![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies veel ervaring mee.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen schrik voor AIDS hebben hoor, ik heb een virusscanner.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien liegt System (weer) als hij zegt: "de N-VA-ers hier dachten alweer dat ze de man moesten verdedigen". IK heb Thijs in alle geval zeker NIET verdedigd. En ik denk dat ik niet de enige Vlaams-nationalist ben die het ongepermitteerd vind dat iedereen betaalt voor de crisis, maar dat mensen zoals Thijs en le roi er als vanzelfsprekend van uitgaan dat zij, die ELK JAAR drie behoorlijke huizen kunnen kopen van hun loon, gespaard horen te blijven, terwijl mensen die toch OOK werken voor de kost een half leven nodig hebben om één gezinswoning te verwerven. En zich daar nog veel voor moeten ontzeggen ook.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 maart 2014 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duc is er duidelijk niet happy mee dat hij afgaat als een gieter.
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom moeten ze niet leeggezogen worden. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen favorieten. Ik heb hoogstens een paar partijen die niet te vertrouwen zijn. Die partijen heten VB en N-VA. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De N-VA dus? Al de rest praat alleen maar over extra belastingen en cadeautjes aan de kiezers. N-VA is blijkbaar de enige die de zaken au serieux neemt en een ambitieus programma heeft om de Belgische financiële huishouding te saneren. Zodat onze kinderen ook een toekomst hebben in een welvarend land.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Wie heeft steeds geld tekort? Bij mijn weten kunnen alleen onze overheden goochelen met getallen en de werkman leegzuigen. Vanwaar ik het zie doen ze het niet beter dan de eerste beste snob die nog niet beseft van waar het geld eigenlijk komt en waar het naartoe gaat. Och, er wordt met geld gegooid om grote bedrijven hier te houden, die denken bij zichzelf....rare mannen die Belgen en trappen het af. Voor de werkman, hoe langer hoe minder werk. Heb je het inlevend vermogen om je even in de jeugd hun schoenen te plaatsen? Zonder 'maak'industrie zijn de arbeiders en kleine diploma's tot armoede veroordeeld en dan gaan die federale snobs deze jeugd nog opzadelen met onbetaalbare kosten en alvast hun wachtuitkering afschaffen. Goe bezig.... alles kaat koet! |
|
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() |
![]() |