![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnt dat jongeren er massaal de brui aangeven.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze knap gedaan. Reeds 60 jaar lang blijft men zeggen dat ze niet gaan blijven bestaan. Ondertussen is McDonalds uitgegroeid tot een megabedrijf in 118 landen met een jaarlijkse omzet van ongeveer 30 miljard dollar met 1,8 miljoen werknemers. Lijkt de mensen eigenlijk niet echt te schelen, al dat negatief nieuws en de negatieve kritieken. Het aantal klanten blijft massaal en blijft dagdagelijks terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat is je mening over vKontakte?
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 februari 2014 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het feit blijft dat McDonald's een moreel verwerpelijk bedrijf is, en dat het feit dat het goed draait geen greintje invloed daarop heeft. Dat was dan ook de analogie met Facebook: dat het enorm veel gebruikt wordt neemt niet weg dat het een strontplatform is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal FB oprichter M. Zuckerberg een worst wezen denk ik dat de belangstelling voor FB zakt, hij is er schatrijk mee geworden.
Hier komt die rommel op geen enkele PC op, ook niet Twitter, Skype en andere rommel. Ik bedoel dat er niemand zaken mee heeft in/op de rest van de wereld dat ik een rode fiets heb. (oei, too much info) ![]() Sociale netwerksite's geven Soa's: Sociaal Overdraagbare Aandoeningen ... ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat minstens 1.23 miljard gebruikers van Facebook wereldwijd en 70 miljoen klanten van Mc Donalds elke dag wereldwijd er anders over denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hyves is nu zelfs off line.
Op het hoogtepunt, eind 2009, had Hyves zo'n 8 miljoen gebruikers. Bijna elke Nederlander had een account. In 4 jaar compleet verdwenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is alleen niet altijd een drogredenering.
Of facebook nu wel of geen slecht platform is, het feit dat er zoveel mensen op zitten toont wel aan dat het de mensen geen ruk interesseert. Mensen hechten geen waarde meer aan bijvoorbeeld privacy hé, vergeet dat niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw argumenten zijn tot nog toe onbestaand. Niet echt sterk van u, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Dat is wel altijd een drogreden.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herinner me nog de CU2-era. En Sletbox/Sletlog was ook lachwekkend om te bezoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2/3: Dus hiermee erken jij dat de moraliteit van facebook compleet irrelevant is. Dat wordt pas relevant wanneer de gebruikers het ook interesseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij hebt nog geen enkel argument gebracht. En je durft jouw onkunde nog op mij te projecteren. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef dan eens een uitleg waarom u vindt dat McDonald's een moreel verwerpelijk bedrijf is en waarom voor u Facebook een "strontplatform" is.
Want dat is blijkbaar nog niet gelukt. Behalve dan klantonvriendelijk, privacy en centraal beheer bij Facebook, maar kom... even ernstig dan. Laatst gewijzigd door Antoon : 4 februari 2014 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht het wel. Nul komma zip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Gezien ik in het bericht ervoor al de argumenten van Six had geciteerd, kan ik alleen maar het volgende concluderen.
Nee, je dacht dat niet. Je hebt nog nooit in je leven gedacht. Mensen hebben al zo vaak de feiten in je gezicht geduwd dat je ogen in je keelholte hangen. Je hebt niet de intellectuele capabiliteit te erkennen dat je niet meer zien kunt. Vlucht het stelen en bedriegen, ook de achterklap en ’t liegen, nepchristen. Laatst gewijzigd door Sebastokrator : 4 februari 2014 om 18:53. |
![]() |
![]() |