertig. Zeer frappant is de gelijkenis van het V.N.V., de partij van de Vlaams-nationalisten uit de jaren dertig, met de Vlaams-nationalisten van nu. Ook in de jaren '30 paste het V.N.V. de verrottingsstrategie toe, wilden ze niet meewerken, en gokten ze op de vernietiging van België. In de jaren '30 verloren ze het (dit) pleit. En ze zullen uiteindelijk nu ook weer het pleit verliezen. Wees daar maar zeker van. Laatst gewijzigd door system : 6 januari 2014 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarmee moeten we zaken zoals de genocide in Rwanda e.d. niet gaan minimaliseren, maar dat zijn eenmalige gebeurtenissen en het zou me in het geheel niet verbazen dat het totaal aantal slachtoffers van ideologisch op de Islam geïnspireerd geweld sinds WOII wel degelijk het grootst is. Het is natuurlijk niet zo acuut als de miljoenen die vergast zijn in de holocaust op 4 tot 5 jaar of de ontelbare slachtoffers van Pol Pot in een beperkte tijdspanne, het is eerder een sluimerend gegeven. Je kan je echter afvragen wat het ergste is. Gedurende 5 jaar elke minuut een dode of gedurende 30 jaar elke 5 minuten een dode. Wat verder ook verschillend is aan deze ideologie is dat ze zich wereldwijd probeert door te zetten en dat kan je bezwaarlijk van een Pol Pot of de genocidairs uit Rwanda zeggen. Nogmaals zonder al deze verschrikkelijke gebeurtenissen te minimaliseren.
Laatst gewijzigd door doremi : 6 januari 2014 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het wordt trouwens hoog tijd dat ook de mindere goden bedeeld worden met een nieuw troetelnaampje. - diamant jan - ben zwets - broeder bracke... enz... allemaal een beetje déja-vu en dus aan vervanging toe. Ik stel dus voor dat jullie een wedstrijd organiseren. De winnaar mag gaan eten met de nieuwe premier in de "Comme chez soi" Ik verzeker je dat het niet BDW zal zijn. Alles wordt georganiseerd door je geestesgenoot VLB. Komaan belgicistjes. Er is werk aan de winkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook met je lectuur van "Greep naar de macht" ga je de mist in. Iedereen weet dat het V.N.V. het pleit verloor in 1944 en niet in de jaren 30 zoals jij vermeldt. Of is dit je zoveelste schrijffout? In dit geval raad ik je een verfrissende fietstocht naar Nederlands Limburg aan. Je kent de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van deze draad is "HNL is dol op BDW".
Dat is maar een zeer gedeeltelijke waarheid. Het moet zijn: "Quasi gans Vlaanderen is dol op BDW". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30% is dus quasi gans Vlaanderen ??
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Als u weet dat het resterende percentage over x aantal partijen dient te worden verdeeld ... 'JA'.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So ? Het is en blijft 70%, die "niet dol zijn op BDW"
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementslid
|
![]() Fout. Het is 70% die niet kiezen voor BDW.
Zo kies ik "niet" voor LDD, maar ik ga niet claimen, dat ik er niet dol op ben ...