![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vanalles gemist precies. Was Mieke Vogels nu niet ineens tot hoogleraar ergens in iets gebombardeerd? en nu zit die in het Vlaamse Parlement (wel zonder hoofddoek, die draagt ze enkel als ze in moslimbuurten loopt neem ik aan?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heeft Mieke Vogels nu al aangekondigd hoe ze haar geld gaat herverdelen onder de armen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten schieten op degenen die dit ooit in het leven geroepen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten gewoon het systeem veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja! Uit goede bron heb ik vernomen, dat dit als volgt geregeld is; 50% steekt ze onder haar linkerarm en de rest onder haar rechterarm. Zo gaat 100% naar de armen, die ermee ecologisch duurzaam gaan leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ fcal , helemoal just !!!!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doeme Fc is mij voor.... Laatst gewijzigd door Svennies : 10 maart 2014 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gaat de werkloosheidsuitkering maar eerst in nadat de officiële opzegtermijn voorbij is... Citaat:
En wat veel mensen niet weten is dat bovenop hun riante uittredingsvergoeding hun laatste parlementaire wedde gedurende een lange periode gewoon verder wordt uitbetaald... Het is zo dat Verhofstadt destijds zich rustig een jaar in toscane kon terugtrekken,zijn wedde werd immers gewoon doorbetaald.. En het zijn niet alleen de politici hoor,ook de kabinetsmedewerkers die er in een volgende regeringsperiode niet meer bij zijn bij de kabinetten kunnen ook op een navenante gunstige financiële regeling rekenen waarvan een mens die in de private sector werkt alleen maar kan van dromen... Laatst gewijzigd door Svennies : 10 maart 2014 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi..._Vogels_GOT%2B
In Reyers Laat geeft Mieke Vogels te kennen dat ze niet afziet van haar oprotpremie. Dat had ik niet van haar verwacht. Ik dacht echt dat zij daar van ging afzien. Tenslotte wordt dat mens dit jaar 60. Ze kan nog misbruik maken van de oude pensioenregeling voor niet herkozen parlementariërs. Mieke Vogels doet een "Olivier Deleu". Die staat er ook voor gekend om inhalig misbruik te maken van oprotpremies.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prototype graaisos, en anderen maar de les spellen.
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat er nu zoveel politiekers afhaken is hier niet vreemd aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak er a.u.b. geen hoopje van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ministers die in lopende zaken doorbetaald worden kunnen dat enkel als zij de post blijven waarnemen. Bij een de oprotpremie van parlementariërs staat geen enkele prestatie tegenover. Tenzij je het zetten van een handtekening onder het aanvraagformulier als een prestatie aanziet.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hebben ze al voor zichzelf de verplichting van 40 jaar werken en min. 62 jaar leeftijd alvorens pensioen te kunnen aanvragen, wettelijk verankerd? Neeuuuuhhh. Wat voor het klootjesvolk moet, moet voor hen niet. Voor hen gelden uitzonderingskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke premies moeten naar omlaag en beperkt in de tijd worden.
|
![]() |
![]() |