![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
edit: 'en verdoemenis'? Laatst gewijzigd door zonbron : 31 maart 2014 om 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#682 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#683 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is bijzonder grappig, ik ga er dan ook van uit dat je het niet meent. Over de huidige interim-regering is er nog geen conclusie te treffen. Ze reageren nu zelf tegen de rechtse elementen en wellicht zal er wel een opruiming gebeuren op tijd en stond. De verkeerde mensen waren aan de macht tot 20 februari. Gelijk wie er na kwam kon nooit zo verkeerd zijn als de corrupte moordenaarskliek van yanukovitch. Citaat:
Hoe noem je dat? Democratie op zijn russisch waarbij de goede stemmen tellen voor 10? Laatst gewijzigd door parcifal : 31 maart 2014 om 14:36. |
||
|
|
|
|
|
#684 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Crimineel Yuliana en US "Fuck the EU Yats" werden ook niet verkozen hoor. Op de Krim heeft men tenminste geen massamoord georganiseerd zoals de oppositie dat deed in Kiev. |
|
|
|
|
|
|
#685 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zo reist hij bvb. in economy class naar brussel en bespaart op de riante luxe- auto's en eigendommen die de vorige regering zo gretig op kosten van de belastingbetaler onderhield. Dat is echt wel heel slecht he? De man in Pole position voor president na 25 mei is Poroshenko, de eigenaar van Roshen, die al jarenlang door Moskou gepest wordt. Je kan alvast beginnen opwarmen om tegen hem te fulmineren : hij maakt vast geen goede chocolade, nietwaar? Citaat:
Het is ook de SBU die geregeld die 'toevallige' telefoontjes lekt naar de media : Dat telefoontje van Nuland, het telefoontje van de Estse minister van Buitenlandse Zaken naar Ashton, het nogal bezwarende telefoontje van Timoshenko bvb.waarbij een deel werd vervalst overigens... Dat is een georganiseerde campagne natuurlijk. Het is vrij duidelijk hoe de stukjes passen hoor, je moet het alleen maar willen zien. De agressie komt bijna volledig van rusland die niet kan leven met zijn status van regionale macht en terug globaal wil worden, zelfs al is het dan volledig geisoleerd en 'evil'. Laatst gewijzigd door parcifal : 31 maart 2014 om 15:05. |
||
|
|
|
|
|
#686 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#687 |
|
Banneling
|
Er werd geen massamoord georganiseerd. Alleen rare vogels zoals gij beweren het tegendeel.
|
|
|
|
|
|
#688 |
|
Banneling
|
Gij bekijkt alles vanuit uw blinde prorussische en antiwesterse perspectief.
|
|
|
|
|
|
#689 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom wil Rusland dan zichzelf niet eerst op weg helpen? Waarom die lage belastingen niet overal invoeren, waardoor het aantrekkelijk wordt om te investeren in Rusland?
|
|
|
|
|
|
#690 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hopelijk houdt Obama nu gewoon z'n bek over sancties.
Die idioot gaat ons nog allemaal in een oorlog storten als hij Poetin blijft jennen. |
|
|
|
|
|
#691 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#692 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Russische staat haalt echter de meeste inkomsten uit de staatsbedrijven die olie en gas produceren. Laatst gewijzigd door tomm : 31 maart 2014 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#693 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu zou (wel met de nadruk op "zou") hij ook zijn zinnen gezet hebben op oa Finland. http://www.demorgen.be/dm/nl/18241/O...inlijven.dhtml
|
|
|
|
#694 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#695 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat de sancties-storm gaan liggen is nu blijkt dat Rusland Oost-Oekraïne toch niet gaat binnenvallen. Russen zijn bereid een constructieve rol te spelen in Oekraïne als het land federaal wordt en neutraal blijft. Poroshenko, die waarschijnlijk de nieuwe president gaat worden, is een rationaal en pragmatisch figuur. Hij was vooral boos op de Russen omdat ze z'n chokolade banden uit Rusland, z'n belangrijkste afzetmarkt. Maar hij zetelde wel degelijk in de regering van Yanukovich. De verwachting is dat hij zal onderhandelen met de Russen en hen niet zal bruskeren.
|
|
|
|
|
|
#696 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vroeger stelde Rusland industrieel meer voor, klopt, maar in de jaren 90 gingen veel bedrijven failliet en anderen investeerden niet meer in vernieuwing sinds de jaren 90. Hetzelfde geldt overigens in nog grotere mate voor Oekraïne.
|
|
|
|
|
|
#697 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ondertussen worden ze in Polen behoorlijk nerveus. Begin maart hebben ze al gemobiliseerd en nu werd verhoogde paraatheid afgekondigd.
|
|
|
|
|
|
#698 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In onze tijd is het niet veel beter, heb ik toch de indruk. Enkele jaren geleden had ik contact met een Russische ligfietsbouwer, Berkut. Alhoewel één model mijn interesse wegdroeg (omwille van de dubbele aandrijving, wat vrij uniek is), moet ik wel zeggen dat de modellen vrij lomp en zwaar overkomen. |
|
|
|
|
|
|
#699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan staan Oekraïns en Russisch veel verder van elkaar. Als iemand Oekraïens spreekt kan ik wel opmaken over wat het gaat en herken ik hier en daar een woord, maar de precieze betekenis van wat gezegd wordt ontgaat me. |
|
|
|
|
|
|
#700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|