![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zag gisteren ook een oudere dame die beroofd werd door een jongere. Ik heb zijn gezicht duidelijk gezien, maar ben toch maar niet naar de politie gegaan. lk wil immers geen verklikker zijn!
De wereld op zijn kop. = logica van onzen tooghanger Danny.
![]() |
#203 |
Vreemdeling
|
![]() Wat de filmmaker op zijn geweten heeft : http://www.nieuwsblad.be/article/det...ref_map=%5B%5D
De dag dat die mij zoiets zou lappen ik zou er veel geld voor over hebben om hem even terug te laten heropvoeden. Niet direct maar hij zou het weten dat hij maanden lang beter ogen achter in zijn hoofd zou moeten hebben. Ik walg van dergelijke mensen. Ik zou zelfs nog meineed durven plegen en gaan getuigen tegen de filmmaker. Maar het kalf is al verdronken. De BMW bestuurder is al aan de schandpaal genageld. Ik hoop dat ik die filmmaker nooit tegen kom want dan zeg ik in zijn gezicht wat ik van hem denk. En zo zullen er wel meer mensen zien. En hij is nog laf ook. Alle negatieve reacties op zijn FB worden altijd en snel terug door hem of zijn vrouw verwijderd. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat hij tenminste zwaar gaat mogen afdokken aan die onterecht beschuldigde juwelier. Wat een triestig mediageil manneke is dat. En dat durft zich mens noemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U bent nogal agressief trouwens, vind ik persoonlijk.
![]() |
![]() |
#205 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wanneer zou ik de politie bellen : als ze mij of mijn rechtstreekse familie onrecht aandoen. Verder moet iedereen zelf maar zijn plan trekken. Ik zal nooit getuigen omdat ik toevallig iets gezien heb. Wat heb je er ook aan? Enkel wat meer ellende. En goed geprobeerd tooghanger maar een cafébezoek is ook al jaren geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het trouwens niet agressief. Ik wik en weeg hier nog mijn woorden. Eigenlijk stom want een verklikker is het niet waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U zegt op een publiek forum, dat u verzaakt aan uw berugerplicht. Wat moet ik hier nu mee doen Danny'ke? Laat ons hopen, dat als u ooit in gevaar bent, geen van de omstaanders ook maar één gelijkenis met u vertoont; anders, naar ik vrees, bent u een vogel voor de kat.
![]() |
![]() |
#208 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geen probleem.
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kortom allemaal middelen om de "rotte appelen" in de maatschappij op te sporen en tot orde te roepen of ze eruit te verwijderen. Brave burgers zijn immers het slachtoffer van dergelijke figuren zoals ook deze BMW rijder. Normaalgezien moet je met de gemaakte beelden gewoon naar de politie stappen, maar in dit geval vind ik het wel bijzonder amusant dat de belager opgejaagd wild is en een hoop stront over zich heen krijgt. Zeg eens, bent u zelf al eens verklikt geweest?
![]() |
![]() |
#210 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#211 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Minister-President
|
![]() Doet me trouwens denken aan de 'no snitching!'-epidemie in zwarte amerikaanse ghetto's
http://www.opednews.com/articles/ope...ng_creed_a.htm Verkrachtingkje gezien en dader gaan verklikken? Denny lost het ep! |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Parlementslid
|
![]() Zoals eerder gezegd, u heeft uw naam niet gestolen ...
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 9 januari 2014 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Parlementslid
|
![]() U durft nogal.
![]() |
#216 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Danny'ke, dat gaat over de chauffeur van de BMW!!! Wat een afgang voor je... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Vreemdeling
|
![]() Ik bedoelde daar wel mee dat die BMW bestuurder nu al zelfs door journalisten wordt opgejaagd. Maar is ergens normaal want die ruiken bloed en denken alleen aan hun kassa kassa.
Maar genoeg gezwansd over de verklikker. We zullen wel afwachten en ik ben er van overtuigd dat die man zijn les wel zal krijgen. @ Miami Vice man : ge wilt niet weten wat ik allemaal zou durven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#219 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom? Ik doe mijn burgerplicht ook zoals jullie het willen. Enkel zie en hoor ik soms niet zo goed meer. Selectief doof en blind noemen ze dat.
Als ik elke overtreding door een vrachtwagen, bestelwagen, wagen, moto, fietser, voetganger met een dashcam zou moeten gaan filmen en op sociale media plaatsen, ik zou een voltijdse secretaresse nodig hebben. En daar zijn overtredingen bij waarbij die van de BMW bestuurder nog niets is. Pas nog gezien : een vrachtwagen stopt voor een rood licht. Ik stop er achter. Het duurde te lang voor hem en opeens gaat die los door het rood. Een wagen die groen heeft moet alles dicht slaan en kan de vrachtwagen nog maar juist ontwijken. In een reflex duwt die bestuurder op zijn claxon. De vrachtwagen rijdt gewoon verder en steekt door zijn raam zijn middelvinger omhoog. Niemand gewond, geen materiële schade maar het had wel veel erger kunnen af lopen. Had ik nu een dashcam gehad dan had ik dat volgens mijn burgerplicht openbaar moeten maken? IK BEN MIJN LEVEN NOG NIET MOE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Parlementslid
|
![]() En nog steeds snapt Danny'ke het niet ...