![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk heb jij een moeder, vrouw of vriendin die voor jou kookt, maar ik vrees dat het eerder het OCMW is dat jou van warme maaltijden voorziet. Verder onderhoud ik perfect mijn appartement, doe ik zelf de boodschappen, regel ik zelf mijn bank en andere zaken, rijd ik om de twee weken met mijn Mazda naar Limburg, en maak ik vier keer per dag een wandelingetje met mijn hondjes. Ik zeg zonder valse bescheidenheid dat mijn appartement een juweeltje is, dat mijn hondjes perfect tevreden zijn, en dat mijn partner mij aanbidt. Ook d�*�*r hoef je je hoofd dus niet over te breken. Wat mijn groot aantal posts betreft, daar heb je al eerder op gealludeerd. We gaan dat bij deze even vergelijken met de jouwe. Laat ons van je vroegste registratie vertrekken. Die van 28 october 2006 onder de nick "System". Dat betekent dat je hier sinds 7,5 jaar actief bent. Aantal posts in dat tijdsbestek: 40.527. Daarbovenop komen echter de posts die je sinds 28 juli 2010 onder de nick “Het Oosten” op je actief hebt. 13.364. Samen zijn er dat bijna 54.000. Knuppel registreerde zich op 21 juni 2002. Bijna 12 jaar geleden dus. 4,5 jaar eerder dan jij. Aantal posts in dat tijdsbestek 58.110. Het gaat echter niet alleen over de kwantiteit van iemand’s posts maar ook over de kwaliteit. Ik zal niet zeggen dat mijn posts allemaal van de beste kwaliteit zijn, maar ik ben er wel zeker van dat ik wat dat betreft zeker niet voor die van jou moet onderdoen.
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het filmpje bekijkt weet trouwens dat het andersom is.
Het publiek genoot er met volle teugen van.
#363 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit terzijde, wat is er geworden van BDW's klacht tegen die joernalist die hem een koningskind noemde? En er was nog een klacht van hem tegen ene Mertens wegens laster waarvan men ook niets meer hoort. Allemaal gewonnen?
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog vergeten te vertellen dat ik regelmatig vrienden ontvang en met mijn partner uit ga eten. Mijn laatste genodigden waren Robert t en zijn vrouw.
Vraag hen eens hoe het smaakte wat bij Knuppel op tafel kwam, System.....
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw kooktalent. De kans dat mensen die zo weinig voor het kookfornuis staan goed zouden koken, is eerder uiterst klein te noemen. Uw berekeningen moet ik catalogiseren onder de noemer van 'Hollandse Rekenkunde'. Moest u niet weten wat het is, het staat uitgelegd op internet. Nu, wat betreft de 'kwaliteit' van uw posten. Volgens mij is deze kwaliteit vaak tweederangs, zelfs derderangs kwaliteit te noemen. Of met andere woorden: ik hoor mijn partij dingen beweren., ik papegaai braaf de gezegdes van mijn partij. en wat later papegaai ik mijn partij getrouw toch nog eens na. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 maart 2014 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de onversneden negationist Pierre Mertens is sindsdien niet veel meer gehoord. Zit nu waarschijnlijk bij het Front National Wallon?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 18 maart 2014 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer zou die zijn dagelijkse portie azijn drinken?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 18 maart 2014 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#370 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-als ware gelovigen elke handeling van hun leider goedkeuren -meer nog : dat vijf minuten later zelf als een briljante zet voortvertellen -elk kritisch inzicht in eigen partij kwijt zijn -politici die niet uit eigen kring komen diaboliseren en criminaliseren -dwaze en totaal mislukte fratsen (panda viel op zijn kloten) leuk vinden -dit zelfs briljant vinden, 'de traditionelen zullen het voelenf' -direct in verdediging gaan, wie dit niet slikt is een zuurpruim, vitriool... -een voorzitter die zo los van de werkelijkheid is, dat hij zijn bodyguard mee in een panda pakje laat rondhuppelen op podium als normaal percipiëren -overal, en achter elk woord op zoek gaan naar 'bashen' van eigen kliek -geen belediging te laag voor de anderen (maffia, gangsters, verraders enz) maar als er iemand opmerkt dat de ondervoorzitter bv een oen is die nauwlijks een coherente toespraak kan houden is hij anti-nva -als een sektelid geloven dat het heil komt van het splitsen van hun land, maar niet verder geraken dan op een congres lulkoek vertellen zoals het totaal afbouwen van de staatsschuld in tien jaar -zonder enig draagvlak in het middenveld te hebben, zelfs door die mensen te schofferen, hopen dat de eigen 'plannen' voor de sociale zekerheid enige kans op slagen hebben. -hopen dat de burger te dom is om te rekenen, dat hij effe vergeet dat n-va aan waalse kant en in brussel zo goed als elke steun ontbeert en dus nooit of te nimmer hun wilde fratsen kunnen waarmaken -de moed niet hebben om aan die liefhebbers van wilde fratsen te vertellen dat er na 25 mei geen bal van terecht zal komen en dat ze gewoon voor machtsdeelname zullen gaan, hoogstens met wat eigen accenten -in elk debat na vijf minuten de eigen spreker tot winnaar uitroepen (denk maar terug aan de keer dat Annemans op VRT Theo Francken alle hoeken van de kamer liet zien en hier waren er nog dwazen die vonden dat hij het goed had gedaan) -als er een politica van andere partij dreigt boven het maaiveld, en vooral boven de eigen kandidaat uit te stijgen in een regio deze kleineren en bespottelijk maken (maggie de block) -als een politicus zoals in gent Termont dubbele scores haalt dan de eigen kandidaat, dat mordicus negeren en de man als postjespakker neerzetten terwijl de eigen kopman dikke poen schept als parlementair + de extra wedde van fractieleider -lullen over schijnkandidaten, en de extra mandaten van Termont, terwijl die nooit kiezersbedrog pleegde en weigert een parlementslijst te trekken omdat hij zijn kiezers niet bedriegt. Te vergelijken met de burgemeester van Antwerpen, onzichtbaar parlementair en partijvoorzitter bij gebrek aan beter. -partijvoorzitter die de debatten ontvlucht, maar wel de idioot gaat uithangen in een panda pak omdat dat wellicht meer stemmen van het klootjesvolk oplevert en dat dan nog ophemelen... -partijvoorzitter die met een wankele gezondheid als een debiel in ijskoud water springt om op televisie te komen en dan naar de kliniek mag verhuizen : briljante zet van de voorzitter ! -ondertussen zijn drie weddes cumulerende, moet kunnen... -nadien een weekje verlof (afgunst, de anderen wensen hem ziek of dood, enz enz) -en nadien direct in de gazet vol in de aanval dat 'iedereen tegen n-va is' -in eigen stad naast de goal schieten (hij ging eens eventjes het probleem van de sinksenfoor oplossen...) -in eigen stad vooral alle ex liberalen recycleren, zatte ludo, zatte ludo zijn ex-minnares, gantman met de lange vingers, bungeneers... Wat denk je daarvan ? Laatst gewijzigd door peter1962 : 18 maart 2014 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas had ik nog niet de eer en het genoegen bij "Knuppel" aan tafel te mogen schuiven
![]() Naar wat ik uit behoorlijk betrouwbare bron heb vernomen had "Knuppel" wat betreft de kwaliteit van de opgediende maaltijden allang een op z'n minst eervolle vermelding in de Gault-Millau of de Michelin moeten krijgen. Hengel ik hiermede naar een uitnodiging? Zéker weten! Punt uit! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#374 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-aankondigen dat hij het probleem na vijf jaar zou oplossen met de uitbaters van de sinksenfoor, en dan op zijn gezicht vallen -ruzie met de directeurs van de autonome stadsbedrijven die massaal ontslag nemen -ontslagrondes aankondigen in de culturele sector -zijn protégé die er als ocmw voorzitster in slaagt van de hele sector tegen zich in het harnas te jagen -de financiën op orde zetten : als een razende gek GAS boetes laten uitschrijven voor eender wat, en dan fulmineren op andere beleidsniveau's dat die de belastingen verhogen -zijn politie hun tijd laten verkwanselen met het couilloneren van jointjes rokers, de dealers lachen er zich een breuk mee Een echte visionair. |
|
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vind ik dat allemaal uitmuntend goed van en voor de partij die ik aanhang. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#376 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de ambtenarij. Trouwens, de nmbs, bpost, belgacom zijn nog autonomer, en daar worden de directeurs gewoon aan de kant gezet. Allé nog een geluk dat het er in Gent, Brussel, Charleroi, Luik... allemaal zo voorbeeldig aan toe gaat. En die hebben dan nog de (gesubsidieerde) media mee om ne goed nieuws show op te voeren. |
|
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Citaat:
'Van horen zeggen is half gelogen' , zegt een volkswijsheid. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 maart 2014 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moet het dienen om de aandacht van jouw protegé in de nood af te leiden? Leg me eens uit waarom IK de zever van forummers zou moeten afkraken die er anders over denken dan jij, terwijl jij zélf vertikt om ook maar één woord kritiek te geven op iemand die niet alleen wat betreft eenzijdig N-VA-bashen de kroon spant, maar die daarenboven de persoonlijke beledigingen evenmin schuwt als de mindere Vlaams-nationalisten. Ik geef je een goede raad, peterke. Betuig voortaan System uit het Oosten wat meer steun. Hij zegt het zijne dan wel op een minder lumineuze wijze dan jij, het komt op gescheten hetzelfde neer. Jullie zijn eeneiige tweelingen wat betreft jullie afkeer en haat tegen de partijen die jullie (terecht!) als een gevaar voor jullie apenland zien. Jullie krijgen allebei meer last van diarrree naargelang de verkiezingen naderbij komen. De vraag is waarom vermits jullie zeker weten wat er na de verkiezingen zal gebeuren: niets dat jullie heilig land der vaadren in gevaar dreigt te brengen. Ik ben verdomme rechter, noch moderator en heb er geen behoefte aan om hier een oordeel te vellen over welbepaalde forummers omdat jij dat graag zou willen. Ik ben wel vrij om hier MIJN hoogstpersoonlijke gedacht te zeggen, wel of niet akkoord te gaan met dat van anderen, en links te laten liggen wie mij belieft. Dat kunnen belgicisten zijn, maar ook Vlaams-nationalisten.