![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij gebrek aan een wet die dit onmogelijk maakt zal de man van Onkelinks nog veel meer kunnen verdienen met het verdedigen van de rechten van allochtone moordenaars.
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik lees hier dan nog dat die smerige crapule van een advocaat de vent is van het heksevel Laurette Oncelinckx. Ik wenste dat spook al veel langer dood, maar haar crapuleuze vent mag er gerust bij. Bij deze: ik hoop!! Ik wens dat dit smerig koppel een auto-ongeluk krijgt waarbij ze beiden sterven. Dan is ons land van dit vreselijk koppel van af. En wie is eigenlijk de onnozelaar die in 2005 deze wet heeft ingedient? En wie stemde voor?? Het gebeurde weer in de Verhofstadtperiode. Wat me weer niet verwonderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als je denkt, 't kan niet gekker...dan gebeurt er dit...achja...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gast en zijn vrienden moeten nogal zitten lachen met die stomme Belgen zeg, ik zie het zo voor mij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat het zo gaat tussen die advokaat en dat geboefte : ik verdedig u, en als wij eens iemand nodig hebben om een "klusje " op te knappen, dan geef je de telefoonummer van een kennis van u... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() De familie van Kitty van Nieuwenhuyze heeft zelfs het recht niet om dat meiske ooit nog eens te zien. Die hebben " levenslang zonder Kitty " gekregen. Niet van de rechter, maar van de moordenaar.
En de moordenaar krijgt 5000 euros kadoo, door toedoen van de man van de ex-minister van Justitie ! Is dat niet perfect absurd, écht La Belgik waardig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien krijgt dat stuk ongeluk nog verder 'n uitkering omdat hij invalide is/zou zijn, om dat meisje te vermoorden was hij toch niet invalide, d�*t kon toch? Te gek voor woorden...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij gebrek aan en fatsoenlijke wet oordeelde de bewuste rechter dat de redelijke termijn werd overschreden en veroordeelde hij de staat (ons dus) tot het betalen van een schadevergoeding van 5.000 euro. Vergeet ook niet dat deze zaak een precedent schept, en dat andere misdadigers eveneens schadevergoeding zullen gaan eisen. En die zullen ze krijgen als ze de eveneens de echtgenoot van ex.minister van Justitie Onkelinks als advocaat in de arm nemen. En zo'n geknoei verdedig jij?
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor seriemoordenaars en verkrachters bv maakt het niet veel uit op zich; die zijn verondersteld niet terug in de maatschappij te worden gelaten maar voor fraudeurs, oplichters, drugdealers, veroordeelde dieven,... die moeten bij de herkansing niet eerst in de -bijkomende- schulden geduwd worden. Mensen die gevangenisstraf achter de rug hebben zijn al genoeg gestigmatiseerd waardoor de herintegratie in de maatschappij moeizaam verloopt.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 25 maart 2014 om 04:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 25 maart 2014 om 04:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() tja, waarom nog überhaupt in een gevangenis steken?
gewoon op een rijtje zetten en ze afknallen. of in een gasoven steken. (disclaimer for the dumb and dumbers: dit is sarcastisch)
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jef Vermassen laat 'met veel plezier' beslag leggen op vergoeding moordenaar Kitty http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ar-Kitty.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meesten beginnen dan direct terug met misdaad om de deurwaarder te vermijden, want met werk te zoeken haal je dat geld toch niet bijeen binnen de acht dagen, dat gaat alleen als je een aantal kilo dope doorzet.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders worden de meubelen opgeladen en het kind zijn speelgoed afgepakt en voor deze daad van mensenliefde krijgt de deurwaarder een paar duizend euro voor een uur of 2 werk. Wie is dan de dief ? |
|
![]() |
![]() |