![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommigen is men schuldig alleen al omdat met tot het VB behoort, dat een rechter daar anders over denkt zal hen worst wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de afwezigheid van hun allochtoon kiesvee viel op. Dat belooft voor de verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het gaat erom HOE je die problemen aankaart! Met uitspraken genre Filip Dewinter "ze zijn geboren met een mes tussen hun ribben" zul je er niet komen zelle. Citaat:
En ze hebben dat voorspeld? Een 'self-fulfilling prophecy' noemen ze dat in het Engels. En andere 'oplossingen' dan "hand in hand terug naar eigen land" heb ik van uw partij nog niet gezien hoor. Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 januari 2014 om 22:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
VB? N-VA? Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 januari 2014 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alleen: Filip Dewinter is natuurlijk de kopman. En ik mag aannemen dat die uiteindelijk toch eerder de partijlijn terzake uitzet dan het lager in rang staande personeel? Verder baseer ik me trouwens ook op concrete standpunten die partijgenoten van u innemen in het parlement. Ik wil u best geloven dat er in uw partij heel wat mensen zijn die kritisch tegenover Israël staan maar aan de interpellaties in het parlement valt dat helemaal toch niet af te leiden. (Okee, ik herinner mij één concreet voorbeeld van een VB-gemeenteraadslid dat één of ander initiatief wou nemen rond Israël/Palestina. Maar dat was ondertussen ook weer een ex-VB-er). Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 21 januari 2014 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jeronimo : 21 januari 2014 om 22:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de tradionele partijen die met hun kop in het zand die het zover laten komen hebben. Ten alle prijze moest het multikulturele sprookje in stand worden gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
MODERATIE verplaatsen aub. De forumgebruikers danken u.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |