Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 18 maart 2014, 08:57   #321
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart lijkt perfect - in elk geval perfecter dan om het even welke andere Heer Burgemeester Van Om Het Even Welke Andere Stad - te hebben begrepen hoe de klucht die het Heilig Lalaland Der Vaad'ren altijd al is geweest functioneert.
Dat komt waarschijnlijk omdat Panda Bart, alias de Tuimelaar, zelf een klucht is.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 maart 2014 om 09:04.
Het Oosten is offline  
Oud 18 maart 2014, 09:06   #322
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat komt waarschijnlijk omdat Panda Bart, de Tuimelaar, zelf een klucht is.
Ge moet toegeven dat zijn toespeling op zijn ziekenhuisopname en lachen met al die bezorgde mensen goed gevonden was.
jogo is nu online  
Oud 18 maart 2014, 12:28   #323
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Ge moet toegeven dat zijn toespeling op zijn ziekenhuisopname en lachen met al die bezorgde mensen goed gevonden was.
Ondertussen is de PANDA-stunt een echte hype geworden.

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...g-in-trek.aspx

Dus toch een geslaagde grap.
Anselmo is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:40   #324
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger Bekijk bericht
Wat heeft die perfecte Heer Burgemeester van Antwerpen zoal gerealiseerd sinds hij op de hoogste stoel van 't schoon verdiep mag zitten?
dat is nochtans uitgebreid in de gazet gekomen. Inclusief alle plannen rond sociale zaken, personeel, belastingen, financiën, investeringen in onderwijs, ...

Maarja, voor wie selectief blind is, kan het idd wel eens zijn dat die dat niet gezien heeft.

haters gonna hate, wederom
Eduard Khil is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:43   #325
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dat is nochtans uitgebreid in de gazet gekomen. Inclusief alle plannen rond sociale zaken, personeel, belastingen, financiën, investeringen in onderwijs, ...

Maarja, voor wie selectief blind is, kan het idd wel eens zijn dat die dat niet gezien heeft.

Sorry maar in welke gazet en kun je een link geven naar bvb belastingen en investeringen?
Oud 18 maart 2014, 12:44   #326
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hetzelfde naïef geleuter hoort men ook altijd bij de discutie omtrent de voorgestelde confederatie.
Wat baten kaars en bril, als de uil........
Anselmo is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:46   #327
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

De fertilisatie van De Wever's tuintje door de verzuurden hun excrementen blijft maar aanhouden. Met dank vanwege de N-VA
Oud 18 maart 2014, 12:48   #328
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry maar in welke gazet en kun je een link geven naar bvb belastingen en investeringen?
kijk, nog beter zelfs, het volledige plan voor u.
http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/8...4MDM0MDc3.html

welgeteld tien seconden zoeken op google

nu stel ik voor dat je dat eerst eens goed bestudeerd, en dan gefundeerd dingen zegt. Ofwel zwijgt
Eduard Khil is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:50   #329
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ondertussen is de PANDA-stunt een echte hype geworden.

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...g-in-trek.aspx

Dus toch een geslaagde grap.
Yep!

Behalve voor verzuurde De Weverhaters. Die hebben nu zelfs een dubbele dosis nodig van het trio Renny-Malox-Gaviscon.
Oud 18 maart 2014, 12:51   #330
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Yep!

Behalve voor verzuurde De Weverhaters. Die hebben nu zelfs een dubbele dosis nodig van het trio Renny-Malox-Gaviscon.
zal niet veel helpen. In hun aderen stroomt pure vitriool als het hierover gaat.
Eduard Khil is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:51   #331
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft die perfecte Heer Burgemeester van Antwerpen zoal gerealiseerd sinds hij op de hoogste stoel van 't schoon verdiep mag zitten?
Ik heb nog nooit beweerd dat De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart zélf 'perfect' zou zijn, hé.

Wél is het zo dat hij als geen ander hedendaags vaderlandsch politieker 'onze' 'spektakel-maatschappij' weet te bespelen, en dat kan m.i. alleen maar omdat-ie de finesses (nou ja) van de vaderlandsche vaudeville heel goed snapt.

Uitgerekend dat maakt De Heer De Wever zo gevaarlijk.

De krachteloze reacties van zijn politieke tegenstanders leren mij dat ze er zélf - voorlopig althans - geen snars van hebben begrepen, en uitgerekend daarom blijven ze koren op zijn molen aandragen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:53   #332
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De fertilisatie van De Wever's tuintje door de verzuurden hun excrementen blijft maar aanhouden...
Zo kunnen 'we' het ook formuleren, inderdaad.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 18 maart 2014, 12:55   #333
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nog nooit beweerd dat De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart zélf 'perfect' zou zijn, hé.

Wél is het zo dat hij als geen ander hedendaags vaderlandsch politieker 'onze' 'spektakel-maatschappij' weet te bespelen, en dat kan m.i. alleen maar omdat-ie de finesses (nou ja) van de vaderlandsche vaudeville heel goed snapt.

De krachteloze reacties van zijn politieke tegenstanders leren mij dat ze er zélf - voorlopig althans - geen snars van hebben begrepen, en uitgerekend daarom blijven ze koren op zijn molen aandragen.
Dat zijn leuke dingen voor de mens.
Oud 18 maart 2014, 12:58   #334
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Goed gezien djimy. Alleen met de laatste zin ben ik het niet helemaal eens. Ik denk dat de Belgische patriotten "het" zelfs heel goed begrepen hebben, maar dat de onzekerheid voor de toekomst hen baas is.
Oud 18 maart 2014, 13:15   #335
Avsjo Roger
Provinciaal Statenlid

Standaard

Na 25 mei zou er dan toch een nieuwe reeks van de "Crimi-clowns" opgestart worden
waarbij politici van alle gezindten en politieke partijen welkom zijn.
Als fervent latinist weet BDW als geen ander : "het volk wil brood en spelen"

(V. Hugo)
Avsjo Roger is offline  
Oud 18 maart 2014, 13:17   #336
FuckAllah
Vreemdeling

FuckAllah's schermafbeelding

Standaard

Objectief gezien ben ik een medestander van BDW (alhoewel de NVA voor mij niet radicaal genoeg is), maar ik kan wel echt genieten van hoe bij de linkiewinkies hun zure diarree er naar alle kanten spat. Ik moet wel zeggen dat ik de pandastunt eigenlijk gepeupelniveau vind en ik mijn stem zal sparen voor ernstige politici.
FuckAllah is offline  
Oud 18 maart 2014, 13:26   #337
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
kijk, nog beter zelfs, het volledige plan voor u.
http://www.antwerpen.be/eCache/ABE/8...4MDM0MDc3.html

welgeteld tien seconden zoeken op google

nu stel ik voor dat je dat eerst eens goed bestudeerd, en dan gefundeerd dingen zegt. Ofwel zwijgt
Mooi en prachtig indien het allemaal verwezenlijkt wordt. Maar vroeg ik niet wat hij zoal verwezenlijkt heeft?
Oud 18 maart 2014, 13:37   #338
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:

De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart lijkt perfect - in elk geval perfecter dan om het even welke andere Heer Burgemeester Van Om Het Even Welke Andere Stad -
Dit kwam toch uit je eigen kopje of niet soms?

Ik denk eerder dat zij die dat clowneske zo hoog inschatten zelf de uiteindelijke bedoeling van hun voorbeeld niet snappen. Is het geen poging om het nogal positief imago van DR in Vlaanderen proberen te fnuiken door de draak te steken met alles wat uit die hoek komt? In elk geval zal het BDW's imago niet ten goede komen, despijts de tegenovergestelde beweringen van sommigen hier want wie gaat zo'n keuteldeskundige nog voor au sérieux nemen?
Oud 18 maart 2014, 13:42   #339
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zal niet veel helpen. In hun aderen stroomt pure vitriool als het hierover gaat.
Wat een stuntelaar toch die Panda-Bart. Wat een hansworst. Het was net een clown die er niet in slaagt de mensen te doen lachen.

Het publiek keek dan verbouwereerd en ook gegeneerd toe naar die mislukte fratsenmaker.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 maart 2014 om 13:43.
Het Oosten is offline  
Oud 18 maart 2014, 13:47   #340
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dierenliefhebbers zoals ik vinden dit alvast een mooie verwezenlijking:
Citaat:
01/10/'12 Antwerpen Stad Schepen van Dierenwelzijn Luc Bungeneers hoopt dat moslims die verdoofd willen slachten, niet langer gedwarsboomd worden door “een kleine groep conservatieven”.

Op 4 oktober is het Werelddierendag. Met die dag in het vooruitzicht gaf schepen van Dierenwelzijn Luc Bungeneers (N-VA) zondag in de Zuiderkroon een overzicht van de verwezenlijkingen van de stad Antwerpen op dat vlak. In zijn laatste toespraak als schepen met die bevoegdheid, haalde Bungeneers stevig uit naar dat deel van de moslimbevolking dat het verdoofd slachten boycot.

Vorig Offerfeest had de stad Antwerpen een extra slachtlijn voorzien waar verdoofd ritueel geslacht kon worden, maar geen enkele moslim daagde toen op. “Het is jammer dat een kleine groep conservatieve gelovigen de meer progressieven belet om gebruik te maken van de verdovingsmogelijkheid”, aldus Luc Bungeneers. “Ik hoop dat de weldenkende moslims die dat in de toekomst willen doen, niet langer gedwarsboomd worden door hun eigen geloofsgemeenschap.”

Foto: JVDP

Als belangrijkste verwezenlijkingen haalde Bungeneers de subsidies aan voor het steriliseren van katten, de voederpas en de voeder- en slaaphokken voor zwerfkatten, het uitbreiden van de hondenloopzones en de sancties voor wie zijn weidedieren verwaarloost.

http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...-slachten.aspx
De moslims moesten zich doodschamen dat ze weigeren om hun barbaarse gewoonten achter te laten in de landen die ze zijn ontvlucht.

Waar ik woon zorgt er elke dag een oud vrouwtje, op eigen kosten, voor de zwerfkatten. Dit tegen de hier geldende wet die zegt dat zwerfkatten niet mogen gevoederd worden. Ik neem het af en toe van haar over als zij verhinderd is. Ik heb ook waterdichte hokjes in elkaar getimmerd waar de zwerfkatten in kunnen schuilen als het koud en regenachtig is.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 maart 2014 om 13:51.
Knuppel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be