![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De frequente herhaling van deze zin doet mij sterk vermoeden dat je ooit zo serieus op de teen bent getrapt door Another Jack, dat het nog steeds pijn doet.
Laatst gewijzigd door Antoon : 2 april 2014 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waren de Algerijnen die de Fransen buitengezet hebben dan bekrompen ? Of is die bekrompenheid éénrichtingsverkeer ? Als ik u niet graag zie, ben ik racist. Als gij mij niet graag ziet is dat normaal...Zoiets ? Dat doet mij denken aan hoe allochtonen over homo's denken : als zij een man sodomiseren, is enkel degene die de passieve rol speelt homo. De andere is een m�*n ! ![]() Net dezelfde kromme redenering... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik draag altijd veiligheidsschoenen, als je op mijn tenen trapt doe je je eigen pijn. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 2 april 2014 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik van tervoren wist wanneer,met hoeveel en wat mn kindjes kwamen eten. Dan had ik alles geregeld.Kzal moeten strenger worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Mensen als jij ( = multikul-propagandisten ) kan ik nog veel minder verdragen als de fanatiekste islamist. Ik vraag mij af wat uw eigen Vlaamse familie erover denkt ? Heb je daar nog goede relatie's mee, of zijn ze te " bekrompen " voor jou ( als ik dat mag weten ) ?
Laatst gewijzigd door meneer : 2 april 2014 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Om eens wat volk te zien. Vroeger jaren gingen ze naar de markt " tout court " . Nu is er meestal enkel nog de supermarkt in hun buurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Zijn die hetzelfde idee toegedaan als jij : meer vreemdelingen, meer multikultuur ?
Is dat een soort familiebussines bij jullie of zo ? Verdienen jullie er geld mee ? CGKR-isten, advokaten, straathoewerkers , sociaal assistente's, extreem linkse militanten die achter stemmen hengelen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() meneer is hier vrienden aan het maken
![]() ![]() ![]() enneuh, definitief serieus op zijn pik getrapt door Another Jack. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Dit is mijn allerlaatse boodschap op dit forum. Ik laat u met al uw communautaire zevers, met al uw kinderachtige spelletjes tussen Belgicisten en Vlaamsgezinden. Ik heb helemaal geen interesse meer in die forum, geen interesse meer voor wat in Vlaanderen gebeurt. Door uw oh zo geliefde nationalisme en uw oh zo grote liefde voor het Vlaams Blok, heb ik als Franstalig meer en meer de neiging om alles wat met Vlaanderen te maken heeft, te verwerpen en boycotten.
Allez, ik laat u in vrede, tussen echte Vlamingen. Tot nooit. __________________ 53 dagen voor de verkiezingen. Bovenstaande tekst is een bericht Everytime uit 2004. OK dan,jongere.Bye bye. Laatst gewijzigd door vlaams realist : 2 april 2014 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga enkel op zaterdag als bejaarde wat rondwandelen in supermarkten, kopen doe ik er niets, maar het is een plezier om meneren te jennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ikzelf niet meer werk zal ik altijd proberen om nooit tijdens het weekend of na de kantooruren of spitsuren naar de supermarkt te gaan. Ik vind het dan sowieso te druk maar bovenal ik wil het voor de andere mensen niet drukker maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Ha,gij zijt da,wilde wel is stoppen met tegen mijn benen te rijden?De rij gaat ni sneller.Ik ben uw doelwit niet,ik sta wel voor u.Dus sorry als ik u uw tijd ontneem,uw middagdut zal effe wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |