![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() @ Knuppel.
Niks te leugens. Ik kijk naar de feiten. Wallonië is op goede (economische) weg. Dat is wat ik stelde. Ik zei niet dat Wallonië er al is. Ze komen ook van ver. Dat bewijzen ook de cijfers van de toename van de werkloosheidscijfers. Het is normaal dat in een crisisperiode de werkloosheid stijgt. In Wallonië steeg de werkloosheid het afgelopen jaar met 3,6 procent , in Vlaanderen met 9,3 procent.. Laatst gewijzigd door system : 12 januari 2014 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af hoeveel Franstalige allochtonen daar tussen zitten???
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 12 januari 2014 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van het ministerie van de hoopvolle toekomstverwachting en waarzeggerij. Ik zie voor de rest in zijn berichtgeving alleen maar een geheven vingertje richting Nederland en de hardwerkende Vlamingen.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 12 januari 2014 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met de stroom meegaan van de markt en condities scheppen waarbij initiatief beloond wordt en luiheid keihard afgestraft wordt.
Maar denk ook aan het beheersen van meerdere talen en buiten de eigen regio willen werken. Opleiding is een belangrijke voorwaarde tot het behoud en krijgen van nieuw werk.
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 12 januari 2014 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is nu reeds de Belgische aanpak. Ik zie niet in hoe Vlaanderen daar haar werkloosheid mee kan terugdraaien.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Europa is er ook nog.
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om tienduizenden leefloners. Dit is veel meer een probleem dan de werkelozen uit de laatste crisis. Wie controleerde deze mensen eigenlijk de afgelopen tien jaar? Vooral terrorisme ligt op de loer bij langdurige werkeloosheid. En dan vooral bij allochtonen. Vooral in Brussel kan een kruidvat ontstaan. Net als in 1830!
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 12 januari 2014 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() De zogenaamde? Mijn beste, ik ben niet een van de types die elke transfert de facto als verwerpelijk beschouwt dus laten we wel even eerlijk blijven en erkennen dat er transferts bestaan. Voorts hoop ik dat ze op het goede spoor zijn en dat ze dit ook kunnen volhouden maar we mogen evenwel de bedenking maken hoe dat dit het beste kan gebeuren. Vlaanderen, Wallonië en Brussel kampen elk (globaal gezien) met totaal andere economische uitdagingen en hebben dan ook een specifiek beleid nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dag dat er één cent van Wallonië naar Vlaanderen moet vloeien is het gedaan met België
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor Henri hogere wiskunde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |