![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er naast de karikaturen facebook, twitter, etc ook ander internetverkeer is waar men misschien geen vrijgeleide gaf om met privacy gegevens te rommelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het NSA verzamelt bulk, zowat alle communicatie die ze grijpen kunnen, daar heeft niemand een lijstje voor nodig om dat te begrijpen. (IMHO) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het nu echt zo moeilijk even te zeggen wat de relevantie dan wel was van die bron die je zou gegeven hebben of waar ik die zou kunnen vinden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ik gebruik dat dagelijks en ja naar verluid is er heel wat meer verzameld dan de gegevens van die smoelenboek en er is naast het verkoop van gegevens ook ingebroken en afgeluisterd door de NSA Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant om weten: Jonge mensen houden niet van smoelboekspionage.
CNET - For teens, Facebook is 'dead and buried' 27 december 2013 - So apparently Facebook isn't merely slipping a little in the eyes of youth. It's a corpse. It's "embarrassing." At least that's what a new study says. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik vraag mij af waarom mensen moord en brand roepen en dus weten dat hun gegevens zogezegt misbruikt worden...hun gegevens vrijwillig op het net blijven gooien n dus hun privacy toch.minder belangrijk vinden? Stop dan ook met zagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, vraag mij dan ook niet om dat lijstje volledig te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij vind het blijkbaar toch niet erg want je blijft vrijwillig deze gegevens aanvoeren
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw "op 't net gooien" impliceert dat ge het weet dat iedereen dat kan en mag lezen/gebruiken... bij deze problematiek gaat het er net over dat men het buiten het weten van mensen heeft verzameld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TOCH WEL
Het wordt strafrechtelijk vervolgt manneke Zoals parcival reeds zei ... je zit hier wat te memmen over zaken waar je niets over weet. Citaat:
Neen ilwill voor den 1001x ik spring uiterst voorzichtig om met het vrijgeven van gegevens. Niettemin is het zo dat ik een intens internetgebruiker ( geen smoelenboek, etc ) ben En ik wens dat te blijven doen mét bepaalde garanties... daar gaat het over. Wat jij in feite vraagt is alle internetverkeer te mijden en terug te grijpen naar de papieren versie ... Maar ja zelfs in dat laatste is er geen garantie want je stelt : 'Gegevens verzamelen is niet misbruiken' Dus zoals ik al zei bpost mag morgen beslissen dat ze al mijn briefwisseling openmaakt en de inhoud ervan ergens bewaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NY Times - U.S. Postal Service Logging All Mail for Law Enforcement Consumerist - Forget The NSA’s Hi-Tech Snooping, The USPS Has Been Scanning Our Mail For Years |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeef me dat ik niet overloop van bewondering en adoratie en de wierook, (goud en mirre zijn ver weg) nog even opgeborgen laat, om in 3-koningen termen te spreken. De heilige geest is voorwaar niet in u neergedaald, of het moet een bijzonder zatte en troebele versie van de helige geest zijn. Een extreme versie van sus antigoon misschien? Laatst gewijzigd door parcifal : 7 januari 2014 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat klaag je dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie proberen net te doen uitschijnen dat ze gegevens misbruiken maar buiten wat conspiracy sites heb ik nog niets gezien
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van liefde naar haat en omgekeerd beste illwill, daar is meermaals slechts 1 stapje voor nodig, met alle gevolgen vandien... ![]() BTW: U leest dus geen kranten? BTW2: Definieert U AUB eens het daadwerkelijk verschil tussen het 'gebruiken' en 'misbruiken' van een op illegale manier verkregen informatie, een en al oor. Go ahead! Graag. zb . Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2014 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen probleem. Men mag van mij alle gegevens opslaan en scriptjes erop af laten. Wat niet mag en wat ook helemaal niet kan, is dat ze daadwerkelijk gaan afluisteren indien daar geen goede reden voor is. Maar mijn probleem is gewoonweg dat iedereen zonder aarzelen hun gegevens te grabbel gooien om bv aankopen te doen via het net. Waardoor deze gegevens ook massaaal verder verspreid worden...n niemand kraait hiernaar. Maar oweee als r op 1 of andere manier een link gemaakt word met de vs...niets verandert maar dan is het plots schending van de privacy.
![]() |
![]() |