![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht ik ook. En ik voorzie ook geen ommekeer, eerder een versnelling van de technologische vooruitgang, tot spijt van de tegenstanders natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet zodanig over technologische vooruitgang mijn beste, maar wel over big biz. Ik beschik over info (traceerbaar), welke ik dus vooralsnog niet kan (beter, mag) vrijmaken. De reden waarom ik over deze beschik is me vooralsnog onbekend, begrijpt U? Gelooft U me vrij, ik zoek geen problemen... ik ben slechts de zoveelste forummer...
Laatst gewijzigd door zonbron : 20 december 2013 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de big business van GGO's wordt ondersteund door de vooruitgang in technologie. Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 20 december 2013 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
BTW: Ik ben Snowden niet. BTW2: Leest U eens opnieuw, tussen de lijnen door... Staat U mij toe dat laatste een beetje te herformuleren... Dat Uw hapklare brokken afkomstig zijn van landen waar dat GMO-spul op uiterst afgesloten sectoren wel mag geteeld worden maar NIET aan de lokale bevolking noch veeteelt mag gevoederd worden spreekt boekdelen. Duwt U er nog maar eentje binnen, wat het ook mag zijn... niet huilie huilie nadien... Laatst gewijzigd door zonbron : 20 december 2013 om 12:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer. Maar dat was mijn bedoeling dan ook niet.
Tevens weet ik niet op welke basis deze info mij aangeboden werd. U begrijpt dat niet. Ik ben alvast loyaler dan U denkt, dat staat vast. Ach, zoek op de verpakking maar naar de kosherzegel, dan zit die hapklare goyimrommel wel snor. ![]() Succes. Laatst gewijzigd door zonbron : 20 december 2013 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht ik ook niet.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de eerste plaats aan mijzelf. Sorry.
Can't tell no more. Ja, dat is rot. Maar het gaat over heel wat meer dat me, myself and I hoor. U zwijgt toch ook over vele zaken, dus U begrijpt dat. . Laatst gewijzigd door zonbron : 20 december 2013 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de politiek of noem het 'het beleid van het huis'? Om zoveel mogelijk mensen afhankelijk te maken van voedsel? Zit Monsanto ook in de Efsa, het Europese voedselagentschap dat over onze voedselveiligheid moet waken? Nestlé zit daar, dus wie nog? Of is Nestlé een achternichtje van Monsanto? Ik heb geen kijk op die structuren. Dat is nu net de bedoeling ervan, vermoed ik. In elk geval zijn er heel wat mensen bezig om een gezonde zadenvoorraad aan te leggen. Biologisch, natuurlijk. De zaden van die planten kunnen geoogst en bewaard worden. Ze zijn niet steriel. Maar wat er onder de zon vrijkomt daar heeft niemand controle op. En zeker niet op de gevolgen. Niemand kent de kuren van de natuur. Monsanto en consoorten kunnen dus altijd hun handen in onschuld wassen en den domme spelen van 'Ja, maar dat konden we niet voorzien.' Monsanto en consoorten horen thuis in het Tribunaal voor Den Haag wegens misdaden tegen de menselijkheid. En die aanklacht is nog maar een eerste beschuldiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te lezen :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar zaken zijn echter wel juist, of tenminste het bekijken waard : "... de belangen van Greenpeace en Monsanto lopen wel erg parallel. Ze puren beide voordeel uit de situatie. Elke actie van de groene beweging versterkt de positie van Monsanto, want het wordt telkens moeilijker voor andere actoren om in de markt te stappen. Terwijl Greenpeace zich vervolgens nog drukker kan maken om de monopoliepositie." Gewild of niet, hier zit waarheid in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Antoon
Zeer interessant verhaal. Maar ik geloof hem wel. Het laat in ieder geval zien dat er aan het beoordelingsvermogen van Groen Links het broodnodige mankeert. Of er wordt door Groen grof geld verdiend. Ook dat is een mogelijkheid.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EP vs. EC
HLN - Europees Parlement verwerpt richtlijnen zadenhandel 11 maart 2014 - Het Europees Parlement verwerpt de nieuwe richtlijnen voor zadenhandel van de Europese Commissie. De Commissie had verschillende wetten in een vordering samengebracht, die het onmogelijk maakte om nog zelfstandig zaden te winnen en te gebruiken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar die idioten van Europa mee bezig zijn. Met verschillende dure organisaties tegen elkaar staan lullen en hoge salarissen binnenrijven....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag opnieuw wereldwijd protest tegen Monsanto.
Volg LIVE: http://rt.com/news/261457-monsanto-m...ird-awareness/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn die arrogante kwibussen die met hun madam of lief gratis in perperdure hotels verblijven, in first class vliegen en in driesterren restaurants gratis eten. Daar kijken onze groene onnozelaars naar op.
|
![]() |
![]() |