Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2014, 19:25   #981
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
...
En de blanke afstammelingen van de Europeanen die zich in Amerika, Zuid Afrika en Australië gevestigd hebben...
Eerst gilde je iets over eu........blijkt het toch weer om ras te gaan...

Hoe verrassend.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2014, 19:39   #982
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ook, en ik ook niet.

Bovendien is 't woord "kankerflikkertje" typisch in gebruik bij Marokkanen.
Eberhard is dan ook een hevige mocro-fan. Van achter de PC kankerflikker roepen is heel stoer, net zoals met 20 man iemand kreupel stampen...Dat doen die mannen ook met plezier en enthousiasme.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2014, 19:43   #983
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eerst gilde je iets over eu........blijkt het toch weer om ras te gaan...

Hoe verrassend.
De E.U., of eigenlijk beter, het Europese continent, is de bakermat van onze grote familie. Of ons ras, om maar eens een woord te gebruiken dat met den tijd verdacht geworden is...Hier hebben wij ons ontwikkeld, en onze beschaving opgebouwd.
En euh, Eberhard, ik gil niet hoor. Ik schrijf op dit forum.
Jij zit misschien al gillend, brullend en krijsend op je toetsenbord te tokkelen, iedereen is niet zo diep gezakt.

Laatst gewijzigd door meneer : 29 maart 2014 om 19:45.
Oud 29 maart 2014, 20:25   #984
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De E.U., of eigenlijk beter, het Europese continent, is de bakermat van onze grote familie.
Een groot deel van die ''familie'' heeft een schijthekel aan Vlamen. Al knuffel je ze nog zo graag.

Citaat:
...Hier hebben wij ons ontwikkeld, en onze beschaving opgebouwd.
De Holocaust bedoel je?

Of dacht je dat ie in Zuid amerika was?
Oud 29 maart 2014, 23:21   #985
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

13/63 De mocro's zijn echt niet geliefd. Niet in NL, niet in België.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2014, 23:22   #986
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Dat is niet de schuld van hun gedrag, maar de schuld van het Vlaams Belang en Filip Dewinter in het bijzonder.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 00:00   #987
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat is niet de schuld van hun gedrag, maar de schuld van het Vlaams Belang en Filip Dewinter in het bijzonder.
Ik had me voorgenomen in dit topic niet meer te reageren omdat het dreigde te verzanden in een oeverloze herhaling van hetzelfde chagrijn, wat natuurlijk ook van een benauwende profetie bleek te getuigen, maar omdat ik vermoed dat je bovenstaande zelfkastijding uit één van mijn replies uit een ander topic hebt gealludeerd, wil ik je met graagte corrigeren.
Het is de schuld van het VB en Filip Dewinter, en ook wel een tikkeltje van Demper, dat het debat over vreemdelingen in dit land niet kan gevoerd worden.
Ieder debat lokt immers binnen de kortste keren van zo'n duizelingwekkende groezeligheid getuigende scheldproza uit van leden, aanhangers en mandatarissen van die partij, dat de goegemeente van dieptreurige schaamte meteen haar voornemens weer met een devote onderdanigheid opbergt.
Het VB: In het "belang" van Vlaanderen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 00:03   #988
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik had me voorgenomen in dit topic niet meer te reageren omdat het dreigde te verzanden in een oeverloze herhaling van hetzelfde chagrijn, wat natuurlijk ook van een benauwende profetie bleek te getuigen, maar omdat ik vermoed dat je bovenstaande zelfkastijding uit één van mijn replies uit een ander topic hebt gealludeerd, wil ik je met graagte corrigeren.
Het is de schuld van het VB en Filip Dewinter, en ook wel een tikkeltje van Demper, dat het debat over vreemdelingen in dit land niet kan gevoerd worden.
Ieder debat lokt immers binnen de kortste keren van zo'n duizelingwekkende groezeligheid getuigende scheldproza uit van leden, aanhangers en mandatarissen van die partij, dat de goegemeente van dieptreurige schaamte meteen haar voornemens weer met een devote onderdanigheid opbergt.
Het VB: In het "belang" van Vlaanderen...
Welja, ik zeg het toch, het is allemaal de schuld van het Vlaams Belang.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2014, 00:20   #989
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ze lijken inderdaad niet erg geliefd... op dit forum, dat steeds meer als verzamelplaats van extreem rechts begint te dienen, en waar de zeldzame confrontaties nog bijna uitsluitend worden uitgevochten tussen extreem rechtse flaminganten en extreem rechtse belgicisten. Voor de rest is het hier een papegaaienvolière van elkaar aanvullende, voor elkaar liefkozende conformiteiten die zich onderling enkel overtreffen in buitensporigheid. Een alleenspraak van unheimische domheid, misplaatste arrogantie en misdadige kortzichtigheid.
De overige stromingen van de bevolking, die andere 90 procent, hebben allang gillend hun biezen gepakt en komen hoogstens nog eens vervuld van leedvermaak meelezen in deze smerige poel van zelfbeklag, diepmenselijke oeremoties en achterlijke opinies.

Waarmee ik nogmaals probeer met onverdroten enthousiasme enige zin van nuance te scheppen in de extreemrechtse illusie dat de hele wereld door de bilspleet van Filip Dewinter glijdt.

PS: Binnen enkele dagen kom ik nog eens gniffelend langs in dit topic, om de volgende tweehonderdtachtig eensluidende reacties te lezen.
Hou jullie dus vooral niet in.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 30 maart 2014, 00:34   #990
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Welja, ik zeg het toch, het is allemaal de schuld van het Vlaams Belang.
Is dit de nieuwe Demper, die zichzelf wil overladen met alle zonden van Israël, om een gevoel van mededogen en empathie uit te lokken bij de teerhartige goegemeente?
Ik acht die strategie eveneens weinig succesvol, maar de kans op slagen, hoe miniem en precair ook, is vast groter dan met de oude confronterende tactiek.
Er zou dus sprake kunnen zijn van een lichte vooruitgang, hoewel rehabilitatie in de samenleving nog heel veraf lijkt.
En welnee, het is niet allemaal de schuld van het VB, het is de schuld van het VB dat het debat niet kan gevoerd worden, meer niet.
Misschien kweek je nog genoeg analytisch inlevingsvermogen om de denk-en leefwereld van je minder extremistische medemens voldoende te begrijpen om dat in te zien.
Ik zou de hoop alvast niet opgeven.

Oud 30 maart 2014, 00:34   #991
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De mocro's zijn echt niet geliefd.
Oh?

De populairste Nederlandstalige muziek vertelt ons iets heel anders:

1 Yes-R - Uit Elkaar 18981530 views
2 Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 17013157
3 K3 - Mama Se 15950055
4 Party Piet Pablo - Zwarte Pieten Stijl 12271211
5 YesR & Soesi B - Hey Schatje 11966304
6 Gio - Ik Denk Aan Jou 11442194
7 Nick en Simon - Rosanne 11109625
8 Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo 1015749

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 maart 2014 om 00:36.
Oud 30 maart 2014, 00:57   #992
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Een groot deel van die ''familie'' heeft een schijthekel aan Vlamen. Al knuffel je ze nog zo graag.

De Holocaust bedoel je?

Of dacht je dat ie in Zuid amerika was?
Zelfhaat is aan mij niet besteed, en jij doet er beter aan te stoppen met in de soep te spuwen en je nest te bevuilen met verteerde couscous-resten.
Oud 30 maart 2014, 01:00   #993
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze lijken inderdaad niet erg geliefd... op dit forum, dat steeds meer als verzamelplaats van extreem rechts begint te dienen, en waar de zeldzame confrontaties nog bijna uitsluitend worden uitgevochten tussen extreem rechtse flaminganten en extreem rechtse belgicisten. Voor de rest is het hier een papegaaienvolière van elkaar aanvullende, voor elkaar liefkozende conformiteiten die zich onderling enkel overtreffen in buitensporigheid. Een alleenspraak van unheimische domheid, misplaatste arrogantie en misdadige kortzichtigheid.
De overige stromingen van de bevolking, die andere 90 procent, hebben allang gillend hun biezen gepakt en komen hoogstens nog eens vervuld van leedvermaak meelezen in deze smerige poel van zelfbeklag, diepmenselijke oeremoties en achterlijke opinies.

Waarmee ik nogmaals probeer met onverdroten enthousiasme enige zin van nuance te scheppen in de extreemrechtse illusie dat de hele wereld door de bilspleet van Filip Dewinter glijdt.

PS: Binnen enkele dagen kom ik nog eens gniffelend langs in dit topic, om de volgende tweehonderdtachtig eensluidende reacties te lezen.
Hou jullie dus vooral niet in.
Wat een pretentieuze zever seg...Word je dat nooit moe man dat egotrippen ?
Oud 30 maart 2014, 01:04   #994
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh?

De populairste Nederlandstalige muziek vertelt ons iets heel anders:

1 Yes-R - Uit Elkaar 18981530 views
2 Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 17013157
3 K3 - Mama Se 15950055
4 Party Piet Pablo - Zwarte Pieten Stijl 12271211
5 YesR & Soesi B - Hey Schatje 11966304
6 Gio - Ik Denk Aan Jou 11442194
7 Nick en Simon - Rosanne 11109625
8 Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo 1015749
Is geen Nederlandse muziek, Eberhard. Dat is bij allochtonen ( en hun knuffelaars en na-apers ) populaire pidgin muziek.
En het trekt op geen kloten...
Oud 30 maart 2014, 01:10   #995
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat een pretentieuze zever seg...Word je dat nooit moe man dat egotrippen ?
Helaas niet.
U went er dus beter aan.
Hou u dus vooral niet in om onvoldroten verder berichten te plegen. U spant hier zowat de kroon in het plaatsen van de meest groteske onzin die het daglicht ooit mocht aanschouwen.
Het zou een groot verlies zijn voor deze spelonk van ranzigheid waar dit forum in werd herschapen, mocht diens ongekroonde koning daar plots de kracht niet meer voor vinden.

Oud 30 maart 2014, 01:17   #996
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is geen Nederlandse muziek, Eberhard. ...
Inderdaad, het is Nederlandstalige muziek.

Weet je inmiddels ook al waarom we daar zo weinig autochtone Vlamingen en zo veel mocro's in zien?
Oud 30 maart 2014, 01:32   #997
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Helaas niet.
U went er dus beter aan.
Hou u dus vooral niet in om onvoldroten verder berichten te plegen. U spant hier zowat de kroon in het plaatsen van de meest groteske onzin die het daglicht ooit mocht aanschouwen.
Het zou een groot verlies zijn voor deze spelonk van ranzigheid waar dit forum in werd herschapen, mocht diens ongekroonde koning daar plots de kracht niet meer voor vinden.
Komende van iemand zoals gij zijn dergelijke beledigingen complimenten.
Ik ben zeer gelukkig dat je mijn berichten zo misprijst.
Oud 30 maart 2014, 01:37   #998
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, het is Nederlandstalige muziek.

Weet je inmiddels ook al waarom we daar zo weinig autochtone Vlamingen en zo veel mocro's in zien?
Pidgin, een minderwaardig flauw afkooksel van Nederlands, met veel rochelende geluiden, half uitgesproken woorden, benadrukt door wanstaltige en belachelijke gebaren, ik noem dat irritant en onaangenaam lawaai geen muziek...
En jij verwondert je dat autochtone Vlamingen daar niet aan mee doen, aan dat onnozele gekwaak ?Ge moogt het hebben...
Oud 30 maart 2014, 01:39   #999
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Komende van iemand zoals gij zijn dergelijke beledigingen complimenten.
Ik ben zeer gelukkig dat je mijn berichten zo misprijst.
Mijn blijk van misprijzen is slechts het topje van de ijsberg die de maatschappij heet.
Vandaar dat uw opvattingen nooit verder raken dan de server van politics.be.
Vroeger niet, nu niet en nooit niet.
Dat zeg ik hoegenaamd niet om u te jennen, eerder om u wakker te schudden uit die nare droom vol boosaardige allochtonen.
Ik ben verder blij dat ik u toch nog enig geluk verschaf.
Uit uw stortvloed aan xenofobe en fatalistische berichten valt af te leiden dat die momenten schaars zijn.

Laatst gewijzigd door Nierika : 30 maart 2014 om 01:40.
Oud 30 maart 2014, 01:49   #1000
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn blijk van misprijzen is slechts het topje van de ijsberg die de maatschappij heet.
Vroeger niet, nu niet en nooit niet.
Dat zeg ik hoegenaamd niet om u te jennen, eerder om u wakker te schudden uit die nare droom vol boosaardige allochtonen.
Ik ben verder blij dat ik u toch nog enig geluk verschaf.
Uit uw stortvloed aan xenofobe en fatalistische berichten valt af te leiden dat die momenten schaars zijn.
Citaat:
Vroeger niet, nu niet en nooit niet
Echt gast, ik denk net hetzelfde over jou. Ik denk dat je nog serieus ogen gaat open trekken vooraleer je leven ten einde is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be