![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beste Piero, die debater die is A: Evolutionist, en B: professor biologie. Dus ik denk dat als er hier iemand praat als een kip zonder kop, dat jij dat bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hemoglobine blijft dan ook maar gelijk 65 miljoen jaar goed? Laatst gewijzigd door Eliyahu : 3 april 2014 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gek hoe mensen blijven geloven dat spartelverse dinokarkassen honderden miljoenen jaren oud zijn, ondanks al het bewijs dat dat niet zo is. Het is schijnbaar erg moeilijk om door je evolutionistische hersenspoeling heen te prikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een argumentum auctctoritatis maakt op mij geen indruk. De uitspraak betreft trouwens géén waarneming van deze geleerde heer maar zijn commentaar op een speculatie in de theorievorming. U schijnt te menen dat men een debat moet voeren zonder het met elkaar oneens te zijn. Uw geleerde heer is het oneens met vakgenoten. Hoe kan dat dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
2) Als het materiaal x jaar goed blijft onder bepaalde condities hoe bepaal je dan de uiterste houdbaarheidsdatum onder de dezelfde condities? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Bs'd
JIj bent meer onder de indruk als Jan met de korte achternaam zich ergens over uitspreekt dan als een universiteitsprofessor in dat gebied wat zegt?? Citaat:
Je kan dus verzinnen wat je wilt. En daarom is evolutiebiologie het afvoerputje van de wetenschap, wat dichter bij schedelmeting zit dan bij wetenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
niet liegen eh, dat is niet netjes
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je even je ogen open doet, dan kan je zien wat er staat. Ik zal het even herhalen voor je: http://en.wikipedia.org/wiki/Jerry_Coyne Jerry Allen Coyne (born 1949) is an American professor of biology, known for his commentary on the intelligent design debate. "Of Vice and Men, A Case Study of Evolutionary Psychology" By Jerry Allan Coyne "In science's pecking order, evolutionary biology lurks somewhere near the bottom, far closer to phrenology (schedelmeting) than to physics. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Partijlid
|
![]() Er zijn honderdduizenden hoogopgeleide wetenschappers die geloven in de evolutietheorie, maar iedere keer weer slaagt de creationist er in die ene professor te vinden die het er niet mee eens is.
Dergelijke debatten zijn onderhoudend en leuk om te lezen maar veel zin hebben ze niet omdat de creationist blind is voor argumenten. Het hoogste wat je er als niet-creationist uit kan halen is dat je nog wat meer twijfel zaait bij de wat twijfelende creationist en dat die dan zelf, gedurende jaren steeds harder gaat twijfelen en dan pas kan een argument hem "raken". Als die dan zelf beslist verder te lezen en te leren, kan hij eventueel beseffen dat het creationisme belachelijk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over depressie. Ik zal het nog maar een keertje herhalen, want jullie schijnen niet zo vlug van begrip te zijn: Jerry Allen Coyne (born 1949) is an American professor of biology, known for his commentary on the intelligent design debate. "Of Vice and Men, A Case Study of Evolutionary Psychology" By Jerry Allan Coyne "In science's pecking order, EVOLUTIONARY BIOLOGY lurks somewhere near the bottom, far closer to phrenology (schedelmeting) than to physics. For evolutionary biology is a historical science, laden with history's inevitable imponderables. We evolutionary biologists cannot generate a Cretaceous Park to observe exactly what killed the dinosaurs; and, unlike "harder" scientists, we usually cannot resolve issues with a simple experiment, such as adding tube A to tube B and noting the color of the mixture." Je ziet, het gaat over EVOLUTIONARY BIOLOGY. En hij zegt dat het geen harde wetenschap is, en dat je niks empirisch kan bewijzen. Citaat:
Dat krijg je als een theologiestudent, niet gehinderd door enige kennis van zaken, een hypothese gaat verzinnen over de oorsprong der soorten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je vertaalde dit en dan nog fout ook, zonder te melden dat je de woorden van iemand anders gewoonweg vertaalde. Mooi is dat niet he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoogopgeleid zijn heeft weinig zin als je niet hoog opgeleid bent in een vakgebied relevant tot de evolutie-hypothese. Citaat:
Ter zake kundige evolutionistische fossielendeskundigen, (met een moeilijk woord "paleontologen") die zingen in koor dat het fossielenverslag GEEEN evolutie laat zien, maar het tegenovergestelde, namelijk STASIS, onveranderlijkheid van de soorten gedurende hun hele verblijf in het fossielenverslag, en plotselinge verschijning, zonder enige fossiele link naar hun veronderstelde voorouders. Voor de fijnere details zie de OP. Dit gaat natuurlijk volledig tegen de evolutie-hypothese in, en is volledig in overeenstemming met het scheppingsverslag in het boek Genesis. En dat is het einde van de evolutie-hypothese. HALLELUJAH!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij komt met drogredenen. Ik heb alleen even laten zien dat de "evolutiebiologie" gekkigheid is, iets wat die professor ook zegt, over zijn eigen vakgebied. Dat hij daarnaast ook de evolutionaire psychologie ook nog even een veeg uit de pan geeft is mooi meegenomen, maar ik heb daarvan nooit beweert dat dat de evolutietheorie onderuit haalt. Hij haalt de evolutie-biologie onderuit, De evolutie-hypothese wordt onderuitgehaald door onder andere het fossielenverslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En mijn gezwam in de ruimte is, ondanks je gebrek aan respect er voor , correct. Nog nooit heeft een zelfverzekerde creationist zich laten overtuigen door argumenten in dergelijke topics, en nog nooit heeft een persoon die in de evolutietheorie gelooft, na dergelijke debat gezegd:" ah, wat was ik fout, tuurlijk is het scheppingsverhaal juist." Dergelijke debatten halen niks uit, behalve dat beide partijen het grappig vinden wat de andere schrijft. Je zou kunnen stellen dat de evolutietheorie ongeloofwaardig is om die en die reden, maar dan zeggen dat het scheppingsverhaal geloofwaardiger is, dat is echt een brug te ver. Geen brug maar miljarden bruggen te ver. Gewoonweg absurd. Laatst gewijzigd door denkende mens : 3 april 2014 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zucht.... Weet je wat het betekent als er ergens boven staat "A Case Study of Evolutionary Psychology" By Jerry Allan Coyne"? Dat betekent dat dat stukje geschreven is door Jerry Allan Coyne. Als je zelfs dat niet kan bevatten is het beter als je je niet met de discussie bemoeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.cip.nl/artikel/39915/Wat-...tegen-evolutie (filmpje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Was je maar zo kritisch over het scheppingsverhaal. Vraagje: geloof jij dat de aarde niet ouder dan 10 000 jaar oud is? Zo ja, hoe verklaar je dan dat men licht ontvangt van verre sterren die miljoenen jaren onderweg was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Partijlid
|
![]() Het Bijbelverhaal heeft trouwens een zeer verwrongen moraal en God. Hij plaatst de verleiding in het Paradijs, en aangezien God alwetend en almachtig is weet hij dat Adam zal zondigen, waardoor hij dus op voorhand weet dat hij hem zal straffen, alsook zijn kinderen. God is dus als een vader die de allerlekkerste snoepjes in de kast plaatst en dan tegen zijn kinderen zegt: "kijk eens daar, zie je die lekkere snoepjes, Nou die heb ik daar geplaatst om te kijken of jullie me wel zullen gehoorzamen. Als jullie niet gehoorzamen en niet naar mij luisteren, dan zal ik jullie pijnigen met het strijkijzer of wat frituurolie. Maar ik hou wel heeeeeeel veeeeeeel van jullie".
|
![]() |
![]() |