![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een geluk, dat ik noch een FBook-account, noch een Twitter-account heb, zodat ik gespaard blijf van die rommel.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 april 2014 om 15:57. |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben benieuwd wie ik op 24 mei als vriend zal moeten verwijderen.
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is dat wat ze bij NVA bedoelen met "Werken moeten we belonen". Laatst gewijzigd door pajoske : 17 april 2014 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Uit het eisenpakken valt vooral af te leiden wie de slaafjes van de PS zijn. N-VA eist confederalisme, waar een 2/3-meerderheid voor nodig is, waar dus de PS voor nodig is. Ze zullen dus het slaafje van de PS moeten zijn op alle andere vlakken om dat erdoor te krijgen.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik mag hopen dat dit sarcasme is. Anders wijst het op een ongelofelijke intolerantie. Ik bepaal i.i.g. vrienden niet op basis van politieke voorkeur.
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wel weg met goedkoop gespam (zoals N-VA duidelijk van plan is)
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schrik bij de NVA zit er duidelijk goed in.
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wanhoopspoging van de NVA om toch maar het procent te bekomen dat ze nooit zullen halen. Eerst mensen doen overlopen door hen van alles en nog wat te beloven en nu via Twitter en Facebook weer anderen te ver(mis)leiden. Het zal niet helpen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 april 2014 om 16:27. |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees nu eens eerlijk. De vorige keer won N-VA met verve de verkiezingen en leverde Vlaanderen over aan wat zij het "PS model" noemen. Als je deze keer opnieuw op N-VA stemt, verwacht jij dan echt een "N-VA model" ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarin zit het verschil tussen die twee modellen? Beiden zullen braaf uitvoeren wat het EU-model dicteert.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ingetekend. Met de volle goesting. Nu, ik denk niet dat er vrienden mij gaan verwijderen daardoor, die kans hebben ze al lang gehad. Ik deel wel meer N-VA berichten.
Vond het wel een schitterend idee, om meerdere redenen. - Dan kan de media eens zien dat er niet in slagen de Vlamingen te brainwashen. - Dan kunnen die N-VA bashers eens merken dat ze alleen op een heuvel staan te preken.
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Wees nu eens eerlijk. De vorige keer won N-VA met verve de verkiezingen en hebben de traditionelen ons land 550 dagen lang gegijzeld gehouden tot ze de moed en het excuus vonden om al hun gemaakte beloften te breken.
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() qed.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Makkelijk zat. De partijen die de regering hebben gevormd, hadden dat vanaf dag 1 kunnen doen. Ze deden het niet.
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien durven meer mensen dan N-VA te stemmen. Ik zal het voorbeeld geven met mijn handtekening ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 17 april 2014 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Hij heeft blijkbaar ook nooit van een "overgangsregeling" gehoord.
Overgangsregeling werkloosheid, brugpensioen, hypotheek, echtscheiding , fiskale regularisatie... Laatst gewijzigd door dpg : 17 april 2014 om 18:29. |
![]() |