![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Haha, draai er maar omheen, niet te diep in gesprek raken omdat anders Uwe tekortkomingen zichtbaar worden. Als U weet wie U bent hoeft U niets te vrezen. En ergens is het wel verstandig om tijdig een onderwerp te staken omdat anders het nog onzichbare zichtbaar word. En verder ga ik U niets uitleggen, misschien gaat U dan nog beseffen dat vertandig zijn meerdere defenities heeft met betrekking tot .. een context waarmede een totstandkoming van een zin gemoeid is. En ik weet precies wat ik bedoel. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wat een labiel gebral heb je nu zitten brouwen?
|
|
|
|
#83 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als een persoon strijd loopt te voeren tegen 7 of 8 of acht personen te gelijk dan kan men op de vingers aftellen wanneer deze gaat stressen. En dit is geen one-liner. |
|
|
|
|
|
|
#84 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moeder worden = zwanger worden. Dit alles geldt voor homo + lesbo [/geduldige modus] Citaat:
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zijn hier nogal kastaars he?
|
|