![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Newsflash: Het VB zal nooit goed genoeg zijn voor de N-VA. Om je zakken te vullen moet je bij de traditio's zijn. Dom zijn ze niet bij de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen die op partij(en) stemden die gelijk in een cordon vlogen daarna, worden door die schutkring ook electoraal even vlotjes buiten spel gezet. Onzer aller Professor Etienne Vermeersch denk daar anders over maar toch ... Ik vind het gewoon oneerlijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 februari 2014 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Het VB heeft het zichzelf ook onmogelijk gemaakt door zo extreem te zijn al die jaren, ze zijn nu wat afgezwakt maar dat veranderd niet veel. Het is wel zo dat ze nu de NVA ook in zo'n cordon willen steken dus je hebt wel gelijk dat niet het racistische parcours het probleem is voor de Walen maar de splitsingsdrang. Laat ons hopen dat NVA deze keer groot genoeg wordt, als ze er nu weer een cordon rond bouwen stem ik op het VB, het mag nu ook niet te zot worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou graag eens een duidelijk standpunt kennen van de NVA, inzake immigratie en de islamisering van het Westen. Nergens vind ik daar iets van terug. Bracke zegt het dan weer zo, Bourgeois ziet het weer anders, Weverke blijft op de vlakte (mee leren leven?). Zijn ze bang om tegen politiekcorrecte schenen te schoppen en daardoor geen toegang zullen krijgen tot het paradijs van de vetpotten ?
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
men kan een democratisch verkozen partij democratisch gezien niet in een schutskring zetten en bovendien nog door de staatstelevisie en andere media laten boycotten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan daar wel mee leven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Nochtans is Weverke geen tegenstander van het cordon rond het VB. Ook hij weigert resoluut om met het VB te praten.
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is dan niet eerlijk tegenover hun kiezers.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Misschien hebben die domme kiezers dat al berekent?
Welwetende dat elke blok stem nutteloos is. Misschien gaan ze een heel doordachte keuze maken,één die de sossen in hun bestaan bedreigt. Jij gaat uit van de domheid van de kiezer.Ik denk dat je mis bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een weggegooide stem en de sossen en traditionele partijen rekenen erop. Nu de N-VA groter wordt rekenen de traditionals erop dat het VB opnieuw succesrijker zou worden : dat is hun garantie om onder elkaar verder te doen. Je zou dus beter je stem, al was het tijdelijk, aan de N-VA geven, al is het maar om de sossen te couilloneren. Let op; ik ben een absolute tegenstander van het cordon. Maar ik ben niet bij machte het te doen verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roma,s betekenen per definitie narigheid. Dat volk is gewoon niet instaat om zich op een deftige manier aan te passen en iets van hun leven te maken..
Nee, het zijn beroepscriminelen tot en met. Ze gebruiken ook kleine kinderen als proefkonijnen, zo testen ze met kinderen of bepaalde criminelen-tactieken werken. Het is zeer spijtig dat deze "mensen" steeds meer richting onze kant opkomen, het kan serieus de vernietiging van de welvaart, gezondheid en veiligheid betekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Het doel heiligt de middelen?
Het is een feit dat de kiezers uit het verleden ons tot aan de rand van de afgrond geleid hebben dus is een schijnbeweging als tactiek hoognodig. Trouwens, in een ondemocratisch systeem van coalities heeft de kiezer sowieso niets in de pap te brokken.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Termont zal oogsten wat hij met zijn verdorven rooie collega's gezaaid heeft. Gisteren las ik in De Morgen het artikel waarin Termont belooft zijn valiezen te pakken als de N-VA de meerderheid haalt. Een uurtje of twee later zag ik hetzelfde artikel op HLN .... met over de 900 lezerscommentaren waarvan 95% negatief. Mooi zo, ik wil genieten van de electorale Untergang van de rooie geldhonden die de Vlaming de multicul door de strot geduwd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |