![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Goeie mop! Je bent een echte lolbroek, jij... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke dag 125 ml wijn verhoogt het risico op mond en keelkanker met 168 % 1 Glas Alcohol per dag verhoogt risico op borstkanker bij vrouwen met 12 % het risico op keelkanker met 44 % en mondkanker met 29 % Dit blijkt uit een Frans en Brits onderzoek onderzoeksteam onder leiding van professor Maraninchi En zo zijn er al veel onderzoeken geweest en zullen er nog veel bijkomen ! Moet er nog zand zijn ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 april 2014 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan... D�*t was toch niet ernstig bedoeld?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hij spreekt specifiek over wijn
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle dagen zijn er wel onderzoeken......wat wordt er vandaag de dag eigenlijk niet onderzocht......?? Persoonlijk denk ik dat er slecht 1 waarheid is en dat is met niets te overdrijven ...Alles met een TE voor is niet goed zeiden de mensen vroeger.Het is spijtig te moeten vaststellen in een onderzoek dat men van te leven sterft.....iedere pasgeborene is uiteindelijk een terdoodveroordeelde.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() omdat gij dat beslist?
verveelt ge u?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijn drinken zelfs met mate is voor vrouwen schadelijk.....zie gazet van antwerpen 18 07 2011 ....Onderzoek Nationaal Kankerinstituut van Milaan
Maar overmorgen zal een ander onderzoek wel weer het tegengestelde beweren .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort samengevat: je linkjes zijn volstrekt irrelevant. Maar dat wist je wel hé? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De mensne die joints willen roken zullen dit doen, onafhankelijk de legaliteit of illegaliteit ervan.
![]() |
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |