![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is precies wat ik zeggen wil: als het publiek met hem afrekent door hem voor de rechter te slepen is dat prima. Een staat moet dat echter niet doen want dan is het censuur. De Joods gerelateerde politicus die dat wel deed maakte misbruik van zijn positie en dat is wat ik hier aan de orde stel.
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Arthur beschuldigen dat hij het israëlische leger financiert is antisemitisch? Natuurlijk, want Arthur heeft joodse roots... ![]() Bruel beschuldigen dat hij het israëlische leger financiert en dat hij liegt, is antisemitisch? Natuurlijk, Want Bruel heeft joodse roots... ![]() De LICRA beschuldigen van maffia praktijken is antisemitisch? Natuurlijk, want LICRA is een joodse organisatie... ![]() enz... Is dit uw logica? Wanneer de CRIF een proces opstart tegen Dieudonné, dan is dat in uw logica automatisch racistisch omdat hij zwart is... Zich informeren u is idd iets wat u met meer inhoud zou kunnen doen. Be a thinker, not just a mass-follower... Laatst gewijzigd door eti1777 : 5 februari 2014 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() n
Geen, maar ik kijk bijna dagelijks naar de Franse televisie zenders waar soms uittreksels van zijn shows getoond worden. Lees de electronische versie van Le Figaro, heb een abonnement op Le Monde en lees ook regelmatige andere Franse kranten en magazines. Uw opmerking is geen argument dan kan bijna niemand nog iets zeggen van een politieker of een publiek figuur want de informatie is niet in directe visie. Dan moeten er geen kranten of nieuwskanalen meer zijn want dan zijn ze allen ongeloofwaardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het valt toch weer op dat zij die 't hardst om economische vrijheid roepen ook het hardst om het inperken van de vrije meningsuiting roepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe gaat u dan na of wat de media zeggen over een politieker, wel waar is? Als u idd, alles van wat uit de media komt, aanvaard als waar, begrijp ik uw éénrichtings visie. Want, aangaande medialeugens, kan ik u heel wat voorbeelden geven. Bewijs? Geef mij een quote van een uittreksel van zijn show, ik zal u daarbij de context uitleggen, en kunt u zelf zien hoe de media doelgericht informatie verwringt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() verscheidene, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
il exhibe sur scène le négationniste des chambres �* gaz, Robert Faurisson On laisse Dieudonné, soir après soir, déverser sa haine des « juifs », de « la juiverie », Quand je l’entends parler, Patrick Cohen [animateur de la matinale de France Inter], je me dis, tu vois, les chambres �* gaz… Dommage ! (Diedonné die journalisten die hij niet lust de gaskamers toewenst.) son apologie de Pétain, coupable de la rafle du Vél d’Hiv (ik ga hier niet uitwijden over de Franse geschiedenis) tourne en dérision l’extermination des juifs d’Europe par le régime nazi Déj�* condamné �* plusieurs reprises, depuis 2007, pour injure et provocation �* la haine raciale, Dieudonné a habilement organisé son insolvabilité. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het allemaal wel serieus overdreven. Zolang hij zijn ding in een gesloten zaal doet, met mensen die ervoor betalen, zie ik niet in waarom er zou tussengekomen moeten worden...
Bovendien is Dieudonné best grappig. Weer niet graag naar kijkt, moet er maar niet naartoe gaan, hé. Allemaal een gevaarlijke evolutie, me dunkt...
![]() |
#31 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En sindsdien, want die samenzweringtheoristen zijn zeer sterk in het doen twijfelen (zelfs een man als Gaby Cohn Bendit n.b.!!!), heeft hij afstand genomen van de gedachten van Faurisson (zie 2009 Sandrine en 2012 Foxtrot) Wist u dat hij leden van de joodse Naturei Karta ook op het podium heeft uitgenodigd? Deze keer wel voor een debat. Raar voor een antisemiet... Daar geen woord over, laat staan zijn bezoek en eerbetoon aan Auschwitz. Citaat:
N.B.: Arno Klarsfeld, lid van de 'Conseil d'Etat' (die zijn show uitteidelijk verbiedde), riep op om te manifesteren omdat anders, het gerecht, misschien geen reden zou hebben om zijn show te verbieden. Citaat:
"Attends, il dit que j’ai un cerveau malade, laisse moi faire p.t.in, je suis pas responsable, j’ai un cerveau malade." Bijzonder zwarte humor, vond persoonlijk deze niet zijn beste, maar het blijft in het kader van humor. In vergelijking mocht hij rond 1990, in de sketch 'Cohen & Bokassa', toen nog met Elie, zonder problemen zeggen dat: 'j'me dits qu'en '45, les bosch aurait pu finir le boulot'!!!!!! Waarom was dat toen humor, en nu, met een vergelijkbare uitspraak niet meer??? Het feit alléen dat men dit deel uit de context moest halen, om accent te leggen op het woord 'gaskamers', bewijst dat er bijzonder weinig concrete aanwijzingen zijn van antisemitisme? Of u moet kritiek op Israël, de Israël-lobby en Zionisme zien als antisemietisch. En hij geeft er iedereen van langs, joden, zwarten, belgen, fransen, christenen, moslims, asiaten, ... Maar er is maar één groep die hem aanvalt met het minste waarmee ze hem kunnen aanvallen, wat ook uitlegt waarom hij ondertussen al voor minstens 40 processen werd vrijgesproken. De joodse lobby in Frankrijk heeft veel te veel macht en dat legt Dieudonné tentoon. Citaat:
Hij gebruikte Pétain als vergelijking met Hollande, die nog racistischer zou zijn, sinds die, ondanks de erkenning van de implicatie van de franse Staat in de slavenhandel, op zijn eigen heeft beslist dat de zwarte gemeenschap geen vergoeding zou krijgen voor hun lijden. Terwijl in 2010 nog ... Hier klaagt hij de twee maten, twee gewichten aan. Of heeft u een voorbeeld van zijn apologie? Patrick Timsit, die mag bv zeggen dat Hitler een genie was. Daar heeft niemand problemen mee blijkbaar? Twee maten, twee gewichten... Citaat:
Maar ik begrijp de verontwaardiging van een joodse gemeenschap, die die video heeft moeten ondergaan, zonder het hele verhaal te kennen. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Savatage is planeconoom. Nergens pleit hij voor vrijheid van markten, enkel voor het behoud van systemen die hem geld opleveren. Verder is hij tegen vrijheid. Laatst gewijzigd door six : 5 februari 2014 om 23:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Heeft weinig met de EU en Verhofstadt te maken denk ik. De EU is trouwens daar veel te pro-palestijns voor. Duivelaanbidders die de satanische (p)islam ondersteunen en het Volk van God, het Volk van Israël, het Volk van Isaac, Abraham en Jacob beledigen en stigmatiseren zoals Dieudonne doet dienen hard te worden aangepakt. Raak aan Israël en u raakt aan het geloof van duizenden Christelijke protestanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En aan het zeer christelijke Saoudi-Arabië
![]() |
![]() |
![]() |