![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Zelfvertrouwen, heeft hij wel e?
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
als ik dan vergelijk met mijn nettoloon en 60-70 uur werk en die werknemer zijn kost voor 40uur te werken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gauchistische pastoors bestaan al lang, maar zijn gelukkig een marginaal fenomeen. Totaal onfunctioneel. Noch links noch rechts heeft er iets aan. In het beste geval maken ze daar progressieve godsdienstleraars van. Of ze sluiten zich aan bij groen, daar passen ze relatief goed bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de loonkosten belachelijk hoog. Dat hoor je mij niet ontkennen. Ik heb trouwens geen winsten vermeld. Laatst gewijzigd door stuyckp : 22 januari 2014 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Enkel voor de bakker zijn pré(géén personeel,géén grondstoffen of kosten)verzetten ze daar 125 000 broden op 47 weken van 6 dagen.
Op 282 dagen dus ,Dat zijn 443 broden per dag. Ocharme dat meisje die dat moet bedienen. Der klopt iets niet bij deze succesvolle bakker,of bij dat inkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Vooral het loon van de baas zelf ligt veel te hoog.
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Als de loonkost 30 euro bedraagt.Dan kost een gast 0,5 per minuut.
Als er dan langer dan 2 minuten aan een brood wordt gewerkt wordt dat brood verlieslatend.Vergeet het winkelpersoneel en de grondstof en energieprijzen niet Probeer maar eens zelf,en als het winkelpersoneel een babbeltje doet met de klant,tja,dan verlies je geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die heeft dan ook een startkapitaal van 5 miljoen euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 januari 2014 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En op vrijwillige basis ben ik best bereid mensen te helpen. Maar ik ben niet bereid om gedwongen te worden het grootste deel van mijn inkomen af te geven aan een overheid die dan wel zal uitmaken wie er precies recht heeft op dat inkomen van mij. Het probleem ligt daarbij op 3 vlakken. Ten eerste principieel gezien ik niet geloof dat een actie die uitgaat van de dreiging met geweld (ah ja, want als ik niet betaal wordt ik vervolgd) moreel is en ik geloof ook nooit dat een echte Christen dat wel zou vinden. Ten tweede gezien de inefficientie van de overheid als 'herverdeler'. Ten derde gezien een duidelijk verschil in opinie tussen mij en diezelfde overheid over wie er dan wel precies met mijn inkomen gesteund dient te worden.
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Andere reden is inderdaad dat weinigen nog bereid zijn om daar hun toekomst op te bouwen. Je leeft en werkt op uren dat de anderen slapen en mevrouw staat overdag in de winkel. Weinig koppels kunnen dat aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |