![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als het zever was dan zouden de oud-VU'ers (nu N-Va'ers) niet spartelen als een duvel in een wijwatervat om elke link tussen de N-Va en de vroegere voorzitter van de Volksunie te ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gabriels was zelfs geen slechte voorzitter, maar de dag dat hij de VU deur achter zich dichttrok heeft hij ons zeer veel leden en afdelingen gekost. 2. Jaak is nooit voorzitter geweest van de N-VA, de poging om de N-VA te beschadigen via Jaak pik ik niet, niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft in haar geschiedenis nog maar twee voorzitters gehad, Bart De Wever inbegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer dan bij SP-SP-a//VLD-O-VLD//CVP-CD&V... Evolueren doet elke partij in zekere mate. Maar om eerlijk te zijn is van evolutie bij N-Va nog het minst van al te merken. Hun essentie is een Vlaamsnationalistisch partijprogramma, anti-Belgisch en hoofdzakelijk op het communautaire gericht. Spreek me tegen als dat zo anders is dan het VU-programma.
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent te weinig verweven met de N-VA en weet niet waar het bij de VU om ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als ik die wil attaqueren via een van hun vroegere voorzitters, dan zal jij daar weinig kunnen aan verhelpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geert Bourgeois. Het gaat hier niet om een huiszoeking.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is Gabriels gewezen voorzitter van de N-VA. Ik weet wel dat je de gewezen VU en de huidige N-VA als één pot nat beschouwt maar je weet zéér goed dat Gabriels nooit voorzitter van de N-VA is geweest. Wanneer we het over de Sp-a hebben spreken we ook niet over de BSP. Een minimum aan elementaire eerlijkheid is niet te veel gevraagd me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Guido's reacties waren echt enorm debiel hoor. De blinde adoratie voor N-Va droop er af. Die kende geen greintje schaamte. Ik dacht zelfs dat die overgelopen was van bij de CD&V Neen, guido =/= reservespeler.
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Same goes for Volksunie-N-Va.
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Minister-President
|
![]() Een deel is precies toch onrustiger dan ze toegeven als ze zelfs hier zo paniekerig iets aan N-VA proberen te linken wat met de haren getrokken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat zal voor hen zelfs een brug te ver zijn zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Minister-President
|
![]() Met hun logica link je zo VDL aan Stalin of mag die link niet omdat je dan een proces krijgt? Ik hoop alvast dat de mods dit topic sluiten want veel inhoudelijks gebeurt er niet, het stoort me in meerdere topics dat "bepaalde" personen het topic hijacken om hun eigen mening te spammen zonder de geringste intellectuele eerlijkheid. Ze mogen hun mening zeker hebben en verkondigen maar enig fatsoen zou aangenaam zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet zo lang geleden was het Vlaams Blok de grootste politieke partij die ontstaan is uit de Volksunie. Nu valt die eer aan N-VA te beurt.
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals de toestand er nu voorstaat, is er geen reden tot paniek. Di Rupo II is al een feit, en de stemming is overbodig. Echt demokratisch is dat niet, maar het is de realiteit.
![]() |
![]() |