![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan heeft het slachtoffer nog steeds een aars , en da's ook een bezit nietwaar.
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben heel blij voor U. Maar ik vrees dat we over een heel ander niveau bezig zijn.
Waar U waarschijnlijk op't niveau stok zit, ben ik aan't werken op Predator capaciteit.
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soortgelijk, doch een maatje kleiner, omdat ik niet genoeg plek, noch klanten heb die het zo groot willen.
Maar als het echt nodig is, jawel.
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
Ik ben principieel tegen wapenbezit, en zal er ook nooit geen hebben.
De ongevallen die er gebeuren bewijzen het elke dag. Echter ben ik wel zeer wantrouwig voor de motivatie van de overheid om wapens in burgerbezit aan banden te leggen. De samenleving ontwapenen vergroot de macht van de overheid op de burger. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik amuseer me vooral met het bouwen van de zwaar gepantserde grondvariantes.
|
|
|
|
#52 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Alleen iemand die echt getraind is schiet niet per ongeluk in zijn voet.
Je zit niet in een film hé mannen. Wie heeft er al oog in oog gestaan met een gewapende inbreker? Niet? Dan heb je geen flauw benul van wat je gaat aanrichten. |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ergste bij een inbraak is het besef dat ze binnengeweest zijn. Daarna zult ge niet vlug terug gerust slapen. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Banneling
|
Een alarmsysteem maakt helemaal niet dat je je veiliger voelt. Bij ons thuis is zelfs ingebroken geweest toen het systeem aan stond. Die mannen weten wel hoe ze zo'n systemen lam kunnen leggen, hoor. Voor hen is een alarmsysteem onderhand een prullendingske geworden. Ze hadden zelfs rustig de tijd genomen om de ladder van onze buurman te pikken. En weg waren ze met alle juwelen van ons ma. We stonder erbij en keken ernaar. Net zoals de politie, die éé9 keer is langsgeweest met 'n prulpapierke. We hebben nooit meer van hen gehoord, natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Europees Commissaris
|
Met een officieel wapen bent U niets.
Als je een inbreker neerschiet, of je in je recht bent of niet, laat ik nog in het midden, heb je een hele hoop miserie en gezeik. Minstens gaat U een tijdje in de bak zitten totdat ze het onderzoek afgerond hebben. Als je dus toch beslist er ene af te knallen, vries je hem best in gedurende een tijd, daarna drop je hem op de één of andere onbekende plaats. Ze weten ten eerste niet vanwaar hij komt en ten tweede kunnen ze het tijdstip van overlijden niet meer vaststellen. Als je die weg op gaat moet je keihard zijn. En niet alleen jij, maar nog veel belangrijker heel je familie. Meestal breekt iemand wel tijdens een verhoor. Laatst gewijzigd door non-conformist : 25 maart 2014 om 11:36. |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denk jij dat een F1-piloot onder de indruk is van een artisanaal gebouwde zeepkist? Wat denk jij dat iemand die beroepshalve met wapens bezig is, ervaart bij de aanblik van uw bric �* brac? |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
|
Citaat:
http://thehomegunsmith.com/ |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En u weet dus wat ik kan maken? Wow, we hebben hier een echte helderziende op't forum.
|
|