![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als ik me niet vergis was het natuurlijk meer dan een nieuw logo waar het over ging. Het ging om een nieuwe stijl waarin het bestaande logo lichtjes herwerkt in hergebruikt werd.
Weinig mis ook met dat oorspronkelijke logo, het (gestileerd) gebruik van het heraldische motief is een stuk zinniger dan de vele zweverige logo's die je vaak ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens ontwerper Edo van Dijk van ontwerpbureau Edenspiekermann, is het logo slechts een klein onderdeel van de opdracht die zijn bureau voor de gemeente uitvoerde. Van Dijk werkte samen met vijf andere mensen vijf maanden aan het project. http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMS...entelogo.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig logo
![]() SEB Loisirs Telescore (Model 750) ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Amsterdam heeft duidelijk een imagoprobleem.
Dat gaat honderd ton kosten Derkie ![]() . Laatst gewijzigd door Knipp : 7 februari 2014 om 04:17. |
![]() |
![]() |