![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen probleem mee een stuk belasting te betalen om andere landen te helpen, wel om hun profiteurs, leeglopers en gespuis hier in mijn land te onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet al de kooien in de zoo open, want alle dieren zijn gelijk en hebben gelijke rechten en mogen lopen waar ze willen... Ze moeten aan een beter leven werken in hun eigen landen, niet in dat van een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle andere - Europese - immigratiegolven die opgevangen werden hebben zich zonder problemen geïntegreerd, maar de deze blijven nog steeds hun paspoorten afhalen en hun kinderen inschrijven op de Marrokaanse ambassade. Dat zegt genoeg voor mij. Loop dus naar de maan ( of naar Marrokko ) met uw gezwam over " Marrokkanse Vlamingen ". Zoiets bestaat gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je met die vertelselkes nu bewijzen ? Als iemand goeiendag zegt tegen u is het ineens ne goeie ? ![]() Uw naïviteit zou echt schattig zijn, moest je je daarnaast niet zo pretentieus aanstellen, zo precies of je bent veel meer waard dan de rest . ![]() Wat een illusie uwentwege is, geloof me vrij. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 29 maart 2014 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om GEEN Marokkanen, om gaat om geen krapuul, leeggangers, achterlijke godsdienstfanaten en noem maar op. Dat Marokkanen voor dat alles het meest voorkomen is niet onze schuld. Overal ter wereld stelt men dit vast, dus wat zit je te bazelen en iedereen de les te spellen? Doe geen moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef de nieuwkomers direct een tijdelijke arbeidsvergunning gedurende dat hun asielprocedure lopende is zodat ze zelf (in het wit) in hun onderhoud kunnen voorzien in plaats van ze werk te verbieden en ze te beladen met alles en nog wat om hun bek open te houden terwijl ze in het zwart gaan werken. Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2014 om 02:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in de moslimlanden zelf? Hoe springen ze daar om met andere "volkeren" en godsdiensten? Tot nader order stuurt Noord-Korea zijn gasten niet naar hier en valt er niet over te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2014 om 03:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat probleem moet dus meteen aangepakt worden bij de "nieuwe" Marokkanen die het krapuul uithangen! Meteen de deur uit. Maak van de nieuwelingen na 10 jaar of zo "Nederlanders" nadat ze tien jaar hebben bewezen dat ze tot die maatschappij horen en daar het nodige hebben voor gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijwillig gebeurt er niets!!! Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2014 om 03:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#959 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Dit is ons land" is geen principe dat ik deel.
![]() |
![]() |
#960 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De staat heeft geen middelen nodig om iedereen van het nodige te voorzien. Mensen zijn zélf verantwoordelijk voor hun onderhoud. Uiteraard mogen mensen op vrijwillige basis anderen helpen. Maar daarbij is geen rol weggelegd voor de overheid.
![]() |