![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leest het in alle kranten: mensen onder het communistische regime in de DDR werden als proefkonijnen gebruikt. Verplicht. Zelfs zonder dat ze het zelf wisten.
Lang leve hun zielsverwanten van heden ten dage: de pvda. Die voorhoudt dat ze zich bezorgd maken over de gewone arbaaider. Lang leve hun zielsverwanten van de PS: die heeft nog altijd dezelfde marxistische taal in hun programma, dezelfde visie bij hun beleidsmensen. Dat alles leeft nog heel sterkt in hun volkshuizen. Ze maken graag, zoals Labille, grote machtsblokken van mutualiteit, vakbond, partij ... zodat ze iedereen aan zich kunnen binden. Je zou nu denken dat ik oproep om niet op de pvda te stemmen, als je echt linksgericht in politiek opzicht bent. Mis ! Ik heb liever een verdeelde en verzwakte links extreme kant. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons doen ze het in het klein: menen dat ze best weten wat goed is voor de mensen, en dan maar regeltjes allerhande opleggen;
In het klein, want meer durven ze niet tegenover ons. Maar geef ze wat (teveel) macht, en ze zullen zich ontpoppen als de beste !! Titel: Wet legt Kim Jong-unkapsel op aan alle Noord-Koreanen http://www.knack.be/nieuws/ondertuss...etter-RNBAVUKN Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |