![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, zever maar verder over Rusland. De rest is bijkomstig en vraagt geen aandacht:
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...r-wereld.dhtml
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2014 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Hou u niet van de domme. U weet goed genoeg dat homo's worden opgeknoopt. Landen als Iran of Afghanistan zullen het u niet komen vertellen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2014 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Neen, dat weet ik niet. Bij het Iran geval komt telkens dezelfde foto boven. Niet vergeten dat dit verhaal de ronde ging doen in een periode dat Iran zwaar politiek geviseerd werd. Bijsturen van de publieke opinie heet zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Reis naar Iran en neuk daar een man met een paar imams als getuige. Ik zal uw reis betalen. Durft u het aan?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 februari 2014 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Rusland is een achterlijk land. Ik zal nooit van mijn leven ook maar een voet in dat land zetten. Niet zolang de Hoer zijn politieke tegenstanders zonder boe of bah achter de tralies zet. Niet zolang al de corruptie daar hoogtij viert. En niet zolang holebi's daar op de meest walgeijke manieren worden vernederd. Ik mag zulke mensen dan onnatuurlijk vinden in hun geaardheid, dat betekent nog niet dat zij niet evenveel recht op geluk hebben als hetero's. Onrechtvaardige vernedering kan ik gewoon niet uitstaan. Ik ben blij dat dit artikel is gepubliceerd geworden. Ik had reeds mijn bedenkingen bij het houden van de Spelen in zo'n achterlijk land als Rusland, maar dit slaat echt alles. Ik hoop dat de sportjournalisten dat barbarenland eens goed aanpakken in hun verdere publicaties. Het wordt tijd dat de Hoer eens wat deuken in zijn 'smetteloze' imago krijgt en dat die grijns van zijn vette smoel geveegd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Waarom zou dat een probleem zijn? Sommige mensen kunnen hun informatie snel opzoeken. Of hebt u nog nooit van 'gericht zoeken' gehoord? Tiens, iedereen zou eens die cursus 'Onderzoeksvaardigheden' moeten volgen die ik heb gevolgd op de universiteit. Ongeveer de enige cursus in mijn hele curriculum die de moeite waard was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige openingsshow gezien !
![]()
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 7 februari 2014 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Om te testen of u al dan niet wordt opgehangen.
Denkt u nu echt dat Iran ons gaat mededelen hoeveel homo's zij hebben opgehangen? 'Misdadigers' worden er genoeg opgehangen. Homo's en misdadigers zijn één put nat in dergelijke landen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 februari 2014 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er ging een bericht de wereld rond al zou een man vermoord zijn die verantwoordelijk was voor het mislukte finale lichtspel ( de vijf ringen ).
Het nieuws bleek een hoax te zijn. Oorspronkelijk bericht: Man Responsible For Olympic Ring Mishap Found Dead In #Sochi Hoaxbericht: Sochi Olympic Ring Fail Death Hoax Goes Viral. Laatst gewijzigd door Antoon : 9 februari 2014 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, als het hoofd van de FSB (Russische geheime dienst, opvolger van de KGB) president wordt...........
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil is dat hij zich nu officieel rijk mag noemen. Vroeger was dat wat minder officieel. Iedereen gelijk, weet u wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin doet gewoon zijn zin als een verlicht despoot, het parlement is in Rusland juist een verzameling meubels.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die truuk met Medvedev heeft hij bekokstoofd om de wet te omzeilen die verbiedt om 3 keer achter elkaar President te worden. Ondertussen heeft Poetin al 15 jaar alle macht. Ik zie het een Amerikaanse President nog niet doen. |
|
![]() |
![]() |