Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2014, 08:09   #1
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard Leve de multicul

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...telefoon.dhtml

Wederom krijgen brave autochtonen het aan de stok met de andersgekleurde medemens,wat opvalt is dat er geen commentaar kan gegeven worden bij dit artikel!
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 08:15   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Had ik er eentje van in Maatschappij en samenleving gezet en zoals u al schreef zal er niet veel commentaar op komen denk ik.

Is meestal ook het eerste wat die allochtonen doen als je u op de straat begeeft, kijken wel type uurwerk je aanhebt en welke schoenen je draagt.

Daarna weten ze wel even tegen de grond te spugen.

Misschien GAS boetes op spugen zetten?

Citaat:
van vijftien allochtone jongeren, allemaal leeftijdsgenoten.
(uiteraard voortgaande op het artikel dat het allemaal allochtonen waren ... )

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 januari 2014 om 08:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 09:04   #3
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht

Wederom krijgen brave autochtonen het aan de stok met de andersgekleurde medemens,wat opvalt is dat er geen commentaar kan gegeven worden bij dit artikel!
Wat een schande, een weerloze gehandicapte aanvallen in groep, als een bende hyena's. De moslimgemeenschap zou zich diep moeten schamen. Het ene 'fait divers' volgt het andere op. Altijd hetzelfde : agressie, agressie en agressie.

En natuurlijk kan je commentaar geven: de verkiezingen naderen, de aandacht mag zeker niet gaan naar wat het importkutvolk van de sossen uitrichten.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 09:17   #4
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat een schande, dit verhaal!
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 09:19   #5
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Wat een schande, een weerloze gehandicapte aanvallen in groep, als een bende hyena's. De moslimgemeenschap zou zich diep moeten schamen. Het ene 'fait divers' volgt het andere op. Altijd hetzelfde : agressie, agressie en agressie.

En natuurlijk kan je commentaar geven: de verkiezingen naderen, de aandacht mag zeker niet gaan naar wat het importkutvolk van de sossen uitrichten.
Hier waren het allochtonen maar het zou ook autochtonen moeten zijn. Nooit over zondebokken horen spreken? Dat bestaat jammer genoeg nog steeds in veel scholen.....................
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 11:40   #6
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Hln.be sluit de lezerscommentaren om duidelijke redenen af, maar heeft tenminste nog de eerlijkheid om een kat een kat te noemen. Bij hun collega's van de vRT zijn het weer "jongeren". D�*e techniek werkt pas veralgemening in de hand. Mochten de media bij elk incident duidelijk vermelden of het om autochtonen of allochtonen gaat, dan zouden we niet meer in de huidige situatie zitten waarbij men voortdurend "jongeren" schrijft, en waarbij het gros van de lezers er dan per definitie van uitgaat dat het weeral eens allochtonen zijn.

Of hoe de politiek correcte media in al hun pogingen om zo poco mogelijk te zijn steeds weer opnieuw een boemerang weggooien die net het omgekeerde bereikt van wat ze beogen.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 10 januari 2014 om 11:40.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 12:40   #7
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Hier waren het allochtonen maar het zou ook autochtonen moeten zijn. Nooit over zondebokken horen spreken? Dat bestaat jammer genoeg nog steeds in veel scholen.....................
natuurlijk hadden het ook autochtonen kunnen zijn. De kranten staan bol van die faits divers waarbij een troep autochtonen gezamenlijk een aanval doen op een arme allochtoon die een dure koptelefoon durft op te zetten in het openbaar. Dagelijks heb je van die berichtjes in de kranten. Wat zeg ik "dagelijks"? Maar nee, minstens vijf keer per dag gebeurt dat.

Daarom noemt Nietsche het "gewoon standaard pestgedrag" neem ik aan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 13:35   #8
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Natuurlijk dadde. Net zoals Breivik evengoed een moslim had kunnen zijn.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 13:44   #9
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Dat gespuis blijft maar bescherming genieten van de politiekcorrecten. Met ander woorden, doe maar lekker verder. De Belgische belastingbetaler is blijkbaar vogelvrij verklaard. Het enige wat deze laatste moet doen, is de multicul geldelijk onderhouden. Honderden miljarden euro heeft die rotzooi ons al gekost.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 14:57   #10
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht

Ik vind het een zeer verwarrend verhaal. Jongen zit op de bus te wachten en wordt aangevallen. Bus komt aan en jongen stapt op. En dan wordt het heel verwarrend alsof meer dan één jongen hulp vroeg, alsof de belagers mee op de bus waren gestapt, alsof er te laat hulp werd gevraagd.
'
Ik zou 'andersgekleurden' (uw benoeming) vervangen door een ander woord.

Mijn kinderen hebben een donkere tint. En voor hetzelfde geld had het slachtoffer een adoptief kind kunnen zijn met een kleurtje.

Dit is even misplaatst als de VRT die het altijd heeft over jongeren terwijl iedereen onderhands al weet dat het voor 90% gaat over origines waar liegen, bedriegen en het gebrek aan opvoedkunde schering en inslag zijn en zelfs inherent aan hun cultuur.

Ik pleit alleen maar voor een zo accurate mogelijke berichtgeving EN op alle vlakken.

En verder weet ik niet wat ik zou gedaan hebben als ik met die jongen en die anderen aan die bus stond te wachten.

Ik ben ooit als lerares met een jongen na het laatste lesuur met hem naar zijn bushalte gegaan omdat hij vreesde dat hij daar opgewacht werd. Hij was nieuw in de klas. Er stond niemand aan de bushalte (hij had ws al een bus gemist).

Dat zijn zo van die dingen die voor mij vanzelfsprekend zijn. Dus als vijftien man iemand die alleen staat, belagen, dan kan ik me niet voorstellen dat ik als volwassen persoon niet ingrijp, al is het maar om te gaan staan of te gaan zitten bij die jongen Of om hem weg te halen met een smoesje uit die groep.

En ik mag er niet aan denken dat mijn moeder die dit jaar negentig wordt en alleen woont en elke week nog de bus neemt, zoiets overkomt. Eén 'jongere' is dan wel genoeg hoor! Ze is al twee keer bestolen geweest op de bus. En dat geloop nadien om de papieren terug in orde te brengen.
Nu gaat ze de bus op met een handtas die ze zelfs in het Spit (hier in Leuven ingesteld op allochtonen met muiltjes en oosterse kleding, en ...) in de vuilbak zouden gooien. Geen ringen en geen juwelen, alleen haar fragiele persoontje.
Is het op die manier dat we de multiculturaliteit vieren?

Seffens krijgen de ouders van die jongen nog een subtiele opmerking dat ze hun zoon best vergezellen wanneer hij de bus neemt. Het zou me niet verwonderen. Of dat hij zijn dure spullen thuislaat.

En de NMBS wilt dan wifi op de trein en in het station overal. Dat hebben die allochtone gastjes ook wel opgemerkt en dan gaan ze daar hun slagje slaan. Dat is geen voorspelling meer, dat is een feit.

Na het ontdekken van de grote festivals en live-concerten.

Seffens zitten ze ook nog op het autosalon. En ... en ...

Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 januari 2014 om 15:26.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 15:29   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik vind het een zeer verwarrend verhaal. Jongen zit op de bus te wachten en wordt aangevallen. Bus komt aan en jongen stapt op. En dan wordt het heel verwarrend alsof meer dan één jongen hulp vroeg, alsof de belagers mee op de bus waren gestapt, alsof er te laat hulp werd gevraagd.
'
Ik zou 'andersgekleurden' (uw benoeming) vervangen door een ander woord.

Mijn kinderen hebben een donkere tint. En voor hetzelfde geld had het slachtoffer een adoptief kind kunnen zijn met een kleurtje.

Dit is even misplaatst als de VRT die het altijd heeft over jongeren terwijl iedereen onderhands al weet dat het voor 90% gaat over origines waar liegen, bedriegen en het gebrek aan opvoedkunde schering en inslag zijn en zelfs inherent aan hun cultuur.

Ik pleit alleen maar voor een zo accurate mogelijke berichtgeving EN op alle vlakken.
Ik begrijp uw probleem, maar het is niet het mijne;

Uw verwijzing naar de corrupte cultuur en het gebrek aan opvoeding in die cultuur is volledig correct.

Het verwijzen naar een huidskleur is echter even normaal als verwijzen naar de kleding, de haarkleur of ogenkleur.

Mag men binnenkort niet meer vermelden dat iemand "blond" was omdat ze anders als "dom blondje" wordt beschouwd? Het niet mogen verwijzen naar de huidskleur omdat uw kinderen inderdaad NIET in een corrupte cultuur werden grootgebracht is even onzinnig als niet meer mogen verwijzen naar iemands haarkleur omdat er "vooroordelen" bestaan tegen het IQ gehalte van blondines.
(iets wat in tegenstelling tot de huidskleur van mensen uit een corrupte cultuur zelfs totaal onjuist is: natuurlijke blondines (Scandinavische, Noordelijke) vrouwen hebben gemiddeld een hoger IQ dan hun donkerkleurige sexegenoten. )
Mensen met een donkere huidskleur komen echter gemiddeld veel meer voor in die corrupte culturen dan andersom. Jammer voor uw kinderen: uitzonderingen bevestigen de regel.

Het gaat tegenwoordig wel héél ver als we geen feitelijke beschrijving meer mogen geven van de daders "omdat er ook anderen zijn met dezelfde huidskleur die geen daders zijn".
Misschien iedereen een unieke lettercombinatie op het voorhoofd tatoueren? (oei nee, dat hebben ze al eens gedaan).

Zou nochtans al die problemen uit de weg helpen, zolang ze de personen uit de corrupte culturen maar geen AH-prefix geven. Want dan zouden het weer "vooroordelen" zijn.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 10 januari 2014, 15:41   #12
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Die gaan zorgen voor ons pensioen aldus Paula D'Hondt
Oud 10 januari 2014, 17:41   #13
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik begrijp uw probleem, maar het is niet het mijne;

Uw verwijzing naar de corrupte cultuur en het gebrek aan opvoeding in die cultuur is volledig correct.

Het verwijzen naar een huidskleur is echter even normaal als verwijzen naar de kleding, de haarkleur of ogenkleur.

Mag men binnenkort niet meer vermelden dat iemand "blond" was omdat ze anders als "dom blondje" wordt beschouwd? Het niet mogen verwijzen naar de huidskleur omdat uw kinderen inderdaad NIET in een corrupte cultuur werden grootgebracht is even onzinnig als niet meer mogen verwijzen naar iemands haarkleur omdat er "vooroordelen" bestaan tegen het IQ gehalte van blondines.
(iets wat in tegenstelling tot de huidskleur van mensen uit een corrupte cultuur zelfs totaal onjuist is: natuurlijke blondines (Scandinavische, Noordelijke) vrouwen hebben gemiddeld een hoger IQ dan hun donkerkleurige sexegenoten. )
Mensen met een donkere huidskleur komen echter gemiddeld veel meer voor in die corrupte culturen dan andersom. Jammer voor uw kinderen: uitzonderingen bevestigen de regel.

Het gaat tegenwoordig wel héél ver als we geen feitelijke beschrijving meer mogen geven van de daders "omdat er ook anderen zijn met dezelfde huidskleur die geen daders zijn".
Misschien iedereen een unieke lettercombinatie op het voorhoofd tatoueren? (oei nee, dat hebben ze al eens gedaan).

Zou nochtans al die problemen uit de weg helpen, zolang ze de personen uit de corrupte culturen maar geen AH-prefix geven. Want dan zouden het weer "vooroordelen" zijn.
Ik ga voor nauwkeurigheid. Dat is mijn uitgangspunt.

In een opsporingsbericht (met of zonder robotfoto) is het vermelden van de huidskleur heel belangrijk, net zoals het vermelden van de haarkleur, en de beschrijving van e kleding. En op de tweede plaats de origine (ivm met taal, accent, gedrag).

Na een arrestatie van een verdachte en bij een veroordeling, is de huidskleur niet meer nodig, maar wel zijn origine. Alleen al voor het archief en voor eventueel naslagwerk voor studie enz op lange termijn. De huidskleur is helemaal niet belangrijk in dat stadium want er zijn mensen met ros haar en/of met blauwe ogen van vreemde origine die misdrijven plegen. En er zijn tal van mensen met het uiterlijk van een allochtoon die helemaal geen allochtoon zijn en geen misdrijven plegen.

Neen, de benoemingen ( associatie met criminaliteit) zuiver op grond van huidskleur hier en elders beginnen me meer en meer tegen te steken.

Op het kerstfeest bij de familie van mijn vriend, vroeg zijn vader (83 jaar oud) op een bepaald ogenblik aan mijn zoon: 'En hoelang zijt gij al in België?'
Die heel beleefde vraag is zuyiver op grond van de kleur van mijn zoon.

En mijn zoon (ik had hem verwittigd) antwoordde zonder een spier te verrekken: 'Al 26 jaar, meneer.' Zo oud is hij dus.

De opa heeft het nu moeilijk met allerlei zaken. Dus lachen we daar wat mee.

Maar als mensen zonder ouderdomsproblemen die toer opgaan, dan mogen ze m.i. daar wel effe op gewezen worden.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 10 januari 2014 om 17:45.
Oud 10 januari 2014, 17:47   #14
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Die gaan zorgen voor ons pensioen aldus Paula D'Hondt
Heeft ze dat recent gezegd of in de inmiddels jaren stillekens?
Oud 10 januari 2014, 19:33   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op het kerstfeest bij de familie van mijn vriend, vroeg zijn vader (83 jaar oud) op een bepaald ogenblik aan mijn zoon: 'En hoelang zijt gij al in België?'
Die heel beleefde vraag is zuyiver op grond van de kleur van mijn zoon.

En mijn zoon (ik had hem verwittigd) antwoordde zonder een spier te verrekken: 'Al 26 jaar, meneer.' Zo oud is hij dus.

De opa heeft het nu moeilijk met allerlei zaken. Dus lachen we daar wat mee.

Maar als mensen zonder ouderdomsproblemen die toer opgaan, dan mogen ze m.i. daar wel effe op gewezen worden.
Me dunkt is dit helemaal geen ouderdomsprobleem maar een doodgewone vraag in een land waar ondertussen al meer dan 30% inwijkelingen met andere huidskleurtjes wonen. Vervelend voor kinderen uit gemengde gezinnen, maar dat is het hebben van natuurlijk blond haar ook.

Ik ben helblond met natuurlijke krullen en werd indertijd héél veel geassocieerd met marginale pubers die hun haar lieten ontkleuren en er een permanente in lieten zetten. Vervelend voor niet-marginale mensen die met de marginale pubers niks te maken hebben. Wat ga je eraan doen? Aan marginale pubers verbieden om hun haren te blonderen of verbieden om er dan nepkrullen in te zetten?

Laatst gewijzigd door circe : 10 januari 2014 om 19:34.
Oud 10 januari 2014, 21:12   #16
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Heeft ze dat recent gezegd of in de inmiddels jaren stillekens?
In de jaren dat ze macht en "visie" had.

Een ware voorspelling en prachtig in de hand gewerkt.
Oud 10 januari 2014, 22:26   #17
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

namaste forum tijgers,

interessant.

Ik maakte zo vaak mee in mijn buurt dat ik ging praten met wat marokkaanse jongeren en ik keek wel uit, omdat eentje mij aan de praat wilde houden en die andere gewoon achter mijn rug stond om dingen uit mijn rugzak te kunnen stelen, en die andere Marokkanen keken genietend mee. Ik werd duidelijk als koelie aapje met bruin kleurtje aangesproken, hindoe aapje, en dit deden zij een keer zelfs voor iedereen bij de kassa in LIdl en ze zeiden gewoon van 'kijk een bruine aapje' en lachten luid tegen mij, vlak voor blanken daar. Puur rassenhaat. Gelukkig ben ik niet naief en niet achterlijk, omdat ik hen maar negeer en ik joeg die andere Marokkaan achter mij maar hard weg en keek hem dreigend aan om hen te leren wie de hoogste en sterkste is.

Apengedrag van jongeren is natuurlijk overal ter wereld, ze hokken samen in gangs om de wijfjes te imponeren en voor hun ego, zichzelf zo bewijzen, en dit is gewoon doodnormaal voor kansloze minderheden. Ook kansloze blanke jongeren paraderen overal zo rond nu en vechten tegen die vele buitenlandse gangs. Antilliaanse neger gangs gaan gewoon de hindoestanen bedreigen op straat nu in rotterdam of beroven en dit hoorde ik persoonlijk van eentje.

dit alles heeft profeet Hans Janmaat voorspeld vroeger en hierom vind ik hem een profeet die de verdoemde toekomst kende van de ellendige multikukeluku. Alles is nu verder verziekt en verloedert zo te zien. End game is gewoon een grote doffe KNAL a la Hitler zeggen alle doemdenkers en pessimisten.

karma is slecht hele multikukeluku. Slachten dus die domme oude zieke haan.

dewanand en wieroe

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 22:33   #18
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Dit verhaal is gewoon walgelijk. En het is nog walgelijker dat ook hier weer de reacties subtiel worden uitgezet. In wat voor land leven wij hier, zeg?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 22:37   #19
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

even hier info, mijn boekie over Hans Janmaat, sinds 2006 free te lezen op mijn leuke site. Ik kende Janmaat een beetje en bezocht wat besloten lezingen van hem en vergaderingen om het rechts extremisme te onderzoeken als private researcher en het te begrijpen ivm mijn onderzoek van de heterogene maatschappij, dit deed ik ruim 18 jaar geleden. Ik moet toegeven als ik eerlijk ben dat veel gekleurde rassen en volkeren een vreselijk haat voelen tov blanken en hen het liefst willen beroven, vermoorden of verkrachten, en dit is gewoon heel racistisch gedrag. Maar zwart racisme is taboe thema nr 1 in de hele media. Men gelooft in de linkse leugen dat alleen een 'blanke' een racist, fascist of rassenhater kan zijn en ik vind dit niet eerlijk en niet fair als denker en hindoeschrijver. De harde waarheid in de kranten zetten is beste, onverbloemd, droog. bot, waarheid is eeuwig en het beste voor alle etnische partijen. Dus gewoon ook zeggen, ok tien koelies beroofden een oude blanke vrouw en dat is puur een racistische misdaad.

zie dit hfst:

WEBpublication BOOK WART0159 / EPAGE 31 of 58
Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat
Een persoonlijke impressie
3. Level 3: Janmaat is dood. Hoe verder?
3.6. De perfekte rassenstrijd

Offeraar Dewanand
Offercode WART0159
Offerdatum 16 juni 2006
Offerlokatie Rotterdam, PI Noordsingel, cel CS16

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat

Allereerst, als waarschuwing vooraf, het volgende. Het begrip ras is een subjectieve aanduiding van een visueel aanschouwbare groep mensen, met ongeveer dezelfde uiterlijke kenmerken. Doordat de hele waarneming uiterst subjectief is, is de cognitieve categorisatie en deducering tot een bepaald rastype ook uiterst vaag en subjectief. Dit is iets waar de gemiddelde mens nooit bewust rekening mee houdt. Hierdoor is het onmogelijk om een objectief betoog te houden over het begrip rassenstrijd, want het is immers niet het ras dat strijdt, maar de agressieve mens erachter. Rassen proberen alleen voort te bestaan en hierom is strijd niet nodig, want strijd bedreigd juist het voortbestaan.

http://www.dewanand.com/janmaat31.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 22:44   #20
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk hadden het ook autochtonen kunnen zijn. De kranten staan bol van die faits divers waarbij een troep autochtonen gezamenlijk een aanval doen op een arme allochtoon die een dure koptelefoon durft op te zetten in het openbaar. Dagelijks heb je van die berichtjes in de kranten. Wat zeg ik "dagelijks"? Maar nee, minstens vijf keer per dag gebeurt dat.
Ge zult bedoelen zojuist gestolen dure koptlefoon.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be