![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#22341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar is de spoeling niet te dun. Gaat de NVA werkelijk de jaarlijkse import van 50.OOO analfabeten beletten ? |
|
|
|
|
|
|
#22342 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Frieda Brepoels, Europees parlementslid van de N-VA, pleitte voor een onmiddellijke afschaffing van de overgangsmaatregelen om te komen tot een vrij verkeer van goederen en mensen, ook van Roemenen en Bulgaren. Ook de achter mogelijke toetreding van Albanie tot de Europese Unie staat ze volledig achter. |
|
|
|
|
|
|
#22344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
alle begin is moeilijk en het kalf is volgens mij al lang verdronken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#22345 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Misschien stilletjesaan tijd dat we ook eens een godheid verzinnen om ons achter te verschuilen.
|
|
|
|
#22346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer gaat de staat nu eens werk maken van het transport van gemotiveerde Syrië strijders naar het front ? |
|
|
|
|
|
|
#22348 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat het Flying Spaghetti Monster dat zo wil natuurlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#22350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22351 |
|
Minister-President
|
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#22352 |
|
Minister-President
|
dubbel
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 12 maart 2014 om 13:01. |
|
|
|
|
|
#22353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dhimmitude op z'n best. Hopelijk heeft die leerkracht een voor-familielid dat in WOI of WOII gestorven is tijdens de uitoefening van zijn taak "voor Volk en Vaderland". Of misschien vindt die leerkracht dat wel landverraders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 13:28. |
|
|
|
|
|
|
#22354 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik stel voor dat iedereen zijn of haar steentje bijdraagt door het ostentatief en totaal negeren van alles wat de pedofeetaanhangers onaanvaardbaar vinden. We kunnen beginnen met OTT paasversiering; of je nu gelooft of niet, paasversiering moet er komen! Tips
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
|
#22355 |
|
Minister-President
|
Lijken mij de gedragingen van een pedofeetaanhangster
Wat mij altijd verwondert, is dat zij zich nooit beledigd of vernederd voelen door het gedrag van hun broer of vader of neef of wie dan ook van de familie.
|
|
|
|
|
#22356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik pleit voor het opnieuwe toepassen van jaarlijkse processies. Inclusief engeltjes met vleugeltjes en het ronddragen van Heiligenbeelden!
Ik herinner me nog dat ik stond te praten met een voldragen zwevende linkiewinkie die het had over de gebruiken in islamitisch Senegal. Vol vervoering stond ze erover bezig. Dat die mensen toch zo hielden aan hun eigen rituele kleding en gebruiken..... heerlijk was het. Toen ik zei dat voor mensen zoals zij de hier geldende rituelen had afgeschaft verdween ze ineens tussen de rest van de gasten. Dus: Laten we de jaarlijkse processies verheerlijken en terug invoeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 14:25. |
|
|
|
|
|
#22357 |
|
Minister-President
|
Processies; schitterend idee Circe!!!
En carnaval moet in elke stad gevierd worden en daarbij moet iedereen belachelijk gemaakt worden. Iedereen! Naast elke moskee bouwen we een kerk en een ribbekeskraam. Terwijl dit alles dingen zijn die perfect mogelijk zouden moeten zijn in dit westerse land ben ik er zeker van dat dit vreselijke miserie zou veroorzaken..... Wanneer exact zijn wij onszelf verloren???
|
|
|
|
|
#22358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Och gut! weer eentje! haar sjalleke zal in de war gezeten hebben.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#22359 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#22360 |
|
Minister-President
|
Ik heb geen problemen met synagoges om de heel eenvoudige reden dat de joden ons hun religie niet door het strot duwen.
|
|
|