Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2014, 17:07   #61
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vraag wordt dan: wat gaat de PS doen als ze de Vlaamse bevolking heeft verwisseld met een maghrebijnse?
Zo ver zitten ze nog niet, behalve in de rode steden waar de moslims binnenkort in de meerderheid zitten. Toch al 1.5 miljoen nieuwe Belgen op 2 decennia tijd. Denk aan het sneeuwbaldeffect.

Intussen kunnen de 6 miljoen Vlamingen blijven dokken. Waarom denk je dat de PS als de dood is voor een regionalisering van de SZ? Dat zou de doodsteek voor de PS zijn! Zonder het geld van de Vlaamse belastingbetaler kan de PS haar beleid van clientelisme niet verder zetten. De PS rekent uiteraard op het nieuwe kiesvee om la Belgique in stand te houden.
Elke regionionaliserings-of splitsingseis wordt weldra geduid als een racistische eis. De linkse regimemedia zullen welwillend meewerken om elke duiding in die richting te doen klinken.
Trouwens de laatste maanden gaat de duiding al in die zin. Het woord racisme wordt nog niet gebruikt, maar 'navelstaarderij', 'xenofobie', 'kerktorenmentaliteit' etc, de linkse media nemen het gul in de mond in hun dagelijkse N-VA-bashing artikels. Volgende stap, als de N-VA te goed scoort, is elk van haar eisen als racisme te duiden. Let erop.

Waarom zet de Spa Yasmine Kjerbache - kabinetchef van Di Rupo en dus PS-getrouwe - op de 3de plaats. Omdat ze erop rekenen dat hun importkiesvee etnisch stemmen. (Als een Vlaming dat doet noemen ze het racisme, als hun importkiesvee het doet, heet het koeltoer).

Laatst gewijzigd door Vigilant : 16 februari 2014 om 17:17.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 17:10   #62
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Het is nu eenmaal een feit dat Marokkanen en Turken niet gemaakt zijn om te werken. Dit soort volkeren hebben niet de juiste genetische aanleg om goed werk te verrichten.

Wij kunnen daar maar een ding aan doen, en dat is: deporteren !

Zolang dat niet gaat gebeuren, hebben wij inderdaad geen enkel recht om hierover te zeuren.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 17:15   #63
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het is nu eenmaal een feit dat Marokkanen en Turken niet gemaakt zijn om te werken. Dit soort volkeren hebben niet de juiste genetische aanleg om goed werk te verrichten.

Wij kunnen daar maar een ding aan doen, en dat is: deporteren !

Zolang dat niet gaat gebeuren, hebben wij inderdaad geen enkel recht om hierover te zeuren.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 17:16   #64
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Jij vindt dit soort zaken grappig?

Ik vind het alles behalve grappig dat Marokkanen en Turken kunnen luieren en genieten van onze belastingcenten.
Oud 16 februari 2014, 17:16   #65
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door One23 Bekijk bericht
T
R
O
L

LO
LO
?
Nee.
Oud 16 februari 2014, 17:18   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind jouw pogingen om reacties los te weken nogal kinderlijk doorzichtig.
Het is beter als jij tegen je beeldscherm gaat praten, als je toch geen reactie verwacht.

Laat discussiëren maar aan andere mensen over.
Oud 16 februari 2014, 17:18   #67
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Of app met jezelf.
Oud 16 februari 2014, 17:27   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind jouw pogingen om reacties los te weken nogal kinderlijk doorzichtig.
Nietsche heeft zichzelf al lang vrijgegeven als moslim, moslim-to-be of alvast allochtoon op weg naar integratie maar af en toe de weg kwijt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 17:32   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

[quote=Vigilant;7019933]
Citaat:

Zo ver zitten ze nog niet, behalve in de rode steden waar de moslims binnenkort in de meerderheid zitten. Toch al 1.5 miljoen nieuwe Belgen op 2 decennia tijd. Denk aan het sneeuwbaldeffect.

Intussen kunnen de 6 miljoen Vlamingen blijven dokken. Waarom denk je dat de PS als de dood is voor een regionalisering van de SZ? Dat zou de doodsteek voor de PS zijn! Zonder het geld van de Vlaamse belastingbetaler kan de PS haar beleid van clientelisme niet verder zetten. De PS rekent uiteraard op het nieuwe kiesvee om la Belgique in stand te houden.
Elke regionionaliserings-of splitsingseis wordt weldra geduid als een racistische eis. De linkse regimemedia zullen welwillend meewerken om elke duiding in die richting te doen klinken.
Trouwens de laatste maanden gaat de duiding al in die zin. Het woord racisme wordt nog niet gebruikt, maar 'navelstaarderij', 'xenofobie', 'kerktorenmentaliteit' etc, de linkse media nemen het gul in de mond in hun dagelijkse N-VA-bashing artikels. Volgende stap, als de N-VA te goed scoort, is elk van haar eisen als racisme te duiden. Let erop.
Het wordt inderdaad voorspelbaar.

Citaat:
Waarom zet de Spa Yasmine Kjerbache - kabinetchef van Di Rupo en dus PS-getrouwe - op de 3de plaats. Omdat ze erop rekenen dat hun importkiesvee etnisch stemmen. (Als een Vlaming dat doet noemen ze het racisme, als hun importkiesvee het doet, heet het koeltoer).
dat zag ik dus ook op Terzake toen de apotheker-met-hoofddoek ineens als bijkomend voordeel had dat ze mede-hoofddoeken naar de winkel haalde. Blijkbaar was het voor die klanten niet racistisch om de vlaamse apotheker te laten vallen voor de hoofddoek-apotheker. Andersom is het natuurlijk een racistische schande.
Stel dat hoofddoek apotheker nu ook Vlaamse klanten wil aantrekken en daarvoor niet-hoofddoek assistenten wil aantrekken.... ai! yussuf staat al klaar in de startblokken.

Persoonlijk is mijn houding door die doorgedreven oikofobische media-reacties drastisch veranderd. Waar ik vroeger geen enkel probleem had om bij allochtone zaken binnen te stappen, ga ik nu gerust een blokje verder om mijn boodschappen bij de Vlaamse groenteboer of bakker te gaan halen. Wat MIJ natuurlijk een racist maakt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 16 februari 2014, 17:33   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is weer duidelijk dat de linkse mij willen labelen als moslim, enkel en alleen om een deftige discussie uit de weg te gaan.
Oud 16 februari 2014, 17:36   #71
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=circe;7020001]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht

Het wordt inderdaad voorspelbaar.

dat zag ik dus ook op Terzake toen de apotheker-met-hoofddoek ineens als bijkomend voordeel had dat ze mede-hoofddoeken naar de winkel haalde. Blijkbaar was het voor die klanten niet racistisch om de vlaamse apotheker te laten vallen voor de hoofddoek-apotheker. Andersom is het natuurlijk een racistische schande.
Stel dat hoofddoek apotheker nu ook Vlaamse klanten wil aantrekken en daarvoor niet-hoofddoek assistenten wil aantrekken.... ai! yussuf staat al klaar in de startblokken.

Persoonlijk is mijn houding door die doorgedreven oikofobische media-reacties drastisch veranderd. Waar ik vroeger geen enkel probleem had om bij allochtone zaken binnen te stappen, ga ik nu gerust een blokje verder om mijn boodschappen bij de Vlaamse groenteboer of bakker te gaan halen. Wat MIJ natuurlijk een racist maakt.
Ik mijd alle winkelpersoneel met hoofddoeken. Ik heb geen interesse in contact met religieuze extremisten.
Oud 16 februari 2014, 17:49   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

[quote=Vigilant;7020009]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ik mijd alle winkelpersoneel met hoofddoeken. Ik heb geen interesse in contact met religieuze extremisten.
Caissières met hoofddoek zijn ook te mijden als de pest. Deze dames geloven namelijk van zichzelf dat ze een mankement aan hun hersenen hebben. Hun profeet (vzw) heeft dat namelijk zèlf gezegd. Om te getuigen moeten ze steeds met twee zijn (dus door dat hersenmankement) : hoe kan ik er dan zeker van zijn dat ze MIJN boodschappen op hun eentje netjes foutloos kunnen aanrekenen?

Oud 16 februari 2014, 18:03   #73
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=circe;7020036]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht

Caissières met hoofddoek zijn ook te mijden als de pest. Deze dames geloven namelijk van zichzelf dat ze een mankement aan hun hersenen hebben. Hun profeet (vzw) heeft dat namelijk zèlf gezegd. Om te getuigen moeten ze steeds met twee zijn (dus door dat hersenmankement) : hoe kan ik er dan zeker van zijn dat ze MIJN boodschappen op hun eentje netjes foutloos kunnen aanrekenen?
Daarvoor werden rekenmachinetjes uitgevonden.

Nee, tot daar aan toe. Ik kan me niet inbeelden dat ik interculturaliseer met zo'n domme wichten die denken dat ze ter plekke verkracht gaan worden als ze hun schaamdoeken uitdoen.
Religieus geindoctrineerde kuddedieren zonder persoonlijkheid zijn mijn ding niet. Alleen al hun gekwetter, 10 keer allah-akbaar per 2 zinnen. Beeld je in.
De idee alleen al dat die juffers zich laten aanpraten hebben dat ze juwelen zijn die gekoesterd moeten worden en dus volledig in hun verpakking moeten blijven zitten voor echtgenoot, vader of hun gemeenschap. En dat in de 21ste eeuw.

Als je dan sommige gevallen ziet, dan denk ik, jongens, zelf al betaal je er die Albanese verkrachters nog voor, die gaan ze echt niet bespringen als het kapseltje bloot komt te liggen. Van die lelijke vette troelas met snor en die denken dan dat ze juwelen zijn die hun schoonheid moeten reserveren.
Oud 16 februari 2014, 18:19   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van die lelijke vette troelas met snor en die denken dan dat ze juwelen zijn die hun schoonheid moeten reserveren.
het is lelijk van me om dit te zeggen (en het mag lekker wel wegens geen racisme!) maar ik vind dat vooral die Vlaamse bekeerlingen beantwoorden aan die beschrijving. Gewoonlijk meisjes die door geen Vlaamse jongen worden bekeken, en die dan maar ten einde raad met Mohammed (of zijn neef) optrekt en op die manier aan de mohammedaan geraakt, al of niet in ruil voor een Belgisch boterbriefje.
Ze pakken zich dan ook met alle plezier zoveel mogelijk in, liefst als ze zouden kunnen in burka, maar de wet heeft dat nu verboden.

Ik ben er ooit zo eentje tegengekomen van boven de vijftig schat ik, werkelijk zo lelijk als de straat. Ik had zo'n neiging om aan die ingepakte madam (die dus haar schoonheid zoveel mogelijk verborgen hield) te vertellen dat Mo zelf had gezegd dat het inpakken niet nodig was als ze "niet meer huwbaar" waren (lees: voorbij de menopauze) .... maar ik denk dat haar dat heel erg zou gevallen zijn om "naakt" over straat te moeten

Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2014 om 18:21.
Oud 16 februari 2014, 18:58   #75
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Het is weer duidelijk dat de linkse mij willen labelen als moslim, enkel en alleen om een deftige discussie uit de weg te gaan.
De ene keer zeg je dit, de andere keer net het tegenovergestelde. Je reacties zijn ook afhankelijk wat voor soort moslims het zijn, het is dus niet vergezocht om jou ervan te verdenken een verdoken moslim te zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 19:03   #76
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Kif kif zijn een bende gore rotzakken en racisten.
U bent niet verkeerd.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 19:05   #77
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Goede spelling is nodig, iets wat de laaggeschoolde Vlaming niet heeft.
Wie heeft na de staatsgreep van 1830 de Vlaamse universiteit in Gent verfranst?

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2014, 22:16   #78
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

In dit stukje politiek correcte duiding, wordt opnieuw de Oude Belg gecriminaliseerd voor het niet willen buigen voor islamitisch hoofddoekfanatisme.
Uit La Libre Belgique 20.2.2014

Zoals te verwachten kunnen de lezers geen commentaren plaatsen. Dat alleen al wijst er op dat de la gauche bien pensante, het links journaille dus dat het patent op weldenkendheid claimt, weet dat de burger er compleet anders over denkt en geenszins zinnens is te buigen voor het religieus fanatisme van onaanpasbaren.

M.a.w als de ingepakten een job weigeren omdat ze denken dat ze met hun doek vergroeid zijn, moeten ze zelf maar de gevolgen dragen.

Citaat:
"En empêchant les femmes voilées d'accéder aux formations et �* l'emploi, on les marginalise, on les rend dépendantes de leur famille et de leur communauté et on limite le développement de leur esprit critique".

Près de la moitié des faits islamophobes recensés en Belgique francophone touchent les secteurs de la formation et de l'emploi, selon le rapport 2013 sur l'islamophobie en Belgique, présenté jeudi par le regroupement d'associations et des acteurs du monde communautaire musulman "Muslims' Rights Belgium". Ce rapport est élaboré sur base des plaintes enregistrées et d'une enquête annuelle. Plus de 70% des victimes d'islamophobie sont des femmes et quelque 40% sont des jeunes âgés entre 18 et 29 ans. La majorité (96%) des personnes discriminées sont Belges.

Sur les 713 faits de ce type recensés en Belgique francophone, plus de la moitié touchent les secteurs de la formation et de l'emploi (27% concernent l'éducation et la formation et plus de 24% le monde professionnel). Près de 15% des faits sont encore relevés dans la culture et les médias.

Moins de deux personnes discriminées sur dix ont entrepris des démarches auprès du Centre pour l'égalité des chances ou de la justice. Cette tendance est encore plus marquée chez les femmes, notamment �* cause de "certains positionnements politiques contre le voile".

"En empêchant les femmes voilées d'accéder aux formations et �* l'emploi, on les marginalise, on les rend dépendantes de leur famille et de leur communauté et on limite le développement de leur esprit critique", explique Fouad Benyekhlef, président des Musulmans progressistes de Belgique, qui défend l'émancipation des femmes.

Il constate également "un glissement du racisme contre l'origine arabophone vers l'islamophobie, parce que beaucoup de personnes discriminées sont Belges et intégrées et d'autres converties, parce que les gens eux-mêmes s'identifient aujourd'hui �* la religion".
Oud 2 maart 2014, 12:09   #79
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Aalsters import wil ook werken:
op kosten van de lokale bevolking.

Deze nietsnutten komen ergens toe, leven er op kosten van de lokale bevolking, en willen nu ook dat de lokale bevolking ontslagen wordt uit het stadspersoneel, en vervangen wordt door nietsnut-adepten.

Citaat:
Aalst Carnaval heeft voor het eerst een losse groep carnavalisten met een migratieachtergrond. 'Oilsjt Nixt"'werd vanmiddag voorgesteld in de carnavalswerkhallen.
"
Citaat:
De leden van onze groep zijn allen actief binnen 'Aalst Mixt', het samenwerkingsverband van een dertigtal verenigingen en vakbonden dat het samenleven tussen gemeenschappen in Aalst centraal stelt", zegt coördinator José Gavilán.
Ik vind New York een fantastische stad.

Ik wil daar neestrijken met m'n familie.

Om het vooroordeel weg te werken dat ik op kosten van de Newyorkers leef - die mijn huur, telefoonabonnement, eten, uitstappen betalen, dus een vooroordeel want ik heb daar recht op - wens ik een job in de administratie van New York. New York moet een tandje bijsteken, de smerige racisten.

Citaat:
"Het thema van onze carnavalgroep is gekleurde tewerkstelling. De nieuwe Aalstenaars willen het vooroordeel dat ze niet willen werken wegwerken. We zeggen met onze carnavalgroep: 'Voor ons is Aalst een schitterende stad en wij willen graag in en voor onze stad werken'."

Volgens Gavilán laat de stad gekleurde tewerkstelling nu niet toe. "Antwerpen telt 12,2 pct personeelsleden met een migratieachtergrond, Gent 5,4 pct, Leuven 6 pct, Mechelen 5,5 pct en Aalst maar 1,4 pct. Met de naam van de groep 'Oiljst Nixt' (vertaald: De Stad Aalst doet niks), de kostuums van werkmannen, de bordjes 'ik wil werken voor de stad Aalst' of 'werken toegelaten' en het carnavalslied willen we de draak steken met het personeelsbeleid van de stad Aalst. Achterliggende boodschap: de stad moet nog een serieus tandje bijsteken om van Aalst een stad te maken waar iedereen zich thuis voelt." Aalst Carnaval gaat door op 2,3 en 4 maart.
En ik zal 's de draak gaan steken met New York zie.

Maar eerst ga ik me volvreten en brutaal zijn.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2014, 12:16   #80
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
De meeste van die vrouwen willen/mogen niet eens werken van hun man, natuurlijk is dat onze schuld. Kif kif zijn een bende gore rotzakken en racisten.
Ooit een gesprek met een Marokkaanse collega. Een crème van een vent op alle gebieden, over (bijna) alles kon gepraat worden. Tot het over religie en vrouwen ging dan ging de muur omhoog. Vrouwen horen thuis te zitten en niet te werken, was zijn overtuiging.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be