![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#982 |
Banneling
|
![]() Eberhard is dan ook een hevige mocro-fan. Van achter de PC kankerflikker roepen is heel stoer, net zoals met 20 man iemand kreupel stampen...Dat doen die mannen ook met plezier en enthousiasme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En euh, Eberhard, ik gil niet hoor. Ik schrijf op dit forum. ![]() Jij zit misschien al gillend, brullend en krijsend op je toetsenbord te tokkelen, iedereen is niet zo diep gezakt. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 29 maart 2014 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of dacht je dat ie in Zuid amerika was? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 13/63 De mocro's zijn echt niet geliefd. Niet in NL, niet in België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet de schuld van hun gedrag, maar de schuld van het Vlaams Belang en Filip Dewinter in het bijzonder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is de schuld van het VB en Filip Dewinter, en ook wel een tikkeltje van Demper, dat het debat over vreemdelingen in dit land niet kan gevoerd worden. Ieder debat lokt immers binnen de kortste keren van zo'n duizelingwekkende groezeligheid getuigende scheldproza uit van leden, aanhangers en mandatarissen van die partij, dat de goegemeente van dieptreurige schaamte meteen haar voornemens weer met een devote onderdanigheid opbergt. Het VB: In het "belang" van Vlaanderen... ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De overige stromingen van de bevolking, die andere 90 procent, hebben allang gillend hun biezen gepakt en komen hoogstens nog eens vervuld van leedvermaak meelezen in deze smerige poel van zelfbeklag, diepmenselijke oeremoties en achterlijke opinies. Waarmee ik nogmaals probeer met onverdroten enthousiasme enige zin van nuance te scheppen in de extreemrechtse illusie dat de hele wereld door de bilspleet van Filip Dewinter glijdt. PS: Binnen enkele dagen kom ik nog eens gniffelend langs in dit topic, om de volgende tweehonderdtachtig eensluidende reacties te lezen. Hou jullie dus vooral niet in.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik acht die strategie eveneens weinig succesvol, maar de kans op slagen, hoe miniem en precair ook, is vast groter dan met de oude confronterende tactiek. Er zou dus sprake kunnen zijn van een lichte vooruitgang, hoewel rehabilitatie in de samenleving nog heel veraf lijkt. En welnee, het is niet allemaal de schuld van het VB, het is de schuld van het VB dat het debat niet kan gevoerd worden, meer niet. Misschien kweek je nog genoeg analytisch inlevingsvermogen om de denk-en leefwereld van je minder extremistische medemens voldoende te begrijpen om dat in te zien. Ik zou de hoop alvast niet opgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh?
De populairste Nederlandstalige muziek vertelt ons iets heel anders: 1 Yes-R - Uit Elkaar 18981530 views 2 Gers Pardoel - Ik Neem Je Mee 17013157 3 K3 - Mama Se 15950055 4 Party Piet Pablo - Zwarte Pieten Stijl 12271211 5 YesR & Soesi B - Hey Schatje 11966304 6 Gio - Ik Denk Aan Jou 11442194 7 Nick en Simon - Rosanne 11109625 8 Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo 1015749 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 maart 2014 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Banneling
|
![]() Zelfhaat is aan mij niet besteed, en jij doet er beter aan te stoppen met in de soep te spuwen en je nest te bevuilen met verteerde couscous-resten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het trekt op geen kloten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U went er dus beter aan. Hou u dus vooral niet in om onvoldroten verder berichten te plegen. U spant hier zowat de kroon in het plaatsen van de meest groteske onzin die het daglicht ooit mocht aanschouwen. Het zou een groot verlies zijn voor deze spelonk van ranzigheid waar dit forum in werd herschapen, mocht diens ongekroonde koning daar plots de kracht niet meer voor vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben zeer gelukkig dat je mijn berichten zo misprijst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij verwondert je dat autochtone Vlamingen daar niet aan mee doen, aan dat onnozele gekwaak ?Ge moogt het hebben... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vandaar dat uw opvattingen nooit verder raken dan de server van politics.be. Vroeger niet, nu niet en nooit niet. Dat zeg ik hoegenaamd niet om u te jennen, eerder om u wakker te schudden uit die nare droom vol boosaardige allochtonen. Ik ben verder blij dat ik u toch nog enig geluk verschaf. Uit uw stortvloed aan xenofobe en fatalistische berichten valt af te leiden dat die momenten schaars zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 30 maart 2014 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |