![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herken hier ongeveer alle politici in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp die politiek bekrompen mentaliteit niet. Een Belg is kandidaat voor een prestigieuze job en mijn heeft liever dat hij verliest. Toendertijd moest ik ook niet hebben van Van Miert maar als Europees commissaris is hij gegroeid in zijn job en heeft uitstekend werk verricht. Net zoals De Gucht nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zet u zelf kandidaat en kijk hoever je geraakt, dan pas kunnen we misschien eens goed lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de relevantie niet in. Ik ga ook niet akkoord met vele verspillende facetten van de EG. Moet Verhofstad daarom verzaken aan een eventueel ambt? Belgie is trouwens het slechte voorbeeld van teveel ambtenaren, ministers en instellingen. Dan moeten alle politiekers opstappen die een greintje moraal hebben. Ik ben de eerste vragende voor een ontvet staats en ambtenaren apparaat maar blijkbaar éénmaal aan de vetpotten heft men liever belastingen dan besparingen. Ik maak me daar geen illusies in of zijn er hier zo naïef te denken dat hun partij de witte raaf is en dat het altijd de anderen zijn die de boter hebben opgegeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom geef ik toch de voorkeur aan een partij die nog niet aan de macht is geweest. Zij krijgt alleszins het voordeel van de twijfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dien uw dossier in hé bij erfgoed
|
![]() |
![]() |
![]() |