![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 15 januari 2014 om 18:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , ik zou ze op geen enkele wijze speciaal willen behandelen.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee wat amerikanen daar van denken. Niet jij dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop eens met het aankaarten van maatschappelijke problemen te beantwoorden met persoonlijke vragen.
Dat draagt bijzonder weinig bij aan de discussie. Laatst gewijzigd door Thuleander : 15 januari 2014 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Dat is veel eer hoor. Maar 'het avondland redden' is heus mijn ambitie niet. Ik zie poco's veel te graag in hun zelf gecreëerde multicul stront ploeteren. Goh, hoor mij toch eens. Zo'n slecht karakter. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Nee serieus, jij verwachtte echt dat ik mijn nek ging uitsteken om dat poco gepeupel hun 'avondland te redden' en tegelijk mij laten uitschijten voor 'racist' of wat.
Ik ga lekker kijken hoe jullie de dieperik in spartelen ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() "Those worth saving can save themselves. So let them. The rest deserves to die anyhow. There is no use trying to save them."
- V. Vikernes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Spijtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan alle spreekwoorden neerpennen...op het einde doet iedereen verder waar hij mee bezig is n wat hij wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Dan blader je zo door HLN en zie je op pagina 6 (dacht ik) een artikel over jongeren die naar Syrië trekken. Helemaal achteraan lees je dan dat Bilal (of zoiets) teruggekeerd is maar nog steeds extreem geradicaliseerd, dat hij gepest zou worden maar door anderen als een leider beschouwdt wordt en zijn radicale ideeën verspreidt in Schaarbeek. Vraag me af wat ze eraan doen of wachten ze tot hij met een lading jongeren terug naar ginder vertrekt of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben blijkbaar schrik van hen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ze hebben in België een wetgeving ingevoerd om pedofielen en misdadigers te straffen voor misdaden gepleegd in het buitenland, nu opeens zijn dat moslims en zou dat anders moeten werken. Als ze terugkomen moeten ze berecht worden voor verkrachting, moord en onthoofding. Tenzij het allemaal ambulance chauffeurs waren natuurlijk, ze moeten berecht worden en als ze daar gemold worden door andere rebellen vind ik dat geen slechte vorm van gerechtigheid. Verdienen ze het om terug te komen voor een uitkering en psychologische ondersteuning misschien? Het zijn moordenaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |