![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de beerput smijten. Het deksel erop en klaar is kees. Dan verzuipen ze in de stront. Dan is mijn manier toch iets beter. Ik vind dat jullie janetten zijn. Ik geef argumenten waarom ik dat doe. Daar gaan jullie niet op in. Al wat ik krijg zijn verhulde doodsbedreigingen. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is bij ons natuurlijk niet het geval. Zolang mensen de wet blijven overtreden door zwerfkatten te voeden zodat ze bordeeltje kunnen spelen, mogen wij ook doen wat we willen. Zo simpel is dat. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee maar allo! Euthanasie dat is wel iets totaal anders. Dierenbeul!! ps. wahahaha!@je opmerking: links = dierenvriend.. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
het gaat niet om de kat die ff op bezoek komt, het gaat om katten die de tuinen van buren als openbaar toilet gebruiken of die molesteren, de huisdieren vd buren molesteren, een niet gecastreerde kat die heel uw terras onderzeikt ... ben ik inflexibel als ik dat niet tolereer? als uw buren aangeven dat er een probleem met uw kat is dan moet gij da oplossen als mijn buurvrouw morgen kippen wil houden dan is het mijn plicht om te zorgen dat mijn kat die beesten niet opvreet. dan kan ik niet afkomen met: het is de natuur het zijn maar kippen een kat in uw domein houden is moeilijk een kat mag los lopen kat is een jager ... dan moet ik mee een oplossing verzinnen en val ik evtl. in kosten. jammer genoeg is dit iets wat te veel kattenhouders niet snappen. de echt extremen zijn dan die met een dozijn katten in huis maar ze hebben geen kattenbak staan omda het stinkt (ik ken er zo) |
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Molesteren, onderzeiken..?? Maar dat zijn geen katten meer maar tijgers... Nee maar, ik was eens in Italië en daar waren tal van zwerfkatten op het terrein waar ons vakantiehuisje stond, en ik heb daar nooit - maar dan ook nooit, last of enige hinder van ondervonden... En zelfs al zouden die gedaan hebben wat ze zogezegd bij jou allemaal uitspoken.. dan nog ga ik niet voor cat catcher spelen of erger nog cat murderer zoals Demper.. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als er een hond voor je deurstoep schijt, maak je die dan ook af ?
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dierenhaters en moordenaars.
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
alles is goed om maar NIET de verantwoording op te moeten nemen voor hetgeen je kat uitsteekt maar ja dit topic bevestigd het opnieuw, met het gros vd kattenbezitters valt niet te klappen. een opmerking die je trouwens vaak ziet passeren |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meeste kattenbezitters zijn echt wel aan hun beestje gehecht. Als er klachten zijn nemen we die serieus. Het gaat over overlast en dan maakt het niet uit of het kat of hond is. Ik zag onlangs een koppel met hond die hun hond lieten schijten net voor de deur van een restaurant alstublieft. Mag de restauranthouder die hond afmaken ? Dit is gewoon allemaal kattenhaterpolemiek. Wat ik er verder van vind ga ik niet schrijven.
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeg toch gewoon wat je te zeggen hebt.
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
hier zijn er toch al genoeg gepasseerd die er een iets andere houding op na houden als het om de overlast gaat die hun beestjes aan derden bezorgen, bvb meneer. je kunt zelf wel lezen neem ik aan. Natuurlijk jammer/dom/onnozel/idioot/... om iemand die zowel katten als honden heeft een dierenhater te noemen Laatst gewijzigd door 1207 : 2 februari 2014 om 23:08. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 4 februari 2014 om 18:42. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Katten - weeskinderen, zie je het verschil echt niet?
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Banneling
|
Dus katten kunnen we met honderden uitmoorden, maar weeskinderen niet? Jij bent er waarschijnlijk zo ééntje die er niets op tegen heeft dat Chinezen katten levend in frituurvet gooien. Way to go, manneke.
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Katten kun je immers niet vermoorden he. 2: En ik heb wel degelijk moeite met dat soort praktijken. |
|
|
|
|