Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2014, 12:02   #201
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Gij fantaseert teveel over Miami Vice
Ik ben speciaal komen kijken omdat ik op voorhand wist dat gij en nog een paar klojo's gingen zeveren en zagen. Waarom zou ik mij nog moeten verdedigen tegenover dergelijke verzuurde simpele mensen? Het bewijs dat veel mensen verzuurd en depressief rond lopen is wel bewezen doordat er opeens al tien klachten tegen de BMW bestuurder zijn. Allemaal hopen ze dat ze met hun onnozel bakkes even op VTM kunnen komen. Op VTM omdat ze daar uit zijn op van die mooie verhalen en hun kijkers die op sensatie kicken.

En laat de BMW nu verkeersagressie gedaan hebben. Punt blijft dat de maker van het filmke enkel uit was op sensatie en zijn populariteit op FB te verhogen. Dat hij daarmee andere mensen aan het kruis nagelt, zelfs een onschuldige juwelier veroordeelt hij even op zijn FB profiel, stoort hem niet. De filmmaker is dus geen woord meer waard. Verklikkers zijn persona non grata en zouden zo snel mogelijk op hun plaats moeten gezet worden. Moet morgen alles gefilmd worden en boete voor betaald worden? Of vervolgen en in de'n bak steken? Een sigarettenpeuk op de grond smijten mag ook niet maar je ziet het wel honderden keren per dag. Als filmen mag maak dan ook een nultolerantie en bestraf alles wat niet mag. Ook al is het maar het belachelijkste dat er is. Dan heb je pas een mooie haatdragende en paranoïde maatschappij. Zet ineens een paar camera's op uw geburen en bel de politie als ze teveel lawaai maken als ze in hun bed bezig zijn

En kom nu niet af met burgerplicht of meldingsplicht. De filmmaker trok er zich ook niets van aan. Een op sensatiebeluste geile gast is het en meer niet. Dicaobareke gaan spelen op girofuiven en stoere praat tegen de jeugd vertellen zal hij wel beter kunnen.

En ja ik ben een voorbeeldige chauffeur. Ik rij aan de snelheden die zijn toegelaten. Ik parkeer waar je mag parkeren en betaal altijd het ticket. Ik draag altijd mijn gordel en gebruik altijd mijn richtingaanwijzers. De laatste 5 (ik denk zelfs langer) jaar heb ik geen enkele boete gehad. Ik drink niets alcohol als ik met de wagen rij. Ik doe 50.000 km per jaar en heb al jarenlang geen ongeluk meer gehad waar ik in fout was. Weinigen hier zullen dit ook allemaal kunnen zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allemaal goed en wel Danny'ke; echter nog steeds blijkt u niet te begrijpen, dat er een wezenlijk verschil is tussen terecht iemand aangeven; en iemand 'verklikken' uit kleingeestigheid.
Oud 9 januari 2014, 12:17   #202
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Ik zag gisteren ook een oudere dame die beroofd werd door een jongere. Ik heb zijn gezicht duidelijk gezien, maar ben toch maar niet naar de politie gegaan. lk wil immers geen verklikker zijn!

De wereld op zijn kop.

= logica van onzen tooghanger Danny.
Oud 9 januari 2014, 12:17   #203
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Wat de filmmaker op zijn geweten heeft : http://www.nieuwsblad.be/article/det...ref_map=%5B%5D

De dag dat die mij zoiets zou lappen ik zou er veel geld voor over hebben om hem even terug te laten heropvoeden. Niet direct maar hij zou het weten dat hij maanden lang beter ogen achter in zijn hoofd zou moeten hebben. Ik walg van dergelijke mensen. Ik zou zelfs nog meineed durven plegen en gaan getuigen tegen de filmmaker. Maar het kalf is al verdronken. De BMW bestuurder is al aan de schandpaal genageld. Ik hoop dat ik die filmmaker nooit tegen kom want dan zeg ik in zijn gezicht wat ik van hem denk. En zo zullen er wel meer mensen zien.

En hij is nog laf ook. Alle negatieve reacties op zijn FB worden altijd en snel terug door hem of zijn vrouw verwijderd. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij tenminste zwaar gaat mogen afdokken aan die onterecht beschuldigde juwelier. Wat een triestig mediageil manneke is dat. En dat durft zich mens noemen?
Danny'ke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 12:21   #204
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat de filmmaker op zijn geweten heeft : http://www.nieuwsblad.be/article/det...ref_map=%5B%5D

De dag dat die mij zoiets zou lappen ik zou er veel geld voor over hebben om hem even terug te laten heropvoeden. Niet direct maar hij zou het weten dat hij maanden lang beter ogen achter in zijn hoofd zou moeten hebben. Ik walg van dergelijke mensen. Ik zou zelfs nog meineed durven plegen en gaan getuigen tegen de filmmaker. Maar het kalf is al verdronken. De BMW bestuurder is al aan de schandpaal genageld. Ik hoop dat ik die filmmaker nooit tegen kom want dan zeg ik in zijn gezicht wat ik van hem denk. En zo zullen er wel meer mensen zien.

En hij is nog laf ook. Alle negatieve reacties op zijn FB worden altijd en snel terug door hem of zijn vrouw verwijderd. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij tenminste zwaar gaat mogen afdokken aan die onterecht beschuldigde juwelier. Wat een triestig mediageil manneke is dat. En dat durft zich mens noemen?
Een heropvoeding, ... dan kan 'u' ook gebruiken.
U bent nogal agressief trouwens, vind ik persoonlijk.
Oud 9 januari 2014, 12:21   #205
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik zag gisteren ook een oudere dame die beroofd werd door een jongere. Ik heb zijn gezicht duidelijk gezien, maar ben toch maar niet naar de politie gegaan. lk wil immers geen verklikker zijn!

De wereld op zijn kop.

= logica van onzen tooghanger Danny.
En als ge naar de politie gaat dan kunt ge het daar nog uitleggen. En als ge pech hebt komt die overvaller u nog een mes in uw rug steken. Altijd leuk om een onbekend iemand te willen helpen dan?

Wanneer zou ik de politie bellen : als ze mij of mijn rechtstreekse familie onrecht aandoen. Verder moet iedereen zelf maar zijn plan trekken. Ik zal nooit getuigen omdat ik toevallig iets gezien heb. Wat heb je er ook aan? Enkel wat meer ellende.

En goed geprobeerd tooghanger maar een cafébezoek is ook al jaren geleden.
Oud 9 januari 2014, 12:22   #206
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Een heropvoeding, ... dan kan 'u' ook gebruiken.
U bent nogal agressief trouwens, vind ik persoonlijk.
Dat is op Miami Vice toch ook
Ik vind het trouwens niet agressief. Ik wik en weeg hier nog mijn woorden. Eigenlijk stom want een verklikker is het niet waard.
Oud 9 januari 2014, 12:25   #207
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
En als ge naar de politie gaat dan kunt ge het daar nog uitleggen. En als ge pech hebt komt die overvaller u nog een mes in uw rug steken. Altijd leuk om een onbekend iemand te willen helpen dan?

Wanneer zou ik de politie bellen : als ze mij of mijn rechtstreekse familie onrecht aandoen. Verder moet iedereen zelf maar zijn plan trekken. Ik zal nooit getuigen omdat ik toevallig iets gezien heb. Wat heb je er ook aan? Enkel wat meer ellende.

En goed geprobeerd tooghanger maar een cafébezoek is ook al jaren geleden.
U weet toch dat u strafbaar bent? U hoort het niet graag, maar er is, zoals reeds gezegd, nog steeds 'burgerplicht'. En onder burgerplicht mag u gerust begrijpen: "wettelijke of morele verplichting van burgers om bijv. medeburgers die in nood verkeren te helpen"

U zegt op een publiek forum, dat u verzaakt aan uw berugerplicht. Wat moet ik hier nu mee doen Danny'ke?

Laat ons hopen, dat als u ooit in gevaar bent, geen van de omstaanders ook maar één gelijkenis met u vertoont; anders, naar ik vrees, bent u een vogel voor de kat.
Oud 9 januari 2014, 12:27   #208
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik vind het trouwens niet agressief. Ik wik en weeg hier nog mijn woorden. Eigenlijk stom want een verklikker is het niet waard.
Het is goed Danny'ke. U bent te dom om het te begrijpen.
Geen probleem.
Oud 9 januari 2014, 12:38   #209
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er komen op verschillende plaatsen meer en meer camera's bij. Zijn bijzonder nuttig en zo is onder meer ook de moord op Van Holsbeeck opgelost geraakt. Er komt ook een kliklijn waarbij je mensen die frauderen of zich bezig houden met allerhande illegale praktijken lekker anoniem kan aangeven. Dashcams zie ik in de toekomst nog wel standaard worden in auto's, bijzonder nuttig bij ongevallen of gevallen van verkeersagressie.

Kortom allemaal middelen om de "rotte appelen" in de maatschappij op te sporen en tot orde te roepen of ze eruit te verwijderen. Brave burgers zijn immers het slachtoffer van dergelijke figuren zoals ook deze BMW rijder.

Normaalgezien moet je met de gemaakte beelden gewoon naar de politie stappen, maar in dit geval vind ik het wel bijzonder amusant dat de belager opgejaagd wild is en een hoop stront over zich heen krijgt.

Zeg eens, bent u zelf al eens verklikt geweest?
Oud 9 januari 2014, 12:41   #210
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Er komen op verschillende plaatsen meer en meer camera's bij. Zijn bijzonder nuttig en zo is onder meer ook de moord op Van Holsbeeck opgelost geraakt. Er komt ook een kliklijn waarbij je mensen die frauderen of zich bezig houden met allerhande illegale praktijken lekker anoniem kan aangeven. Dashcams zie ik in de toekomst nog wel standaard worden in auto's, bijzonder nuttig bij ongevallen of gevallen van verkeersagressie.

Kortom allemaal middelen om de "rotte appelen" in de maatschappij op te sporen en tot orde te roepen of ze eruit te verwijderen. Brave burgers zijn immers het slachtoffer van dergelijke figuren zoals ook deze BMW rijder.

Normaalgezien moet je met de gemaakte beelden gewoon naar de politie stappen, maar in dit geval vind ik het wel bijzonder amusant dat de belager opgejaagd wild is en een hoop stront over zich heen krijgt.

Zeg eens, bent u zelf al eens verklikt geweest?
Ik denk het wel, ... toen hij met zijn BMW bruusk afremde; zonder enige reden; vóór een witte bestelwagen. Kwaad dat hij was toen!
Oud 9 januari 2014, 13:15   #211
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zou zelfs nog meineed durven plegen en gaan getuigen tegen de filmmaker.
Klasse! Zo zouden er meer van moeten zijn in Vlaanderen

Citaat:
Citaat:
Zo zouden er nóg meer van moeten zijn in Vlaanderen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 13:18   #212
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Doet me trouwens denken aan de 'no snitching!'-epidemie in zwarte amerikaanse ghetto's

http://www.opednews.com/articles/ope...ng_creed_a.htm

Verkrachtingkje gezien en dader gaan verklikken?

Denny lost het ep!
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 13:18   #213
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Klasse! Zo zouden er meer van moeten zijn in Vlaanderen

Zo zouden er nóg meer van moeten zijn in Vlaanderen
Zoals eerder gezegd, u heeft uw naam niet gestolen ...

Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 9 januari 2014 om 13:19.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 14:04   #214
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
U weet toch dat u strafbaar bent? U hoort het niet graag, maar er is, zoals reeds gezegd, nog steeds 'burgerplicht'. En onder burgerplicht mag u gerust begrijpen: "wettelijke of morele verplichting van burgers om bijv. medeburgers die in nood verkeren te helpen"
Ik keek op die bewuste moment juist naar de andere kant. Daar liep een schoon wijf. Voila einde verklaring en ik heb zo goed mogelijk mijn burgerplicht (wat een grap) gedaan

Citaat:
Ik denk het wel, ... toen hij met zijn BMW bruusk afremde; zonder enige reden; vóór een witte bestelwagen. Kwaad dat hij was toen!
Gij zijt echt simpel als je denkt dat ik die BMW bestuurder zou zijn
Oud 9 januari 2014, 14:19   #215
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik keek op die bewuste moment juist naar de andere kant. Daar liep een schoon wijf. Voila einde verklaring en ik heb zo goed mogelijk mijn burgerplicht (wat een grap) gedaan
U durft nogal.
Oud 9 januari 2014, 15:23   #216
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Danny'ke, dat gaat over de chauffeur van de BMW!!! Wat een afgang voor je...
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 16:11   #217
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Ik bedoelde daar wel mee dat die BMW bestuurder nu al zelfs door journalisten wordt opgejaagd. Maar is ergens normaal want die ruiken bloed en denken alleen aan hun kassa kassa.

Maar genoeg gezwansd over de verklikker. We zullen wel afwachten en ik ben er van overtuigd dat die man zijn les wel zal krijgen.

@ Miami Vice man : ge wilt niet weten wat ik allemaal zou durven
Oud 9 januari 2014, 16:17   #218
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde daar wel mee dat die BMW bestuurder nu al zelfs door journalisten wordt opgejaagd. Maar is ergens normaal want die ruiken bloed en denken alleen aan hun kassa kassa.

Maar genoeg gezwansd over de verklikker. We zullen wel afwachten en ik ben er van overtuigd dat die man zijn les wel zal krijgen.

@ Miami Vice man : ge wilt niet weten wat ik allemaal zou durven
Inderdaad. Ik zou wel eens zin kunnen krijgen om mijn burgerplicht te doen ...
Oud 9 januari 2014, 16:39   #219
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Waarom? Ik doe mijn burgerplicht ook zoals jullie het willen. Enkel zie en hoor ik soms niet zo goed meer. Selectief doof en blind noemen ze dat.

Als ik elke overtreding door een vrachtwagen, bestelwagen, wagen, moto, fietser, voetganger met een dashcam zou moeten gaan filmen en op sociale media plaatsen, ik zou een voltijdse secretaresse nodig hebben. En daar zijn overtredingen bij waarbij die van de BMW bestuurder nog niets is.

Pas nog gezien : een vrachtwagen stopt voor een rood licht. Ik stop er achter. Het duurde te lang voor hem en opeens gaat die los door het rood. Een wagen die groen heeft moet alles dicht slaan en kan de vrachtwagen nog maar juist ontwijken. In een reflex duwt die bestuurder op zijn claxon. De vrachtwagen rijdt gewoon verder en steekt door zijn raam zijn middelvinger omhoog. Niemand gewond, geen materiële schade maar het had wel veel erger kunnen af lopen. Had ik nu een dashcam gehad dan had ik dat volgens mijn burgerplicht openbaar moeten maken?

IK BEN MIJN LEVEN NOG NIET MOE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 9 januari 2014, 16:43   #220
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Had ik nu een dashcam gehad dan had ik dat volgens mijn burgerplicht openbaar moeten maken?
En nog steeds snapt Danny'ke het niet ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be