![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 maart 2014 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
#322 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...g-in-trek.aspx Dus toch een geslaagde grap.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maarja, voor wie selectief blind is, kan het idd wel eens zijn dat die dat niet gezien heeft. ![]() haters gonna hate, wederom ![]() |
|
![]() |
![]() |
#325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#326 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat baten kaars en bril, als de uil........
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De fertilisatie van De Wever's tuintje door de verzuurden hun excrementen blijft maar aanhouden. Met dank vanwege de N-VA
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/8...4MDM0MDc3.html welgeteld tien seconden zoeken op google ![]() nu stel ik voor dat je dat eerst eens goed bestudeerd, en dan gefundeerd dingen zegt. Ofwel zwijgt |
|
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve voor verzuurde De Weverhaters. Die hebben nu zelfs een dubbele dosis nodig van het trio Renny-Malox-Gaviscon. ![]()
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wél is het zo dat hij als geen ander hedendaags vaderlandsch politieker 'onze' 'spektakel-maatschappij' weet te bespelen, en dat kan m.i. alleen maar omdat-ie de finesses (nou ja) van de vaderlandsche vaudeville heel goed snapt. Uitgerekend dat maakt De Heer De Wever zo gevaarlijk. De krachteloze reacties van zijn politieke tegenstanders leren mij dat ze er zélf - voorlopig althans - geen snars van hebben begrepen, en uitgerekend daarom blijven ze koren op zijn molen aandragen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo kunnen 'we' het ook formuleren, inderdaad.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#335 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Na 25 mei zou er dan toch een nieuwe reeks van de "Crimi-clowns" opgestart worden
waarbij politici van alle gezindten en politieke partijen welkom zijn. Als fervent latinist weet BDW als geen ander : "het volk wil brood en spelen"
#336 |
Vreemdeling
|
![]() Objectief gezien ben ik een medestander van BDW (alhoewel de NVA voor mij niet radicaal genoeg is), maar ik kan wel echt genieten van hoe bij de linkiewinkies hun zure diarree er naar alle kanten spat. Ik moet wel zeggen dat ik de pandastunt eigenlijk gepeupelniveau vind en ik mijn stem zal sparen voor ernstige politici.
|
![]() |
![]() |
#337 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#338 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit kwam toch uit je eigen kopje of niet soms? Ik denk eerder dat zij die dat clowneske zo hoog inschatten zelf de uiteindelijke bedoeling van hun voorbeeld niet snappen. Is het geen poging om het nogal positief imago van DR in Vlaanderen proberen te fnuiken door de draak te steken met alles wat uit die hoek komt? In elk geval zal het BDW's imago niet ten goede komen, despijts de tegenovergestelde beweringen van sommigen hier want wie gaat zo'n keuteldeskundige nog voor au sérieux nemen?
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het publiek keek dan verbouwereerd en ook gegeneerd toe naar die mislukte fratsenmaker. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 maart 2014 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dierenliefhebbers zoals ik vinden dit alvast een mooie verwezenlijking:
Citaat:
Waar ik woon zorgt er elke dag een oud vrouwtje, op eigen kosten, voor de zwerfkatten. Dit tegen de hier geldende wet die zegt dat zwerfkatten niet mogen gevoederd worden. Ik neem het af en toe van haar over als zij verhinderd is. Ik heb ook waterdichte hokjes in elkaar getimmerd waar de zwerfkatten in kunnen schuilen als het koud en regenachtig is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 maart 2014 om 13:51. |
|
![]() |