![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze mijn dank voor jouw antwoord. Ik heb jouw post 'inhoudelijk' gelezen. Jouw reactie deed me aan Bert Anciaux denken. Die deed Vermeersch ook af met " je zit ongelofelijk te zeveren".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat je er mee kan lachen. Het was niet mijn bedoeling om humor te gebruiken. Zoals ze in de volksmond zeggen: "zot zijn doet niet zéér".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou in ieder geval kunnen verklaren waarom de eerste bij SP.a onderdak vond, en de tweede bij O-VLD ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Wat een gezever hier....we spreken toch ook over bijv. Paul Vandenbussche, ex-voorzitter van de Raad van Bestuur van de VRT ?
![]()
![]() |
#288 |
Minister-President
|
![]() Ik kan me vergissen maar was dat niet meer een reorganisatie gekoppeld aan een naamsverandering? Bezwaarlijk een andere organisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moeten niet proberen een zekere gêne verstoppen achter een toevallige naamswissel of personeelswissel. Stel u voor dat er hier eentje die op de klassieke zender de stukken aan elkaar wauwelt, komt vertellen:"Ik heb met radio 3 niks te maken, dat was een andere zender, ik werk voor KLARA, dat is TOTAAL iets anders"
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 januari 2014 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Volksunie werd eveneens 'gereorganiseerd' en herdoopt tot N-Va. Ze behielden zelfs de domeinnaam 'volksunie.be' Ze ontvingen een deel uit de Volksunie-kas. Nagenoeg elk bestuurslid dat in N-Va stapte was ook bij de Volksunie. Het programma werd klakkeloos overgenomen. En dat zou dan volgens jullie WEL een andere politieke partij geworden zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie dat toch doet klets uit zijn nek.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewaar uw paspoort maar goed Staaf. Volgend jaar ga je daar nog geld voor krijgen op Catawiki rubriek paspoorten -van -opgedoekte-staten ![]() Zo wordt er nu al grof geld geboden voor paspoorten van; Oranje Vrijstaat Transvaal Katanga Oostenrijk-Hongarijë CSA Kasaï Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 18 januari 2014 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet die ploat af.
Dat naïeve optimistische pre-electorale hoera-liedje komt echt de strot uit voor mensen van mijn generatie die het al van buiten kunnen dromen.
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, graag een lijstje van die sinistere figuren, kwestie van op mijn hoede te zijn als ik ze tegenkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat we met de oprichting van de N-VA een deur (VU) achter ons dichtgetrokken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 18 januari 2014 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn wél goed, maar niet goedgelovig (en al zeker niet gek) Ik schep er wel machtig veel plezier in om te merken hoe gegeneerd en beschaamd de associatie Volksunie-N-Va jullie maakt. Jullie zouden blijkbaar wat graag de geschiedenis van de Vlaamse beweging herschrijven, en Vlaamsnegationisme bedrijven. Jammer maar helaas: in deze tijd lukt zoiets niet al te best meer. ![]()
![]() |
![]() |