![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als er dan éne Mohammed is (gewoonlijk nog geen belg, illegaal hier en inwonende bij broer of nonkel) die "o neen, geen sex voor het huwelijk. Ik meen het ernstig met jou Marina, laten we trouwen voor de imam dan is mijn hart gerust en dan kunnen we wel sex hebben" dan trappen de marina's er zeker in, laten zich bezwangeren en huwen dan natuurlijk voor de wet zodanig dat papa Mo zijn Belgische papieren krijgt en met de noorderzon kan vertrekken, kleine Mo bij zijn mama achterlatend. Ik vraag me af hoe het met het vrome moslimkind uit Burcht gesteld is ondertussen. Na de uitzending van "in Godsnaam" was ze dus zwanger én burgerlijk gehuwd met de illegale broer van een andere Marokkaan die in Nederland met een Nederlandse gehuwd was.... Hun huwelijk "voor de imam" verliep zelfs zonder dat ze erbij hoefde te zijn. Broer 1 huwelijkte broer2 blijkbaar gewoon uit voor de imam (wel ongrondwettelijk, maar wie maalt erom). Ben eens benieuwd hoe het er nu mee is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christelijke groeten ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mogen dat, inderdaad, want het staat in de koran.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik dat die vrouw heel goed weet waarom ze bij de man blijft en laat ons eerlijk zijn als het op vrouwen aankomt : klagen over je man staat goed als je met je vriendinnen aan het keuvelen bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er moet inderdaad al iets serieus mis met je zijn als je bereid bent zomaar je hele cultuur en wereldvisie om te ruilen voor een compleet achterlijke importgodsdienst als de islam. Dat zijn mensen zonder enige wilskracht of persoonlijkheid.
In het geval van de vrouwen heb ik wel de indruk dat het meestal snel gedaan is met de vroomheid eens de relatie (bijna onvermijdelijk) op de klippen loopt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En soms zelfs met meerdere tegelijk, allemaal uit vrije wil he. Kijk maar eens naar mijn schermafbeelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook heel veel moslims die hun vrouw enkel slaan, of enkel verkrachten. En dan heb je nog de oude moslims: als ze krachteloos en impotent worden, dan slaan ze niet meer en verkrachten ze niet meer, maar dan gooien ze met zoutzuur, of stenigen ze hun vrouw als ze er toch niks meer aan hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan het niet helpen om op te merken dat de meesten,
vandaag de dag erg chauvinistisch zijn of zijn geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mannen en hun pik, het is ook wel wat maar blijkbaar toch minder dan vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims hebben dat niet? Wat dit met islam bekeerlingen te maken heeft weet ik ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Was eerder gericht aan de geschreven posts in plaats van het artikel zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, de tijd van misplaatste valse bescheidenheid omwille van onze superieure beschaving en het cultureel wegrelativeren van onze hoogstaande levensstijl, is voorgoed voorbij.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als vreemdelingen chauvinistisch zijn terwijl ze in een ander land zitten te profiteren, is dat de normaalste zaak van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ach ja, een begin behoort er te zijn, daar waar het zelfbesef plaats neemt in tegenstelling tot. Maar dan zijn we inderdaad snel uitgepraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |