![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#22 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Geen enkele man of jongen gaat protesteren als hij door een vrouw wordt gefouilleerd , dus logischerwijs alle fouilles door vrouwen laten uitvoeren .
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is blijkbaar zo dat u een aantrekkingskracht heeft,U trekt homofiele flikken aan.Bovendien bent u zeer jong(kind)want u trekt ook pedofiele flikken aan. Het priesterambt heeft weinig kandidaten tegenwoordig,ze worden liever flik. Tip;als je graag door vrouwen gefouilleerd wil worden kan je als traverstiet over straat lopen.Véél succes. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hoe de vrouw daar in het algemeen over denkt, is uiteraard niet belangrijk?
|
|
|
|
#25 |
|
Vreemdeling
|
Een vrouw mag bij mij veel meer dan mij enkel fouilleren.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Met wederzijdse toestemming , daar gaat het om , bij fouillering is dat wederzijds er niet bij , het is dus seksueel misbruik . Mannen en jongens gaan zich nooit misbruikt voelen als ze door vrouwen gefouilleerd worden , dus alle fouilles door vrouwen laten gebeuren .
|
|
|
|
#27 |
|
Parlementsvoorzitter
|
En inderdaad , ik ben een mooie man , ik trek homo's en vrouwen aan , vrouwen zijn welkom , homo's niet .
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Hoe komt het dan dat de politie enkel mijn ballen betast tijdens een fouillering en niet mijn vestzakken doorzoekt .
|
|
|
#30 |
|
Parlementslid
|
Misschien staat het op uw gezicht te lezen dat je dat eigenlijk wel wil ...
|
|
|
#31 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waar haal je dat eigenlijk dat geen enkele man of jongen daartegen zou protesteren ?
|
|
|
|
#32 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Of omdat het illegalen zijn . Of sukkels die de wet niet kennen . Ik heb 1 keer klacht ingediend bij comité P . Comité P stuurt de klacht door aan de korpsoverste . Korpsoverste ondervraagd politieman . Die zegt , ik handelde volgens de wet . Korpsoverste stuurt klacht terug naar Comité P die mij bericht , de politieman handelde volgens de wet .
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor het poco-ïsme hoogtij voerde, was er een gebeurtenis. Een gebeurtenis tegen de laksheid van gerecht en magistratuur, een opwelling, een opgekropte beschuldiging naar onze leiders toe, aangestoken door een frapante reeks van ontvoeringen, verkrachtingen en moorden.
De gevolgen hiervan, een nog ondoorzichtiger kluwen van regeltjes en achterpoortjes. Maar om te zeggen dat de doorsnee burger verkrachting goed vindt, da's verkeerd. De gewone burger weet dat hij/zij er niks aan kan doen, op straffe van vrijheidsberoving en beroving van have en goed. Dus is de vadsige berusting het enige nog mogelijk is.
|
|
|
#34 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#35 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Het staat op een kind zijn gezicht te lezen dat het wel wil . Dus ik doe het zei de bisschop .
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze dachten:"We hebben geen tijd meer om al zijn zakken te doorzoeken. Laat ons een steekproef doen, en alleen dat kleine zakske fouilleren."
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 1 februari 2014 om 08:54. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
What's next , mijn dochter moest maar niet op mijn schoot komen zitten , daarom heb ik ze verkracht . Die vrouw moest s'avonds maar niet met een minirok over straat mogen lopen daarom heb ik ze verkracht . En ik moet mij laten fouilleren door de politie omdat ik mooi ben anders krijg ik op mijn muil van de politie , ik zal het zelf wel gezocht hebben zeker .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 1 februari 2014 om 08:57. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Hun shift zat er zeker niet op .
|
|
|
|
#39 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Er komen hier precies niet veel reacties meer bij .
Ze willen zich precies laten fouilleren door een homo of een pedo . En dat is een politiek forum . Tracht hier eens wat te veranderen in dit land .
|
|
|
#40 |
|
Minister-President
|
Het probleem is volgens mij dat je te weinig bewijs verzamelt om het misbruik te kunnen veroordelen binnen de reeds bestaande wetten. Uit je relaas over het comité P onthou ik dat het steeds uitdraait op woord-tegen-woord, waar ze natuurlijk niets mee kunnen aanvangen.
Wat je wil doen is je ervan verzekeren dat er achteraf dna- of andere stalen gevonden kunnen worden, die het misbruik aantonen. Ik stel voor dat je bij de volgende feiten elk voorbarig protest laat varen tot je het nodige materiaal verzameld hebt. Het is misschien zelfs geen slecht idee om ietwat meegaand te zijn en floeren kledij te dragen om er zeker van te zijn dat er voldoende dna wordt achtergelaten waar het comité P dan mee aan de slag kan. Zodra dit in jouw bezit is, ga je linea recta naar het politiebureau of een arts waar de nodige vaststellingen kunnen gebeuren. Ze zullen snel genoeg weten waar de klepel hangt dan |
|
|
|