![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is hij nu, en hij zal altijd kunnen zeggen dat hij eerste minister van Vlaanderen is geweest, aangezien Vlaanderen behoorde tot het land waarvan hij 1e minister was.
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet Vincent Van Quickenborne. Open VLD zou ze beter allemaal aan de deur zetten en concentreren op haar liberale ideologie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is op haar retour sinds Bart De Wever het Vlaams Belang heeft laten liggen in de coalitievorming in Antwerpen. Dat neemt niet weg dat ze nog altijd met stip de grootste partij zullen zijn de komende verkiezingen. Ik verwacht nog winst voor deze partij in vergelijking met in resultaten van 2009/2010. De Vlaamse-nationalistische droom dat ze regionaal 50% halen met "forza Flandria" partijen heeft BDW doorprikt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GBA heeft nooit aan de legendarische populariteit van Beerschot kunnen rieken.
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dat daar mee te maken ? Je kent trouwens klaarblijkelijk het zwart verleden van de voorvaderen van Somers niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen politie aan de deur, geen onverkwikkelijke affaires. Er moet eerst iets sappigs bovenkomen vooraleer zijn geval en zijn eventuele verleden kan gebruikt worden. Hoewel... als het er op aankomt plegen zijn voormalige kompanen-Vlaamsnationalisten zelf wel karakter- en broedermoord op hem, zoals hier in het geval Gabriëls duidelijk blijkt. Als een van hun vroegere strijdmakkers in de puree geraakt, geven ze hem met plezier nog een duwke erbij: "Hij is toch geen van ons!" "Hij is het nooit geweest want toen noemde onze partij anders!" "Blij dat hij van zijn troon valt!" "Hij drinkt!" "Hij kakt in zijn broek!" Met zulke vrienden hebt ge geen vijanden meer nodig. My job here is done. ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 januari 2014 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() De waren in hoofde van Staaf goeie zwarten, want nu O-VLD en tot belgicist geconverteerd. Of hoe ziekelijk en sectair de gedachtenwereld en ideeën van de echte politieke smurfen als Staaf en 'andere' blauwe minukels zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Gabriëls was voorzitter van de Vlaamsnationalistische partij toen deze nog Volksunie heette. ************************************************** ***** En omdat hij daar niet genoeg kon foefelen is hij overgelopen naar de ovld, die hem trouwens met open armen hebben ontvangen. Dus, en dan ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dacht je echt dat het volstond om zonder argumenten te zitten om zomaar posters op hun persoon te mogen aanspreken? Maar wees gerust: ik ben geen klikspaan, ik vraag de modderatie niet om te knippen. Ik hou ervan wanneer iemand door te schelden aantoont dat hij argumentatief op zijn tandvlees zit. Vooral als ze sympathiseren met de partijen die ons land willen naar de verdoemenis helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom. Hij is eerste minister in een land, met een regering waar praktisch alle Walen, en nog niet de helft van de Vlamingen zijn in vertegenwoordigt. Het is dan wel een zeer grote dichterlijke vrijheid, om te zeggen dat hij eerste minister van Vlaanderen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat versta jij onder "belgicist" ?
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat hij in zijn broek kakt door zijn gezuip heeft hem veel stemmen gekost, wees daar maar zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles om de N-VA in een negatief daglicht te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fraai spektakel hoor.: Vlaamsnationalistische moddercatch. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de steun om alvast uw vroegere kompaan Gabriëls zelf onderuit te halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet ik het niet doen, en hou ik propere handen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |