Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2014, 15:14   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Legale Sharia zones in vele wijken in UK met legale sharia wetten

namaste forum tijgers,

zo te zien is de sharia nu totaal gelegaliseerd in engeland en de sharia zones staan onder controle van islamitische strijders die hun eigen rechtbanken hebben en alles zelf financieren. De britse politie heeft dit gewoon geaccepteerd en gaat niet meer in die sharia wijken rondrijden omdat er ook nooit meldingen binnen komen en alles dus piekfijn in orde is daar.

Ik denk nu dat hetzelfde zal gebeuren in den haag in alle wijken waar moslims een meerderheid zijn geworden. Nu al merk ik dat de schilderswijk allang een kastenstelsel is en het is etnische apartheid daar tussen hindoes, moslim groepen, neger stammen, antillianen, chinezen, indo's en de blanken aan de bovenkant als witte inheemse dominante stam. Nogal een puinzooi is het nu in den haag, pure etnische apartheid. NIet echt leuk en een hele verharding, verstarring en brute radicalisering, overal voelbaar op straat en tijdens bijeenkomsten.

Ja, de multikukeluku is dood, mislukt, verzopen, ontaard, ontspoord, etc, schaf het af zo snel mogelijk en maak het schoon met politieke dikke bleek.

notabene: den haag heeft 70.000 werklozen, is 13 procent van de stedelijke bevolking, en in de allochtone schilderswijk is de werkloosheid het hoogst. Mooi toch, dit krijg je in etnische ghetto's nu.

het is triest om onderstaande tekst te lezen. Islamisering is verarming en verloedering gewoon, een soort deevolutie, neergang van alle progressieve elementen, terug naar de duistere middeleeuwen, of geven jullie mij ongelijk? Is Islamisering dan toch de weg naar het Walhalla, de heilstaat, het islamitische paradijs met 72 lekkere 'druiven' met grote ogen?

dewanand

UK : Murders, rapes, honor killings, FGM going unreported in Sharia no-go zones

January 21, 2014

Paush Krushnapaksha 5, Kaliyug Varsha 5115

Sharia is indeed the future of the UK. The British government is deathly afraid of the Islamic supremacists, unwilling to confront them, and allowing these Sharia districts to expand without the slightest resistance. They ban foes of jihad terror such as Pamela Geller and me from entering the country, cooperate at the government level with Islamic groups that have ties to the Muslim Brotherhood and Hamas, and are in hundreds of ways hastening their own destruction and subjugation.

"Murders and rapes going unreported in no-go zones for police as minority communities launch own justice systems," by Sara Smyth for the Daily Mail, January 17 (thanks to Alan of England):

Parts of the UK are becoming no-go areas for police because minority communities are operating their own justice systems, according to the Chief Inspector of Constabulary.
The rise in ‘community justice’ means crimes as serious as murder and sexual abuse are going unreported – a situation reminiscent of Belfast in the height of the Troubles.

http://www.hindujagruti.org/news/186...when1390242660

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 januari 2014 om 15:16. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 15:40   #2
BonBon
Banneling

Standaard

Het wordt daar erger met de dag, vooral meisjes besnijdingen zijn een pest. Ik weet ook niet hoe we het gaan oplossen, ik vrees dat het onvermijdelijk wordt zoals in Syrië.

.
"Notice the total deflection. The MCB was called for comment on the Sharia no-go zones, said something vague about the police and then started talking about "Islamophobic hate crimes." Sharia no-go zones? Left unaddressed."
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 15:44   #3
BonBon
Banneling

Standaard

Engeland heeft wel van de ergste soort moslims in huis door hun koloniale banden met Pakistan, samen met Afganen de grootste inteelters op aarde dus veel mentaal gestoorden. Onze marokaanse en Turkse moslims zijn iets beter met 'slechts' 40% inteelt.

Maar we gaan er ook aan moeten geloven, dat lijkt onvermijdelijk.

Oplossingen? Met Vlaanderen uit Europa stappen en een dictatuur opstarten?
Oud 21 januari 2014, 16:00   #4
dewanand
Minister-President

Standaard

namaste Bonbon,

zeg je 40 procent inteelt? Ik hoor vaker dat een familie huwelijk, neefje/nichtje seksen en trouwen de norm is bij Turken in nederland. Mijn turkse buurvrouw vond het zelfs abnormaal dat mijn hindoevrouw en ik geen familie van elkaar waren, en dit is toch echt een waarlijk genetisch drama?

is islam dan toch het gedegradeerde geloof van Kali Yuga zoals de Hindoes feitelijk geloven, als een fatalistische geloofs doctrine? een hindoeman van hoge brahmaanse afkomst vertelde mij via tel nog gisteravond dat alles in Kali Yuga omgekeerd zal worden, de wereld op z'n kop dus en een soort versnelde degeneratie van de hele mensheid op aarde, sedert de oudheid en het zal nog 432.000 jaar duren die hele Kali Yuga, tijdperk van verval, degeneratie, ontbinding, lijden, duisternis, enz Hindoes geloven wel in een avatar aan het eind van Kali Yuga, de zgn Kalki avatar, dan komt Krishna terug op aarde in een levensvorm (kan ook een niet mensaap zijn) en herstelt met geweld de Dharma, om Sathya Yuga te laten starten, reken maar uit hoe lang nog te gaan:

432.000 - 5000 = 427.000 jaar zal Kali Yuga nog duren op aarde.

en islam is perfecte geloof voor Kali Yuga zoals het zuivere Hindoeisme en Vedische leer dit ziet. Hierom wachten hindoes passief af, doen zij ahimsa en laten zij zich afslachten en verkrachten door de agressieve, groter gebouwde, potentere en sterkere moslimmannen.

ja hindoes zijn zelfmoordenaar en lafaards, zelfvernietigers van elkaar. hindoeisme is een zelfmoord geloof denk ik nu. hele hindoeisme en alles ervan sterft nu versnelt uit in india en daarbuiten, hele dramatische zelfvernietiging en zelfverloochening van honderden miljoenen hindoes en hen zelfmoord cijfers zijn hoogste ter wereld. Het hindoe drama is onbeschrijflijk, ook in nederland en suriname. google zelfmoord hindoestanen, en tel de bruine hindoe lijken.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten
planet of the inteligent hindu chimps

Oud 21 januari 2014, 17:28   #5
Klein Licht
Minister-President

Standaard

De hindoes in Zuid-India kruipen anders ook massaal op hun nicht... Die hebben daar volgens mij weinig lessen over te geven...
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 17:35   #6
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Engeland heeft wel van de ergste soort moslims in huis door hun koloniale banden met Pakistan, samen met Afganen de grootste inteelters op aarde dus veel mentaal gestoorden. Onze marokaanse en Turkse moslims zijn iets beter met 'slechts' 40% inteelt.

Maar we gaan er ook aan moeten geloven, dat lijkt onvermijdelijk.

Oplossingen? Met Vlaanderen uit Europa stappen en een dictatuur opstarten?
Liever een eigen dictatuur, dan een sharia-dictatuur. Maar de NVA, met rode Bracke, groenpaarse Bourgeois en windwijzer De Wever, zal dat wel oplossen.

Sharia-gebieden in Groot-Brittannië!!!! De zwarte vlek zal zich over geheel Europa uitbreiden. Beseffen de mensen wel echt wat er gaande is ???????

In plaats van rechtse politiekers te demoniseren, zouden ze beter het echte gevaar onderkennen en aanpakken.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 januari 2014 om 18:01.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 18:18   #7
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Liever een eigen dictatuur, dan een sharia-dictatuur. Maar de NVA, met rode Bracke, groenpaarse Bourgeois en windwijzer De Wever, zal dat wel oplossen.

Sharia-gebieden in Groot-Brittannië!!!! De zwarte vlek zal zich over geheel Europa uitbreiden. Beseffen de mensen wel echt wat er gaande is ???????

In plaats van rechtse politiekers te demoniseren, zouden ze beter het echte gevaar onderkennen en aanpakken.
En wie zie je het nu en straks beter doen dan "rode Bracke, groenpaarse Bourgeois en windwijzer De Wever" ? Waarmee ik niet beweer dat ze het zo goed doen, maar de anderen doen het precies nog veel slechter!
Wachten op een nieuwe "Hitler"?
Je zou het beginnen denken, en het zal maar onze eigen schuld zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 20:37   #8
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En wie zie je het nu en straks beter doen dan "rode Bracke, groenpaarse Bourgeois en windwijzer De Wever" ? Waarmee ik niet beweer dat ze het zo goed doen, maar de anderen doen het precies nog veel slechter!
Wachten op een nieuwe "Hitler"?
Je zou het beginnen denken, en het zal maar onze eigen schuld zijn!
Als het zo verder gaat, zal een nieuwe Hitler moeten opstaan. Om de boel te 'redden'. Het is dat of bekeren tot de islam. De politiekcorrecten zullen natuurlijk de kaart van de islam trekken. Maar Jan Modaal zal de pineut zijn.

Bourgeois een tijd terug bezig gehoord via youtube, aangaande de rellen in Limburg. Hij was er van overtuigd dat de desbetreffende wijk opnieuw moest ingericht worden: dus nieuwe aanplantingen, zitbanken, verbouwingen, nog meer straathoekwerkers en al dat fraais. Volgens hem was dat de enige manier om de mensen te helpen integreren en het rechte pad op te gaan (blijft steeds maar duren). Wij weten intussen dat dat geen bal oplevert. Deze man leeft duidelijk in een fantasiewereld. Uiteindelijk is hij van het spreekgestoelte in het parlement als een klein kind weggelopen, omdat FDW vragen had over zijn uiteenzetting. Dat zit dus ook bij de NVA!!!

Ik zal misschien hooguit nog 20 jaar leven en zal nog kunnen 'ontsnappen' aan de miserie die ons staat te wachten, maar ik heb twee kinderen. Die gaan ooit in een hel leven. Wij zijn momenteel geschiedenis aan het schrijven: de val van de Westerse wereld.

Het wordt dringend tijd dat men de ideeën van het VB toepast. Te beginnen met al die criminele vreemdelingen hun Belgische nationaliteit af te pakken en buiten te gooien. Desnoods samen met hun gezin. 30 % van de gevangenen zijn illegalen. Men kan geen omelet bakken zonder de schaal te breken. Spijtig, maar het is zo.

Het moet gaan gedaan zijn dat wij ons steeds maar moeten aanpassen aan andere culturen. Wij zijn hier godverdomme thuis. Ooit al gehoord dat bijvoorbeeld moslims kennismaken met onze gebruiken, onze kerken bezoeken, onze cultuur opsnuiven? Neen, het zijn wij die hun eten moeten proeven, moskeeën bezoeken, vriendelijk zijn en hen omarmen.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 januari 2014 om 20:48.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 21:04   #9
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
AIk zal misschien hooguit nog 20 jaar leven en zal nog kunnen 'ontsnappen' aan de miserie die ons staat te wachten, maar ik heb twee kinderen. Die gaan ooit in een hel leven. Wij zijn momenteel geschiedenis aan het schrijven: de val van de Westerse wereld.
En in die geschiedenisboekjes gaan ze zich afvragen hoe we het zo ver hebben laten komen, hadden we dat echt niet zien aankomen?

Triestig.
Oud 21 januari 2014, 21:26   #10
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
En in die geschiedenisboekjes gaan ze zich afvragen hoe we het zo ver hebben laten komen, hadden we dat echt niet zien aankomen?

Triestig.
Het zal ervan afhangen wie de geschiedenisboekjes zal mogen schrijven.
Oud 21 januari 2014, 21:50   #11
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Ik heb een goed voorstel wat zones & wijken betreffende:
Wat met katholieke , anarchistische , heavy metal , punk , discozone ,
vegetarische , karnivoor , blackmetal , grindcore , protestantse ,
pizza , melocakes , garnaal , spaghetti , bmw , peugeot , DAF ,
joden , philips , samsung , Suzuki , rijst , bami , kebap ,
lelijke vrouw , schoon vrouwen , lelijke venten , knappe venten , etc ....
Of wacht .... een aparte schoonmoederzone / wijk lijkt me wel degelijk iets nuttig
Awel , dat lijkt mij een goed idee , een voor elk wat wilszone/wijk !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 22:24   #12
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Een wijk als Basin's city "Old Town" lijkt me wel wat.
https://www.youtube.com/watch?v=1OwkoOwdZOU
Vermoedelijk zullen er niet al te veel bontkraagjes rondlopen.
Oud 22 januari 2014, 11:22   #13
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Ik vind het inderdaad ook vreemd dat men het in Engeland zo ver heeft laten komen. Maar ik heb onlangs een artikel gelezen dat Nigel Farage's eurosceptische partij steeds meer aan aanhang wint en dat het Cameron steeds warmer onder de voeten wordt, aangezien hij zichzelf steeds meer begint te wentelen in leugens en hij verschillende maskers draagt... Het lijkt me dat de gewone Engelse burger er stilaan ook genoeg van heeft. Laten we hopen dat Farage het steeds beter doet!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2014, 01:34   #14
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Als het zo verder gaat, zal een nieuwe Hitler moeten opstaan. Om de boel te 'redden'. Het is dat of bekeren tot de islam. De politiekcorrecten zullen natuurlijk de kaart van de islam trekken. Maar Jan Modaal zal de pineut zijn.

Bourgeois een tijd terug bezig gehoord via youtube, aangaande de rellen in Limburg. Hij was er van overtuigd dat de desbetreffende wijk opnieuw moest ingericht worden: dus nieuwe aanplantingen, zitbanken, verbouwingen, nog meer straathoekwerkers en al dat fraais. Volgens hem was dat de enige manier om de mensen te helpen integreren en het rechte pad op te gaan (blijft steeds maar duren). Wij weten intussen dat dat geen bal oplevert. Deze man leeft duidelijk in een fantasiewereld. Uiteindelijk is hij van het spreekgestoelte in het parlement als een klein kind weggelopen, omdat FDW vragen had over zijn uiteenzetting. Dat zit dus ook bij de NVA!!!

Ik zal misschien hooguit nog 20 jaar leven en zal nog kunnen 'ontsnappen' aan de miserie die ons staat te wachten, maar ik heb twee kinderen. Die gaan ooit in een hel leven. Wij zijn momenteel geschiedenis aan het schrijven: de val van de Westerse wereld.

Het wordt dringend tijd dat men de ideeën van het VB toepast. Te beginnen met al die criminele vreemdelingen hun Belgische nationaliteit af te pakken en buiten te gooien. Desnoods samen met hun gezin. 30 % van de gevangenen zijn illegalen. Men kan geen omelet bakken zonder de schaal te breken. Spijtig, maar het is zo.

Het moet gaan gedaan zijn dat wij ons steeds maar moeten aanpassen aan andere culturen. Wij zijn hier godverdomme thuis. Ooit al gehoord dat bijvoorbeeld moslims kennismaken met onze gebruiken, onze kerken bezoeken, onze cultuur opsnuiven? Neen, het zijn wij die hun eten moeten proeven, moskeeën bezoeken, vriendelijk zijn en hen omarmen.

namaste Lukkas,

kijk zo zie ik het mbt Nederlanders en als Hindoelander:

REmantra
Mijn ideaal is simpel:

Als ik over tienduizend jaar opnieuw reïncarneer op deze planeet, dan wil ik minstens tienduizend raszuivere Germaanse Nederlanders terugzien ergens in een poldertje of in het oude veengebied, levend en met een bordje puur Hollandse stamppot of boerenkool met wat lekkere Gelderse rookworst. En natuurlijk met een Heineken pintje erbij he. Hup Holland.

Dit is simpele Hindoe fundamentalistische logica.

My ideal is simple

If I will reincarnate again after tenthousand years on this planet, then I want to see back at least tenthousand pure-blooded Germanic Dutch, somewhere in a polder or in the old peat area, living and well, with a plate of pure Dutch hotchpotch or kale (farmer cabbage) with some sweet Gelderian smoked sausages. And of course with a Heineken pint. Go, go Holland.

This is simple Hindu fundamentalistic logics.

Jouw hele visie in je posting is honderd procent ok, ja zo moeten alle Nederlanders, Belgen en Vlamingen maar praten als een MAN, want reken maar uit dat de economische meerwaarde en produktiviteit van de moslims, negers, en andere niet blanke immigranten echt op een ziekmakend laag niveau staat. Ik bekijk het nu biologisch en dan kom ik tot andere inzichten en iteratie resultaten na uren itereren. Probeer het zelf, bekijk het zuiver biologisch, nou zeg maar zo:

zet in nederland eens 10 miljoen pikzwarte hindoes uit India om het uit te zoeken en kom terug na duizend jaar om te kijken wat Nederland is geworden. De biologische realiteit moet dan leiden tot een specifiek eindpunt na veel strijd en oorlogen of vele drama's.

Nu snap ik het stukken beter dan 21 jaar geleden toen ik de research startte om alle variabelen en parameters van de multiculturele samenleving door te lichten, en de actoren. Nu wil ik naar buiten treden met echte slimme, creatieve en werkbare oplossingen van al die iteraties en optimalisaties. En dat moet ik dit jaar doen, zeker in 2014 voor of na de verkiezingen. En ik hoop echt dat de PVV wint, ik stem ook op deze partij landelijk, maar in delft is er geen PVV fractie.

Ja een grote heilige Schoonmaker zal zeker opstaan, een soort neo psycho hi tech Hitler figuur, maar pas na een paar harde, moorddadige hongerwinters, een mega devaluatie van de euro en een economische EU mega crack en meltdown in 2040, check deze analyse maar van mij:

Jaar 2040: bloedige Holocaust (oorlog) tijdens de bevrijding van Europa

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1300
Offerdatum 5 mei 2012

Anders Behring Breivik vertelt in zijn manifest van 1500 pagina's doodleuk dat er in het jaar 2083 een bloedige oorlog komt in Europa om dit continent te bevrijden. Het is onduidelijk hoe hij komt aan dit jaartal en het is ook duidelijk dat hij dan dood zal zijn tegen die tijd. Hieronder volgt eerst een kort onderzoek wat er voor het jaar 2040 mis kan gaan op het economische vlak in Europa en Amerika, waarna onderzocht zal worden of het dan niet logisch is dat de rassenhaat rond het jaar 2040 dan maximaal zal zijn en kan leiden tot een bloedige Holocaust tijdens de grote bevrijdings oorlog van Europa rond die tijd. Verschillende argumenten worden hierbij onderzocht, om te onderzoeken of het een realistische verwachting is.

Inhoudsopgave
1. Citaat 1: Europe's doomed fate
2. Citaat 2: Eurocrisis: Griekenland zit zwaar in de penarie
3. Citaat 3: 'Binnen tien jaar oorlog in Europa'
4. Betoog van Dewanand over de bloedige Holocaust in het jaar 2040
5. Analyse ellende tot jaar 2020
6. Analyse tot jaar 2030
7. Countdown tot bloedige Holocaust in 2040
8. Epiloog
9. Eindstelling

1. Citaat 1: Europe's doomed fate

By Felix Salmon
NOVEMBER 3, 2011

http://www.dewanand.com/wfor1300.htm

dewanand

Laatst gewijzigd door dewanand : 25 januari 2014 om 01:39. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be