![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gans Vlaanderen bestaat niet uit zulke buurten. Meeste jongeren wonen niet in zo'n buurt.
Dus: angsthazerij door uitvergroten van problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bhairav : 31 maart 2014 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Neen,dit wordt niet genegeerd.Ouders nemen maatregelen,en ze hebben gelijk.
Jeugdfuiven worden zwaar gecontroleerd,beveiligingsfirma's worden ingeschakeld. Jongeren worden gebracht en afgehaald. Politie bewaakt de zone. In niets vergelijkbaar met een fuif van vroeger. Jeugdwerkingen worden beknot.Dropping is niet meer toegelaten.Metrospel is niet meer toegelaten. Het begint hier een beetje op Zuid-Afrika te lijken. En je statistiekje over klachten, haha.Aangezien kinderen enkel nog van deur tot deur reizen, worden ze niet overvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat Willem Vermandere ondertussen kleinkinderen heeft die hij dan ook voor bange blanke broekschijters kan uitmaken. Of beter nog, misschien kunnen er eens een paar bruine verrijkers bij blanke Willem een kijkje komen nemen. Zien welke bange blanke man hij dan zal zijn als het mes op zijn keel staat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 maart 2014 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is algemeen geweten: vroeger was alles beter. ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan voldoende om te weten wat écht bang zijn, betekent.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou ik heb 5 jaar in Brussel gewoond en daar 's nachts rondgelopen en ik ben daar nooit bang geweest, noch overdag.
Als we het over louche buurten hebben dan tja .., maar dat is net hetzelfde als zeggen dat A'pen gevaarlijk is omdat je 's nachts op het Sint-Jansplein of zo rondhangt. LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden is simpel: inteelt en genetische degradatie door allerlei invloeden. Veel jongeren zijn niet meer dan een leeg omhulsel gevuld met Red Bull en andere ongein. Geeft ze een schop voor hun kl*ten voor ze dom gaan doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt bang ben ik in Belgische (groot)steden (nog) nooit geweest. Maar ik zal me altijd die ene avond herinneren toen ik in Rijsel op het plein voor het station bijna aangevallen werd door 3 randgeval jongeren (alle 3 blank met normaal Frans accent, dus absoluut niet van Maghrebijnse origine of zo) die me al vanaf dat ik daar arriveerde in het vizier hadden en mij luidkeels van alles en nog wat op echt hostiele toon toeriepen. Echt niet normaal hoe die aan het tieren waren. Ik ben toen snel naar de inkomhal en de lokketten gevlucht, want die waren echt wel iets van plan en ik doel zelfs niet eens op verkrachting of zo maar op messteken en dergelijke ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() In het jaar 1990 kon ik een fuif of feestje organizeren op 1 week.Voor een goed doel,(jongerenwerking),Vond ik vrijwilligers,brouwer,drukker,buitenwippers en klanten.Dat is me afgenomen.
Nx daarvan was van mij. Als ik nu datzelfde probeer,dan moet ik het ofwel zeer groot aanpakken.(Als een N.V.)Ofwel zeer klein.(Als V.Z.W.) De verantwoordelijkheden zijn echter verplaatst. Net zoals alle verantwoordelijkheden verplaatst zijn sinds 1990. Onder deze voorwaarden is elke fuif gedoemd. Tis heel simpel,ofwel pak je het groot aan,ofwel laat je alleen vrienden toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat bembem gedoekt is, maar als ze zelf schrijft dat ze geadopteerd werd, dan is de kans groot dat ze afrikaans is (zie de naam "bembem") en dan is de kans groot dat een paar neo-nazi's in Frankrijk revenge willen nemen; Dat zijn dan racisten. Noord-Afrikanen die hetzelfde doen met mijn dochter hebben gewoon een probleem met hun sociale achtergrond, opleiding en gebrek aan uitkeringen, enfin, bij Noord-Afrikanen is het gewoon de schuld van mijn dochter. Bij bembem is het de schuld van racistische blanke Fransen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() huh nu ben ik een Afrikaanse ongedoekte .. ? lol, ik zou zeggen "ask six want die heeft me gezien en kan beamen dat ik niet zwart ben" maar ja, die is hier niet meer, dus ..
Neemt niet weg dat ik een geelke ben en geen jigabootje hihihihi |
![]() |
![]() |