![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schatteke
![]() ![]() ![]() Heet pateke ![]() ![]() ![]() TroetelNienetje ![]() ![]() ![]() Alles goed?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Seg, gelukkig nieuwjaar he, en drie dikke kussen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Demper: dweil alles op, en ga dan maar verse kleren aandoen.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaloers klein kind!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel zielig van hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan heel veel slechte dingen van mij zeggen, maar jaloers: nog nooit geweest.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onderbroek gaat bv na 1 dag terug de wasmand in maar een jas kan probleemloos meerdere dagen/weken overleven zonder de wasmachine te ontmoeten. Ik vrees dus dat ik u ga moeten teleurstellen (het moest er ooit eens van komen) maar in deze kwestie ga ik u, tot u eventueel uw vraagstelling een beetje verduidelijkt, een antwoord schuldig blijven.
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ondergoed en kousen gaan dagelijks in de wasmand, maar ik heb zelf geen wasmachine, dus dat durft zich al wel eens opstapelen.
Truien, broeken en hemden, dat hangt af van seizoen tot seizoen, de gedane activiteiten, de geplande activiteiten, en mijn persoonlijke appreciatie. Een hemd gaat gemiddeld na 3 dagen in de was, een trui eerder na 5 of 6 dagen, een broek ook zoiets. Ze worden wel telkens opgehangen om uit te luchten, natuurlijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderbroeken wassen-probleem heb ik opgelost door van een bevriende bakker "voor een preske" een pallet papieren zakken voor 50 pistoles over te kopen. Ik knip daar de hoeken af zodat mijn benen er door kunnen en voila, vuile onderbroeken smijt ik gewoon bij het papier.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 dag je kleren dragen en direct wassen is veel te snel
op voorwaarde dat je thuis andere kleding draagt |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je heel de dag thuis bent?
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er natuurlijk vanaf welke kleding bedoeld wordt. Ondergoed een dag dragen en in de was, da's normaal (in deze tijd toch, vroeger helemaal niet!)
Andere kleding ... dat hangt er al vanaf. In de zomer als we lichte kledij dragen die op het einde van de dag mogelijk bekeuzeld is na een warme dag (als de dag ten minste warm was ![]() Iets waarop gemorst is, kan best de was in naargelang het soort vlek natuurlijk. Voor veel kleding is veelvuldig wassen helemaal niet goed. Voor vele rokken, pantalons, bloezen, truien ... is het beter ze 's avonds eens uit te kloppen en ze dan uiteen te hangen op een kapstok (om in vorm te blijven). De gelukzakken met een tuin of een terras hangen dat buiten, andere sukkelaars zoals ik moeten het binnen hangen en dan met het venster open. In de tijd dat er bij ons op het bureau nog gerookt werd en ik het ongeluk had bij een kettingrookster in een klein kantoor te zitten, heb ik Fébrèze gekocht om de stank uit mijn kleren te krijgen. Maar terug naar het onderwerp : hang uw kledij uiteen 's avonds, doe de volgende dag iets anders aan, wissel dus dagelijks van kleding maar was ze niet dagelijks - dat is veel te slijtig en ... voor de groenen : slecht voor het milieu! Natuurlijk kan men niet eeuwig de kleding zo blijven dragen zonder te wassen, maar met het luchten en veelvuldig afwisselen, kan kleding tot 2 maanden mee zonder gewassen te hoeven worden. Jeans was ik zelf ook meer, dat kan er meestal wel tegen. Na de winter niet vergeten alles te wassen voor het voor een aantal maanden in de kast geborgen wordt! Wie fanatiek iedere dag alles wil wassen, raad ik ten strengste af om kleren te kopen die naar de droogkuis moeten, anders moet hij dubbel werken om genoeg te verdienen om de droogkuis te betalen!
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe thuis andere kleren aan, anders kan ik mijn hond niet knuffelen.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |