![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22141 |
Banneling
|
![]() Bij overlast kan je gratis 101 bellen hoor. Meestal helpt da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet je eens in Gent gaan rondwandelen, met je I-phone in aanslag zodat je 101 kan bellen! Succes verzekerd!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zeiden expliciet Roma's, misschien zijn die ook het politiek correct gedoe voorbij, laat ons hopen. Laatst gewijzigd door BonBon : 26 januari 2014 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een leuke op het Pravda VRT nieuws daarnet.
In Rusland hebben ze ontdekt dat ouderen met dementie vooral hun tweede/derde aangeleerde talen verliezen, en enkel hun moedertaal overhouden. Dit geeft problemen met ouderen van vreemde afkomst, vooral in Brussel (?????). En dan het informatieve beeld: - een italiaan - een spaanse - een poolse mevrouw. D?*t zijn natuurlijk de mensen die de meerderheid van mensen van vreemde afkomst in Brussel uitmaken uiteraard.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zeg Circe, Vorige keer gaf U aan, soura 9,8,4 en 5 door te nemen. Is eentje niet genoeg? En over kruiden gesproken .. als het maar goed tegen de kou is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar helaas is het enige wettelijke wat we daartegen kunnen doen, stemmen op partijen, die de wet daaromtrent willen veranderen. Maar dat wil jij niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22152 | |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ze telkens doen wat kan? Ze kunnen niet toveren he.
Ik betwijfel dat men zei dat men er niets aan zou kunnen doen. Alsof ze dat zo gaan laten ![]() Citaat:
Ze jatten uw wijk leeg maar nog keert ge u naar de politiek daar ze u keer op keer in de steek laten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men was bij ons aan het inbreken en wij belden de politie. We kregen als antwoord, dat ze daarvoor niet komen en raadden ons aan om eens goed op de vloer te bonken (wij sliepen boven) en veel lawaai te maken. Dan zouden ze misschien uit eigen beweging weggaan. Gelukkig voor ons zijn ze ook weggegaan. Wat echter niet meer weggaat is het gevoel van onveiligheid in mijn eigen huis. Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22154 |
Banneling
|
![]() Waar woon jij misschien? Ik geloof er niets van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in een kustgemeente en het is zeker waar. Ik zit al een tijdje op het forum en aan mijn geloofwaardigheid heeft nog nooit iemand kunnen raken hoor. Integendeel, ik heb zelf zo mijn idee over mensen die leugens als argument gebruiken. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens m'n moeder die daar zat hebben ze dat effectief gezegd, de politie kwam iedereen openlijk en duidelijk waarschuwen voor Roma in en rond de wachtzaal en het ziekenhuis. Waarschijnlijk om de aanwezige Roma te ontmoedigen. Ze kunnen niets doen omdat ze niets kunnen doen, je pakt ze op maar kunt ze niet gevangen houden en ze hebben geen bekend geld om ze te straffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22157 |
Banneling
|
![]() Sorry uw ma is geen waardige refetentie voor me. Huichelaars
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat houdt in feite in dat een staat die niet bij machte is om haar burgers te beschermen deze op haar beurt niet zou mogen berechten indien zij aan eigenrichting gaan doen. Zou...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22159 |
Banneling
|
![]() Beste joris. Hier zijn huichelaars die foute informatie over onze ordehandhavers delen. U slikt dat?
Laatst gewijzigd door Peche : 26 januari 2014 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |