![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brute pech.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mevrouw had beter even in haar auto blijven zitten... roddelbladje lezen, sigaretje, biertje relax... zoniet een smsje versturen, een forum raadplegen, even rusten enzo... maar nee hoor.
Blijft jammer. Jaarlijks zouden er 15 doden vallen in Brazilie op die wijze. Voetje baden tijdens onweer, slecht idee. Ze had er beter onmiddelijk volledig ingesprongen (het water is daar heus zo koud niet), dan had dit allicht niet gebeurd (maar had een ander familielid mss het slachtoffer geweest). BTW: Mevrouw werd trouwens gewaarschuwd door de aanwezige redders dat het niet veilig was... Laatst gewijzigd door zonbron : 15 januari 2014 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah dit is iets voor meneer.. Zouden het aliens zijn die vanuit hun ruimteschip die "bliksem" zouden afgevuurd hebben? (lol)
(Die 'lol' is voor meneer, ik vind het echt wel erg voor die mevrouw...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf dan ook in't café zitten assek aan de zee ben.
Zo een café waar ze engels spreken anders versta ik daar niks van. (Een franse is te duur)