Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2014, 22:57   #1341
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Tenzij je natuurlijk in panische angst gewoon binnen blijft en vanuit de veilige, vertrouwde beslotenheid van je huiskamertje het forum deelgenoot maakt van je vreselijke angsten en fobieën. Dat zou natuurlijk veel verklaren...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 23:00   #1342
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Jij wordt natuurlijk constant lastig gevallen op straat. Een vrouw die niet wil buigen. Dan wordt de simpelste stadslaan al een moordkuil en een steeg een dodelijk knekelveld.
Ik word helemaal niet lastig gevallen, ik l�*�*t me niet lastig vallen, door niemand.

Ik ga niet bang aan de kant, ik hou m'n mond niet, ik zwijg niet, ik zeg gewoon luidop wat me dwars zit.

In België zie ik de mensen dan 'n beetje schuw opzij kijken.

Waar ik woon (niet in La BelZiek dus, waar je voor je mening alras bestempeld wordt als racist en 't CGKR staat te trappelen om je veroordeeld te zien) hoef ik enkel maar 'n telefoontje naar de lokale politie te plegen en de potentiële 'lastigvaller' mag 'n nachtje afkoelen in de cel.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 23:02   #1343
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je kan er 'n grapje over maken, maar dat verandert de situatie niet.
Maar ik maak er helemaal geen grapjes over.
Jij beschrijft iets dat je ziet gebeuren, maar dat het gros van ons, gepeupel en canaille, niet ziene wil.
Je ziet met tranen in de ogen hoe het volk geïndoctrineerd wordt. Jij ziet het en zij willen het allemaal niet zien. Die klote media!

Je geeft bovendien Conscience gelijk. Sterker nog: Je schreeuwt zijn gelijk uit en betrekt er nog wat visionaire spinsels bij.

Dus nogmaals: hoe zie jij iemand buigen in de straten van Brussel?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 16 april 2014, 23:07   #1344
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik maak er helemaal geen grapjes over.
Jij beschrijft iets dat je ziet gebeuren, maar dat het gros van ons, gepeupel en canaille, niet ziene wil.
Je ziet met tranen in de ogen hoe het volk geïndoctrineerd wordt. Jij ziet het en zij willen het allemaal niet zien. Die klote media!

Je geeft bovendien Conscience gelijk. Sterker nog: Je schreeuwt zijn gelijk uit en betrekt er nog wat visionaire spinsels bij.

Dus nogmaals: hoe zie jij iemand buigen in de straten van Brussel?
Lees dan nog maar even wat Conscience schrijft, over vrije meningsuiting enzo...

Uitzonderingen op de slachtwetten, nog zoiets wat al als doodgewoon aanzien wordt.

Positieve discriminatie.

Stap eens 'n OCMW kantoor binnen.

Meisjes (femme da la rue = niet echt?) die lastig worden gevallen, doodnormaal, faits divers etc etc...
Oud 16 april 2014, 23:12   #1345
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik word helemaal niet lastig gevallen, ik l�*�*t me niet lastig vallen, door niemand.

Ik ga niet bang aan de kant, ik hou m'n mond niet, ik zwijg niet, ik zeg gewoon luidop wat me dwars zit.

In België zie ik de mensen dan 'n beetje schuw opzij kijken.

Waar ik woon (niet in La BelZiek dus, waar je voor je mening alras bestempeld wordt als racist en 't CGKR staat te trappelen om je veroordeeld te zien) hoef ik enkel maar 'n telefoontje naar de lokale politie te plegen en de potentiële 'lastigvaller' mag 'n nachtje afkoelen in de cel.
Dus je beweert nu dat je niet in België woont?
Jij die hier al eeuwen staat te schreeuwen over dat kloteland waar hordes migranten ons alles zullen afpakken, woont hier niet eens?

En welk land betreft dat dan, waar al die snode allochtonen meteen in de cel worden gegooid als een hysterisch krijsende racist al moord en brand schreeuwt als ie het pad van een vreemdeling kruist?

Je moet overigens eens zelf wat meer tijd nemen om te reflecteren over de onzin die je hier soms debiteert.

De "potentiële" 'lastigvaller'...
Potentieel= mogelijk, eventueel...

Ik vrees dat je een beetje teveel naar Minority Report hebt zitten kijken.

Niet dat het me verwondert dat dergelijke braakballen van epistels aan het brein ontspruiten van één van de haatvlekken die dit topic op gang houden.

En dit ook nog: de enigen in "Belziek" die schuw opzij kijken als ze een allochtoon tegenkomen, zijn die brulboeien die hier met een felle bek op allochtonen zitten af te geven.

Oud 16 april 2014, 23:15   #1346
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus je beweert nu dat je niet in België woont?
Jij die hier al eeuwen staat te schreeuwen over dat kloteland waar hordes migranten ons alles zullen afpakken, woont hier niet eens?

En welk land betreft dat dan, waar al die snode allochtonen meteen in de cel worden gegooid als een hysterisch krijsende racist al moord en brand schreeuwt als ie het pad van een vreemdeling kruist?

Je moet overigens eens zelf wat meer tijd nemen om te reflecteren over de onzin die je hier soms debiteert.

De "potentiële" 'lastigvaller'...
Potentieel= mogelijk, eventueel...

Ik vrees dat je een beetje teveel naar Minority Report hebt zitten kijken.

Niet dat het me verwondert dat dergelijke braakballen van epistels aan het brein ontspruiten van één van de haatvlekken die dit topic op gang houden.

En dit ook nog: de enigen in "Belziek" die schuw opzij kijken als ze een allochtoon tegenkomen, zijn die brulboeien die hier met een felle bek op allochtonen zitten af te geven.
misschien kan je het helpen om te weten dat sommige forummers hier behoorlijke psychische afwijkingen en aandoeningen hebben
Kaaskoppie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2014, 23:16   #1347
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Nee, degenen die schuw opzij kijken is nìet als ze 'n allochtoon zien, maar als ze horen dat ik wèl nog durf te zeggen, luidop, wat ik denk, �*ls ik in BelZiek ben.

De 'potentiële' lastigvaller is degene die 'n vinger naar me probeert uit te steken, maar zo ver laat ik 't niet komen, snap je 'm nu?

Of wil je tekeningetjes misschien?

Over 'haatvlek' gesproken, wat is er ooit in jouw leven misgegaan dat je jezelf en ons erbij zo haat?
Oud 16 april 2014, 23:17   #1348
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht
misschien kan je het helpen om te weten dat sommige forummers hier behoorlijke psychische afwijkingen en aandoeningen hebben
Laat jezelf dan helpen, als 't al zo ver is.
Oud 16 april 2014, 23:18   #1349
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
oh kijk dat typische gekronkel van iemand die zich hierdoor aangesproken voelt en terecht!
Oud 16 april 2014, 23:18   #1350
Kaaskoppie
Banneling

Standaard

Citaat:
oh kijk dat typische gekronkel van iemand die zich hierdoor aangesproken voelt en terecht!
Oud 16 april 2014, 23:26   #1351
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Lees dan nog maar even wat Conscience schrijft, over vrije meningsuiting enzo...

Uitzonderingen op de slachtwetten, nog zoiets wat al als doodgewoon aanzien wordt.

Positieve discriminatie.

Stap eens 'n OCMW kantoor binnen.

Meisjes (femme da la rue = niet echt?) die lastig worden gevallen, doodnormaal, faits divers etc etc...
Positieve discriminatie?
Dat wordt voor gehandicapten ook gedaan.
Buigen we volgens jou dan ook voor gehandicapten?
Uitzonderingen op de slachtwetten, kan jou dat werkelijk wat schelen of ben je de nieuwe Anja Hermans?
Ben je er heel zeker van, maar dan écht heel zeker, dat je morele verontwaardiging over de aangepaste slachtwetten niet enkel is ingegeven door je afkeer voor moslims ipv het medelijden voor het arme schaap dat door die akelige moslims nu niet als een anoniem koteletje op je bord is aanbeland?
Vrije meningsuiting?
Dit forum is een poel van smerigheden en onmenselijkheid tegenover allochtonen, waarover zanik je dan?
Wat kun je dan nog meer wensen?
Zou je ook nog willen dat ze allemaal met een gigantische klever op hun mond rondlopen?
Een OCMW-kantoor?
Als je een OCMW-kantoor binnenstapt zie jij "Belziek" buigen?
Omdat er vreemdelingen tussen het cliënteel staan?
En femme de la rue?
Nog nooit filmpjes gezien waarin een kortgerokte blondine een werf vol bouwvakkers passeert?
Zoveel verschil zie ik niet.
En als je in het Schipperskwartier in Antwerpen rondloopt, waar honderden sukkelaars verplicht worden om voor een raam met hun vleeswaren te staan schudden, dan stel ik me al helemaal vragen bij die terechte, doch heel erg selectieve verontwaardiging.
Faits divers etc etc?
Ochguttekes toch.
Nogmaals, schrikschijten wanneer ze een allochtoon op straat kruisen, en achter iedere boom een vreemde straatrover zien schuilen, blijf dan inderdaad maar gewoon op je toilet zitten.

Laatst gewijzigd door Nierika : 16 april 2014 om 23:27.
Oud 16 april 2014, 23:43   #1352
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee, degenen die schuw opzij kijken is nìet als ze 'n allochtoon zien, maar als ze horen dat ik wèl nog durf te zeggen, luidop, wat ik denk, �*ls ik in BelZiek ben.

De 'potentiële' lastigvaller is degene die 'n vinger naar me probeert uit te steken, maar zo ver laat ik 't niet komen, snap je 'm nu?

Over 'haatvlek' gesproken, wat is er ooit in jouw leven misgegaan dat je jezelf en ons erbij zo haat?
Alles, maar dan ook alles wat je hier weer uitspuwt, betreffen subjectieve waarnemingen die volgens jou alomtegenwoordig zijn maar evengoed het produkt van jouw verbeelding of louter leugenachtige persoonlijkheid kunnen betreffen.

Alleen al het gebruik van het woord "Belziek" is zo kinderachtig, dat ik al vrees te moeten concluderen dat je gewoon niet alles op een rijtje hebt.

En als het al voldoende is dat jij op straat, als weerloze vrouw overgeleverd aan die hordes bloedzuigende allochtonen, eens je keelgat open zet of een telefoontje pleegt naar de politie waardoor ze met hun uitgestoken vinger niet eens daadwerkelijk je ongetwijfeld bevallige lijf kunnen beroeren, dan moet het hier toch écht nog niet zo hartverscheurend mis gelopen zijn.

"Ik laat het zover niet komen..."

Citaat:
Misschien zou dat geen slecht idee zijn, om me beter de vreselijke situatie te kunnen visualiseren waarbij een autochtoon vandaag de dag gegarandeerd geen drie voet meer uit zijn deur kan zetten zonder op zijn minst drie keer doodgeslagen en twee keer beroofd te worden.

Citaat:
Ik haat jullie haatsmurfen helemaal niet. Ik vind het in-en intriest om te zien hoe jullie zich hier zitten op te boeien en elkaar blijven op jutten om zaken die gewoonweg enkel in jullie schimmige verbeelding plaatsvinden.

Oud 16 april 2014, 23:45   #1353
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Maak jezelf niet nog meer belachelijk dan je al bent.

Zoals ik telkens opnieuw schrijf; ik ben niet bang.

Waar ik woon ben ik de allochtoon, indien ik hysterisch zou beginnen krijsen bij 't zien van 'n 'vreemdeling', zou ik heelderdagen lopen krijsen.

Bovendien ben ik niet degene die schuimbekkend begint te schelden als ik m'n zinnetje niet krijg en anderen niet schrijven wat ik wil lezen dixit je *knip*jes.

Marokkaan, Turk, Chinees, Italiaan, Spanjaard, Griek, Pool... 't is mij allemaal om 't even, ik ben er tussen opgegroeid, heb er mee school gelopen.

Ik moet gewoon niet weten van islam, dat schreef ik al tig X, en dat is totnogtoe mijn goed recht.

Klaar.
Oud 16 april 2014, 23:53   #1354
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maak jezelf niet nog meer belachelijk dan je al bent.

Zoals ik telkens opnieuw schrijf; ik ben niet bang.

Waar ik woon ben ik de allochtoon, indien ik hysterisch zou beginnen krijsen bij 't zien van 'n 'vreemdeling', zou ik heelderdagen lopen krijsen.

Bovendien ben ik niet degene die schuimbekkend begint te schelden als ik m'n zinnetje niet krijg en anderen niet schrijven wat ik wil lezen dixit je *knip*jes.

Marokkaan, Turk, Chinees, Italiaan, Spanjaard, Griek, Pool... 't is mij allemaal om 't even, ik ben er tussen opgegroeid, heb er mee school gelopen.

Ik moet gewoon niet weten van islam, dat schreef ik al tig X, en dat is totnogtoe mijn goed recht.

Klaar.
In een topic waar je al eeuwen loopt te leuteren dat je minder Marokkanen wilt in een land waarvan je nu beweert er niet eens te wonen, kom je nu af met de dooddoener dat je met Marokkanen hebt schoolgelopen en ermee bent opgegroeid en dat dit je om 't even is...

Ik begrijp steeds minder en minder van je riedels.

En als het gaat om "zich belachelijk maken" schat, wil ik heus wel eens ergens en plein public het debat met je aangaan.
Dan zou je pas beseffen hoe het voelt om zich straalbelachelijk te maken.
Stel jezelf niet groter voor dan je bent.

Oud 16 april 2014, 23:57   #1355
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een topic waar je al eeuwen loopt te leuteren dat je minder Marokkanen wilt in een land waarvan je nu beweert er niet eens te wonen, kom je nu af met de dooddoener dat je met Marokkanen hebt schoolgelopen en ermee bent opgegroeid en dat dit je om 't even is...

.
Bron, link, bewijs ?

Ik heb niet eens gestemd hier!
Oud 17 april 2014, 00:03   #1356
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klaar!
Het was te mooi om waar te zijn...
Citaat:
Bron, link, bewijs ?

Ik heb niet eens gestemd hier!
Vierde bericht in dit topic, het eerste van een lange reeks:

Citaat:
Less is more.

Daar had 't bij gebleven moeten zijn.
Ik voel niet de behoefte om je nog meer in je hemd te zetten dan momenteel al het geval is, en bovendien heb ik geen zin om weer door meer dan 50 pagina's vunzigheid te scrollen, dus bespaar ik je de schande er nog een rits quotes bovenop te gooien.

Oud 17 april 2014, 00:07   #1357
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

En dat is alles wat je hebt kunnen vinden!

Om je eigen woorden te gebruiken; ochguttekes toch.

Wat erg, stop me in de gevangenis daarvoor.

Meer zal je echter niet vinden.

Maar hetgeen ik nog meer schreef past niet in je kraam.
Oud 17 april 2014, 00:25   #1358
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En dat is alles wat je hebt kunnen vinden!

Om je eigen woorden te gebruiken; ochguttekes toch.

Wat erg, stop me in de gevangenis daarvoor.

Meer zal je echter niet vinden.

Maar hetgeen ik nog meer schreef past niet in je kraam.
Waar alludeer je nu precies op?
Ik heb welgeteld één pagina aangeklikt, zoals ik beschreef. Ik ga ze heus niet alle 60, 70 bekijken.
Eén pagina, het vierde bericht, het eerste dat je neerpootte, spreekt al tegen wat je beweerde, en maakt al meteen mijn punt.
En dan ga kom jij aandraven met de dooddoener "en da's alles wat je hebt kunnen vinden".

In jouw plaats zonk ik door de grond van schaamte.

Dat kinderachtig geneuzel over de gevangenis negeer ik straal, pardon me, maar ik ga niet mee in dat infantiel gedoe.

Om dan toch nog eens in te pikken op je "Maar hetgeen ik nog meer schreef past niet in je kraam"...

Wat past niet in mijn kraam meiske?

Plat racisme is aan mij niet besteed, maar als je weer doelt op het feit dat je tegen islam bent, dan wil ik daar wel nog iets over zeggen.

Ik heb in dit topic, en in nog wel heel wat andere draden, nooit nagelaten te benadrukken dat ik vooral minder islam wil.

Hetgeen jij wil, geen islam en wel door middel van plat racisme, massale uitwijzingen en ordinair gescheld, is zo bereikbaar als een tropisch onweer op de Noordpool.

Ik wil minder islam, en dit door middel van wederzijds begrip en acceptatie, integratie, participatie en uiteindelijk hopelijk assimilatie.

Mensen bevrijden van achterhaalde wereldbeelden bereik je niet op jullie manier.
De grootste vijanden van een geslaagde open samenleving zijn niet de islamitische medemensen, maar de rabiate racisten.
En daar ben jij, met je smerige, mensonterende uitspraken, er overduidelijk één van.

Oud 17 april 2014, 01:24   #1359
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik laat je nu maar alleen met je filippicas.

Zoek maar 'n ander om je behoefte aan scheldtirades te bevredigen.

Vergeet echter niet; volgens je eigen definitie van 'n 'racist' ben je er zelf 1. Duidelijk aangetoond in deze draad.

En nog steeds moet ik niks weten van de criminele, bloeddorstige ideologie die zich ook wel de religie van de vrede durft te noemen.

En nog steeds is dat mijn goed recht.

Laatst gewijzigd door SDX : 17 april 2014 om 01:25.
Oud 17 april 2014, 01:46   #1360
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik laat je nu maar alleen met je filippicas.

Zoek maar 'n ander om je behoefte aan scheldtirades te bevredigen.
Het piekt é, zo in je blote bast te worden gezet.

Citaat:
Vergeet echter niet; volgens je eigen definitie van 'n 'racist' ben je er zelf 1. Duidelijk aangetoond in deze draad.

En nog steeds moet ik niks weten van de criminele, bloeddorstige ideologie die zich ook wel de religie van de vrede durft te noemen.

Je hebt helemaal niks duidelijk aangetoond in deze draad. Da's je verbeelding die weer eens op hol was geslagen. Wat een zwaktebod om daar toch tot in den treure toe weer op terug te komen.
Het gaat trouwens niet over mij.
Het gaat over Marokkanen.
Citaat:

Het is het volste recht van ieder mens om ongebreideld buitenproportionele lompheid te etaleren.
Ik voel absoluut niet de behoefte je daarin te willen temperen.
Ik zal jullie xenofobe scheldtirades weliswaar onverdroten blijven aanvallen en herleiden tot wat ze zijn: niet meer dan laffe pogingen om het persoonlijk falen, de irrationele angsten, de gigantische afgunst en het kolossale onvermogen in het leven af te wentelen op de kap van onze allochtone medemens.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be