![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt echter wél commentaar gegeven op de natuurlijk behaarde borst van De Wever maar niet op het volledig met tatoeages bedekte lijf van de kleurling achter hem.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 maart 2014 om 13:21. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) door zijn zwarte huid, waren ze mij niet echt opgevallen
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap wel waar het schoentje wringt, hoor.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zeg ik ook altijd, als ik "hier" het zoveelste koosnaampje lees gericht aan Vandelanotte, Di Rupo, Gennez, Verhofstadt, De Gucht.....
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 maart 2014 om 14:33. |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn die om ergere dingen in ongenade gevallen dan wegens een behaard mannenlijf en een optreden op een gala in pandakostuum.
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zijn geen vl.nationalisten
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Het zijn Belgisch-nationalisten,en die doen alleen maar wat goed is voor hun portemonee en het land. In die volgorde.
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is Joël Njengo, zijn lijfwacht. Die moet hem beschermen, tot bij de ijsberen duik toe. En hij ging ook Panda Bart beschermen, met zelf ook zo een mooi kostuum aan.
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien heeft Joël het echter moeilijk om zijn zieke pandabaasje te kunnen volgen bij het joggen. Behalve op een podium. Daarop is hij handiger dan De Wever. Wat wil je. Er is wel een spreekwoord dat zegt dat de kleren de man maken, maar dat wil niet zeggen dat een apenkostuum ook de aap maakt, hé?
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140326_01041933
Bart De Wever: ‘Wij worden nu plotseling, zonder kennisgeving, zonder berichtgeving, geconfronteerd met een blokkade waardoor Antwerpen gigantische economische schade lijdt’, aldus de Antwerpse burgemeester. ‘Daardoor zijn kinderen niet op school geraakt, zijn thuisverplegers niet tot bij hun patiënten geraakt, waardoor mijn eigen dokter niet tot bij mij is geraakt. Die gevolgen zijn niet te overzien. Verdere nieuwswaardige ontwikkelingen aangaande de gezondheid van ooit 's lands populairste politicus kan je hier weergeven. ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even de titel die gebruikt werd door de media buiten beschouwing laten levert blijkbaar alles behalve het gewenste voer op waar belgicisten tuk op zijn.
Citaat:
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan Belgisch-nationalisten de uitspraak van een Belgische rechtbank schelen? Wat de sjieke kostuums van Di Rupo?
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het stadsbestuur speelt enkel een bemiddelende rol. Vreemd dat die foorkramers zelf het vonnis niet verder juridisch bestrijden. Trouwens, zelf als "arme" bewoner van 't Zuid ben ik om die gedwongen verhuis niet rouwig.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet aan jou om de hoofdzaak en de bijzaak te onderscheiden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Wat kan de Wever jouw gezeik schelen, hij staat beter is zijn kostuum dan jij denk ik! Wat een gezever man, slaap jij nog rustig, ik zou bij de zielendokter eens gaan, je hebt het nodig!!
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |