Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2014, 17:23   #61
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Moslims moeten radicaliseren. Alles moet uit de hand lopen. De bom van spanningen moet ontploffen. Enkel zo zal er iets veranderen.
Neem alvast een kleenex.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 21:05   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Je doet het weer. Gore laster verspreiden zonder rekening te houden met het feit dat de man is vrijgesproken of dat er zoiets bestaat als een vermoeden van onschuld.

Rioolpolitiek...
Voor sommigen is men schuldig alleen al omdat met tot het VB behoort, dat een rechter daar anders over denkt zal hen worst wezen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 21:08   #63
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ja lap, SPA niveau komt de thread weer kelderen. Niet dat de thread iets voorstelde, dus misschien is dit wel een gepast einde ervoor.
Het zit hen blijkbaar nog hoog dat op hun nieuwjaarsreceptie de gewone arbeider het liet afweten.
Ook de afwezigheid van hun allochtoon kiesvee viel op. Dat belooft voor de verkiezingen!
Oud 21 januari 2014, 21:15   #64
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Voor sommigen is men schuldig alleen al omdat met tot het VB behoort, dat een rechter daar anders over denkt zal hen worst wezen.
Het VB is al eens veroordeeld geweest als zijnde een misdadige organisatie.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 21:24   #65
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Hilarisch!
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 21:57   #66
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat je als autochtoon of vrouw in bepaalde wijken niet meer veilig op straat kan lopen noem jij zever?
Het gaat er niet om dat die zaken niet mogen of moeten worden aangekaart.

Het gaat erom HOE je die problemen aankaart!
Met uitspraken genre Filip Dewinter "ze zijn geboren met een mes tussen hun ribben" zul je er niet komen zelle.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Ze wakkerden die niet aan, ze voorspelden ze !
Niet aanwakkeren? Heel de carrière van uw kopman Dewinter is één lange provocatie!

En ze hebben dat voorspeld? Een 'self-fulfilling prophecy' noemen ze dat in het Engels.

En andere 'oplossingen' dan "hand in hand terug naar eigen land" heb ik van uw partij nog niet gezien hoor.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 januari 2014 om 22:13.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 22:01   #67
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Onzin, ze hebben zelfs op hun website openlijk gepleit voor een onafhankelijke Palestijnse staat. Niet dat ze daar veel kiezers mee gewonnen zullen hebben, maar kom.
Wie zijn 'ze'?

VB? N-VA?

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 januari 2014 om 22:02.
Oud 21 januari 2014, 22:10   #68
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Lol, in de praktijk heeft zowat heel de volksnationalistische vleugel van het VB (die uiteindelijk toch de ideologische kern van de partij uitmaakt) een bloedhekel aan zionistische kwallen als Veys of bijvoorbeeld Sam Van Rooy. Dewinter kan met zijn zionisme (dat hij zelf soms trouwens nuanceert, maar dat zal ook van publiek tot publiek afhangen) wegkomen. Die anderen zullen daar binnen "de partaai" nooit mee geaccepteert worden.
Dat de volksnationalistische vleugel van uw partij een bloedhekel heeft aan de zionisten geloof ik nog.

Alleen: Filip Dewinter is natuurlijk de kopman. En ik mag aannemen dat die uiteindelijk toch eerder de partijlijn terzake uitzet dan het lager in rang staande personeel?

Verder baseer ik me trouwens ook op concrete standpunten die partijgenoten van u innemen in het parlement. Ik wil u best geloven dat er in uw partij heel wat mensen zijn die kritisch tegenover Israël staan maar aan de interpellaties in het parlement valt dat helemaal toch niet af te leiden.

(Okee, ik herinner mij één concreet voorbeeld van een VB-gemeenteraadslid dat één of ander initiatief wou nemen rond Israël/Palestina. Maar dat was ondertussen ook weer een ex-VB-er).

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 januari 2014 om 22:15.
Oud 21 januari 2014, 22:43   #69
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Dat de volksnationalistische vleugel van uw partij een bloedhekel heeft aan de zionisten geloof ik nog.

Alleen: Filip Dewinter is natuurlijk de kopman. En ik mag aannemen dat die uiteindelijk toch eerder de partijlijn terzake uitzet dan het lager in rang staande personeel?
Dewinter is iemand met veel invloed, die in conflict geweest is met onder meer een aantal volksnationalisten (zie Francis Vanden Eynde). Hij lijkt voorlopig gewonnen te hebben, een aantal mensen zijn vertrokken, maar anderen zijn "bij gebrek aan beter" gebleven. Wat de toekomst in die zin zal brengen, valt moeilijk te voorspellen. Misschien evolueert het VB naar een soort van "Vlaamse PVV". Of misschien net niet, en gaat de partij zich terug verdiepen wanneer Dewinter zijn tijd voorbij is. We zullen zien.

Citaat:
Verder baseer ik me trouwens ook op concrete standpunten die partijgenoten van u innemen in het parlement. Ik wil u best geloven dat er in uw partij heel wat mensen zijn die kritisch tegenover Israël staan maar aan de interpellaties in het parlement valt dat helemaal toch niet af te leiden.

(Okee, ik herinner mij één concreet voorbeeld van een VB-gemeenteraadslid dat één of ander initiatief wou nemen rond Israël/Palestina. Maar dat was ondertussen ook weer een ex-VB-er).
"Mijn partijgenoten" is veel gezegd (momenteel zie ik het VB als het minste kwaad.) Op wat er in het parlement gezegd wordt heb ik niet direct een zicht, maar onder degenen die ik bedoel zitten zeker verschillende parlementairen, niet enkel "lager staand personeel".

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 21 januari 2014 om 22:43.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 22:53   #70
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, na 2x de grondwet te herschrijven en 6x de wetgeving aan te passen rond racisme.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 00:24   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na - tig wetswijzingen en Verhofstadt die bleef zoeken tot hij een rechter vond die op zijn eisen wou ingaan.
Oud 22 januari 2014, 00:29   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Het gaat er niet om dat die zaken niet mogen of moeten worden aangekaart.

Het gaat erom HOE je die problemen aankaart!
Met uitspraken genre Filip Dewinter "ze zijn geboren met een mes tussen hun ribben" zul je er niet komen zelle.
Niet aanwakkeren? Heel de carrière van uw kopman Dewinter is één lange provocatie!
Nu is het nog de fout van Filip Dewinter dat we met zoveel vreemd krapuul zitten opgescheept zeker?

Het zijn de tradionele partijen die met hun kop in het zand die het zover laten komen hebben. Ten alle prijze moest het multikulturele sprookje in stand worden gehouden.
Oud 22 januari 2014, 22:19   #73
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is verrassend stil over de links tussen N-VA en allerlei Israelische organisaties. Merk op dat Der Voorzitter, De Wever, hier niets over zegt.
Het is alsof het niet bestaat.

Waarom krijgen wij geen duidelijkheid over de banden die prominente N-VA-kopstukken hebben met Israelische lobbygroepen, organisaties en misschien zelfs geheime diensten? Ik merk dat veel mensen zich zaken beginnen af te vragen, hebben wij dan geen recht om dit te weten?
Tiens staat hier nog niet op K&K

MODERATIE verplaatsen aub.
De forumgebruikers danken u.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be