![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bobbi Starr
Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr Bobbi StarrBobbi StarrBobbi StarrBobbi StarrBobbi Starr Bobbi Starr Bobbi Starr ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bezeten door Boobi Star en dan kom je met zo'n suffe GIF?
Edit: komt die uit een parodie op Scooby Doo? ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 februari 2014 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het weer niet goed genoeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat niet maar ik had 'meer' verwacht, je snapt me wel
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan krijg ik een ban he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor als het donker is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik geef toe dat ze stijl heeft. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, ik kom.
Eerst bellen voor een fleske champi. Of direct twee. Rosé of brut? Eentje van elk? Goed! Hebt ge condomen? Is er een een bus slagroom? Anders bestel ik aardbeien hoor, dat is er altijd bij. Ik geef de ober een fooi om de bus te mogen houden. Jaja, ik zie het. Ge weet al wat ik ermee ga doen hee. Maar wat ge niet weet, is wat er in mijn valieske zit. Jep. Bubblewrap, een stethoscoop, een grammeke of tien voor in onze neus, een stuk Novylon, en mijn onafscheidelijke bos met oude sleutels. Wat ik daarmee ga doen? Dat zou je wel willen weten hee. Ge zult het ondervinden. Maar nee, ik ga u gene zeer doen. Integendeel. Alleen plezierige dingen. Ha, daar zijn ze met ons fleskes. Hier man. Geen dank. Doe de deur toe als ge wilt. Dat worden hier geen taferelen voor jeugdige Demperkes.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ted Bundy, I presume?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Si non e vero... ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 februari 2014 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antoon, je bent een loser. Ga wat met de bijbel spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komende van u is dat wel heel erg interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja ...
|
![]() |
![]() |