![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() Steyr-Daimler-Puch MV-50. Waarom in godsnaam heb ik de mijne ooit verkocht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Op een zomerdag kon ik op veel getuut en gewuif rekenen van autorijdende grietjes die mijn brommer bewonderden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prijs in acht genomen zou ik gaan voor een motorfiets.
Deze zou ik bij het lijstje voegen. Kawasaki 900z1 Honda 750 four K1 Flandria sport 50cc Yamaha rd50 Yamaha 500SR Yamaha RDX 50... mooie tijd. Toen kon je nog eens koersen om achter opkomende koplampen achter je te houden. Koppeling een paar keer pitsen tot hij zijn 5de versnelling trok - 105 �* 110 km/uur... Mijn hart sloeg even over toen het zwaantjes bleken te zijn. Afwijzende wijsvinger in de lucht....gas dicht...een glimlach en ze reden verder.... Wat een rotte wereld is het vandaag toch geworden voor de jeugd, voor dezelfde kwajongensstreken zit je vandaag zonder bromfiets en met duizenden euro's boetes. Een helm op uw hoofd aan 25km/uur - onnozel eigenlijk. Als ik op enkele kilometers van hier (Nederland) de jeugd zie rondtoeren op hun bromfietsjes zonder helm. Nu, ook waar, ze hebben daar wel fietspaden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Jij kan natuurlijk een uitzondering zijn op die regel hé. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 januari 2014 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus tenzij de vriend er echt afstotelijk uitzag, zagen de dames het als een teken van smaak en zagen zij het zitten om ook zich af te vragen of zij jouw smaak waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Normaal gezien als je iemand met rubber botten en riek op de weg ziet wandelen is het een boer die naar zijn veld trekt. Het kan natuurlijk ook een acteur zijn die naar de set wandelt. A propos.... 2pk goeie keuze! Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 januari 2014 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrouwkes die wuiven naar iemand op een Puch… 65+ wellicht.
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Dan had je die 10 jaar geleden moeten kopen. Nu zijn die al te duur geworden. Of ze moeten zoals de 930 turbo gaan doen. Dat waren de gouden beleggingen (ik ben dus met een paplepel van Porsche groot gebracht).
Mijn nonkel heeft nu al een paar keren een bod op een lotus esprit gedaan. Direct 30 tot 40% van de vraagprijs doen en bieden. Allemaal wagens die volgend jaar of binnen twee jaar oldtimer worden. En dan gaat de prijs sterk omhoog gaan. Vandaag voor minder dan 20.000 euro en binnen de 5 jaar maal twee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...142711&asrc=st |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() opel GT
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gezien de BIV is het niet éénvoudig meer een oldtimer in spé te kopen. Als je hem inschrijft zit je gewoonlijk met een serieuze taks. En hem laten staan tot hij oldtimer is om hem dan in te schrijven kan je zuur opbreken als de regels weeral eens veranderen, zeker als hij van het buitenland komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van beide ligt de prijs al boven hun waarde en ik zie er niet meteen veel goeds meer in. Met uitzonderingen daar gelaten denk ik dat dit een hype was die inmiddels zichzelf al heeft opgeblazen, met dank aan de zovelen die hun schroot aanbieden aan prijzen om op uw gat van te vallen.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nog weinig betaalbaren gt's van opel zijn ook te klasseren als niet te verhandelen schroot inmiddels. Meestal onbegonnen werk er nog aan te beginnen vermits de kosten vaak door hun eigen schuld nu hoger liggen dan hun uiteindelijke waarde in goede staat.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rd 200 rd250 enz En in suzuki de 2takt gt 380 gt 550 gt 750 en ergens is daar ook een rotary in terug te vinden. Lelijk ding maar zeldzaam.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 januari 2014 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Rd350
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Btw, de Lotus, een turbo of V8? Uit nieuwsgierigheid. Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 23 januari 2014 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Lotus V8? Ik wist niet dat die een V8 motor in een straatversie hebben uitgebracht.
|
![]() |
![]() |