Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2014, 21:09   #1421
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Veel Vlamingen zijn echte broekschijters, daar heb je volledig gelijk in.
Vooral de mensen van de oudere generatie werden zo opgevoed.

Die durven niet eens veranderen van bank, want dan moeten ze een bankier onder ogen komen en hem vlakaf zeggen dat ze vertrekken.

Ze beginnen ook te beven bij het zien van een politieker of een notaris of een advocaat.

Veel Vlamingen zijn bijzonder achterbaks en bovendien geboren lafaards.

Maak je geen illusies Eberhard, er is geen enkele Vlaming die meer pimpernellen naar hier wil halen.

Alleen hebben ze niet de kloten aan hun lijf om het te zeggen.
Je snapt er geen bal van.
Je denkt dat ze tot in het stemhokje toe te laf zijn om "het eens goed te zeggen"?
Dit is wat er zo ongeveer over gedacht wordt, én de reden waarom jullie electoraal gezien geen bal meer voorstellen:

http://forum.politics.be/showthread....44#post7104544

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het filmpje op zich kan natuurlijk gemonteerd zijn en ongewenste reacties kunnen eruit geknipt zijn. Ik wil echter de massale vroegtijdige ejaculaties die dit filmpje teweegbengt niet in de weg staan.

Het filmpje dus.

Het VB is niet gewoon tegen meer immigratie.

Remember Dewinter met zijn slip of the tongue betreffende de correlatie tussen het dragen van een hoofddoek en het tekenen van een terugkeercontract.

Denk aan Anke Vandermeersch, die in drie woorden de core business van het VB uitlegde aan de achterban.

“Vlaanderené, “Veiligheid” en “Vreemdelingen”, waarbij ze bij het derde punt, luidkeels toegejuicht door een uitzinnige menigte, ostentatief haar middelvinger gebruikte ipv drie vingers in de lucht te steken.

Denk aan Karel Dillen, die jaren geleden ongegeneerd een toespraak begon met de woorden “de neger is vuil, de neger is lui”.

Enfin, waar het VB écht voor staat wordt hier evenzeer op dit forum op dagelijkse basis aandoenlijk geïllustreerd.

Platvloers racisme dat om zijn maagdelijk blanke fetisj te bereiken, indruist tegen elke internationale rechtsregels.

Ik denk spontaan nog even aan de crimineel op dit forum die mensen die met een allochtoon getrouwd zijn de keus zou geven tussen hier achterblijven zonder partner en kinderen, of mee opzouten, om maar één van de vele smerige anekdotes op te rakelen die hier de laatste weken weer zijn gevallen.

Geen fatsoenlijk mens overweegt zijn stem te geven aan dergelijke smeerlappen, om dan het risico te lopen dit land op internationaal vlak als een paria te zien behandeld worden.

Mocht het VB hier de vrije hand krijgen, zijn we binnen het jaar op economisch en politiek vlak volledig geïsoleerd.

Dat jullie dat zelf niet snappen ipv over paradoxen te wauwelen...

Minder en meer gecontroleerde immigratie is niet gelijk aan de onmenselijkheid van de retoriek van het VB.

Wees overigens maar gerust dat de VB-leiding dat maar al te goed beseft, maar ze hebben nu eenmaal dommeriken nodig die hen hun stem willen geven in de ijdele hoop dat het ooit eens boem patat wordt.

Daarom prediken jullie in de woestijn en zullen mensen ook nu weer massal de schouders ophalen bij deze volgens Demper “geniale” stunt van het VB.

Wat die man met zijn filmpje dus eigenlijk onomstotelijk heeft aangetoond, is de werkelijk ontzagwekkende irrelevantie van het VB.

En uitgerekend zo’n actie wordt dan op dit forum bewierookt en bestempeld als een meesterzet door de partij-akolieten.

Serieus, hoe kolossaal kan het bord voor je kop eigenlijk zijn?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:11   #1422
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Er worden al 50 jaar allerlei dingen gedaan om die zng 'achterstelling' weg te werken.
Het onderwijs is democratischer dan ooit. Elk kind, arm of rijk kan zijn middelbaar diploma halen, toch halen vele allochtone jongeren zelfs dat niet.
Discriminatie is bij wet verboden.
Voor bepaalde overheidsjobs gaat de voorkeur zelfs uit naar 'minderheden' (quota).

Hoe lang ga je die 'achterstelling' hypothese nog volhouden?
En waarop is die nog gebaseerd?
In de VS is de slavernij al 130 jaar afgeschaft.
Wat is je punt nu?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 18 april 2014, 21:14   #1423
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen ik in deze discussie opdook, wist iemand met zekerheid dat ik een geil vrouwtje was dat de behoefte voelde om zich te laten dekken door vreemdelingen. Toen ik daarop riposteerde dat ik van mannelijke kunne ben, suggereerde een ander meteen dat mijn vriendin best eens zou worden gemolesteerd door een bende allochtonen om me eens anders te laten piepen.

Da’s dus de prijs voor een beetje menselijkheid tegenover “vreemdelingen” voor het grut alhier.

Alleen al circes repliek op mijn opmerking betreffende de Antwerpse raamprostitutie getuigt van een dergelijke duizelingwekkende smeerlapperij dat geen zinnig mens zich nog geroepen zou voelen de onmensen te verdedigen die zo’n kwaadaardigheid de wereld insturen.

Waarmee weeral eens bewezen is dat jullie geen andere keus hebben dan samen te hokken in jullie poel van vunzigheid, met netjes daaromheen een gebetonneerd veiligheidshek, om het cordon te persifleren.

Het mag dan ook niet verbazen dat het waardeoordeel over mijn posts, door mensen voor wie het bepleiten van mensenrechten voor moslims al wordt beschouwd als een halsmisdaad, me eerlijk gezegd kan gestolen worden.
Wat kan jij je aanstellen man/vrouwmens!

Ik geef je op een boekje dat mensen als circe en SDX, mezelf en anderen uit dezelfde 'poel van vunzigheid' de 'vreemdelingen' niet anders dan autochtonen behandelen indien deze voldoen aan één voorwaarde. Eén voorwaarde, geen 695 voorwaarden, één voorwaarde: dat de 'vreemdelingen' op alle gebieden/aan alle aspecten van onze samenleving meewerken door er actief aan deel te nemen.

Mensen zoals moslims, die hun afkeer voor onze democratie niet langer verstoppen, moeten bestreden worden tenzij jij geen respect hebt voor de vrijheden die onze voorouders voor ons bevochten/verkregen hebben.
Jij mag vinden dat de democratie aan de laagste bieder overhandigd mag worden; sta me toe dit vreemd te vinden vooral omdat de democratie momenteel toch nog altijd de beste bestuursvorm is.
In mijn grondwet staat de scheiding van staat en godsdienst beschreven; ik wens dit zo te houden omdat ik hoegenaamd niet wil gedicteerd worden door wetten die uitgevonden werden door mensen die een ingebeelde vriend hebben die ze als boeman gebruiken om de massa onder de plak te houden.
Als jij ontkent dat de islam meer en meer een negatieve invloed heeft op onze samenleving kan je evengoed het bestaan van de zon ontkennen.

Voorts vind ik jouw aanpak van de 'vunzige poelbewoners' niet anders dan de aanpak die je verfoeit bij circe, SDX, mezelf enz. Verdienen autochtonen met een andere mening dan de jouwe geen respect misschien? Verdienen zij geen mensenrechten? Hypocriet.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:16   #1424
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de VS is de slavernij al 130 jaar afgeschaft.
Wat is je punt nu?
En de president is een african american dus wat is jouw punt?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 18 april 2014, 21:19   #1425
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Had ik het ergens tegen jou Eberhard?
Waar en wanneer droop ik al gillend af ?
En Nierika verknoeit inderdaad zijn/haar tijd tenzij voor types zoals jij misschien? Tiens, is het nu een zij of een hij?
Slik je micro maar niet in.
Je zou eigenlijk blij moeten zijn dat er zich nog iemand de moeite wil getroosten om een poging te doen jullie wat fatsoen bij te brengen.
Want je tijd verknoeien doe je gegarandeerd met dat restje van de samenleving dat denkt dat de wereld door hun navel loopt.

Oud 18 april 2014, 21:23   #1426
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Het feit dat Obama president is betekent dat de achterstelling van minderheden in de VS een illusie is?
Dat is wat jij bedoelt?
Jullie kunnen de wereld om jullie heen écht niet vatten hé?

Oud 18 april 2014, 21:24   #1427
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat Obama president is betekent dat de achterstelling van minderheden in de VS een illusie is?
Dat is wat jij bedoelt?
Jullie kunnen de wereld om jullie heen écht niet vatten hé?
Neen beste, het betekent dat ALLES mogelijk is, zolang je het maar genoeg wil.

Van niet kunnen vatten gesproken...
Oud 18 april 2014, 21:25   #1428
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals veel van de meest succesvolle muzikanten, acteurs, sportlui african americans zijn.
Hadden die het allemaal zo ver kunnen schoppen als zwarten werkelijk 'gediscrimineerd' en 'achtergesteld' werden?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:27   #1429
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat 'achterstelling' exclusief is voorbehouden aan minderheden is inderdaad een illusie.
Er zijn namelijk ook zeer veel blanke Amerikanen die in armoede leven.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:28   #1430
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat kan jij je aanstellen man/vrouwmens!

Ik geef je op een boekje dat mensen als circe en SDX, mezelf en anderen uit dezelfde 'poel van vunzigheid' de 'vreemdelingen' niet anders dan autochtonen behandelen indien deze voldoen aan één voorwaarde. Eén voorwaarde, geen 695 voorwaarden, één voorwaarde: dat de 'vreemdelingen' op alle gebieden/aan alle aspecten van onze samenleving meewerken door er actief aan deel te nemen.

Mensen zoals moslims, die hun afkeer voor onze democratie niet langer verstoppen, moeten bestreden worden tenzij jij geen respect hebt voor de vrijheden die onze voorouders voor ons bevochten/verkregen hebben.
Jij mag vinden dat de democratie aan de laagste bieder overhandigd mag worden; sta me toe dit vreemd te vinden vooral omdat de democratie momenteel toch nog altijd de beste bestuursvorm is.
In mijn grondwet staat de scheiding van staat en godsdienst beschreven; ik wens dit zo te houden omdat ik hoegenaamd niet wil gedicteerd worden door wetten die uitgevonden werden door mensen die een ingebeelde vriend hebben die ze als boeman gebruiken om de massa onder de plak te houden.
Als jij ontkent dat de islam meer en meer een negatieve invloed heeft op onze samenleving kan je evengoed het bestaan van de zon ontkennen.

Voorts vind ik jouw aanpak van de 'vunzige poelbewoners' niet anders dan de aanpak die je verfoeit bij circe, SDX, mezelf enz. Verdienen autochtonen met een andere mening dan de jouwe geen respect misschien? Verdienen zij geen mensenrechten? Hypocriet.
Waar ontken ik jou je mensenrechten?
Ik ben helemaal niet hypocriet.
Ik walg van jullie retoriek, wa's daar verdomme hypocriet aan?
Ik vind het persoonlijk veel hypocrieter nog voorwendsels te proberen verzinnen om jullie plat racisme te verhullen.
Waar haal jij het recht om elke moslim hier te degraderen tot mensen die hun afkeer voor onze samenleving niet verstoppen en moeten bestreden worden, om hen zonder uitzondering te generaliseren tot mensen die niet actief deelnemen aan onze samenleving?

Wel, trek dan ten strijde. Bestijg je ros en hanteer je zwaard.
Eens zien hoe ver je zult raken!

Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2014 om 21:28.
Oud 18 april 2014, 21:30   #1431
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zou eigenlijk blij moeten zijn dat er zich nog iemand de moeite wil getroosten om een poging te doen jullie wat fatsoen bij te brengen.
Want je tijd verknoeien doe je gegarandeerd met dat restje van de samenleving dat denkt dat de wereld door hun navel loopt.
Fatsoen bijbrengen? Dit door iemand van wie elke post een ode aan de criminele medemens is! Lolbroek!!

Een grafische weergave van jouw reacties:

Oud 18 april 2014, 21:31   #1432
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar ontken ik jou je mensenrechten?
Ik ben helemaal niet hypocriet.
Ik walg van jullie retoriek, wa's daar verdomme hypocriet aan?
Ik vind het persoonlijk veel hypocrieter nog voorwendsels te proberen verzinnen om jullie plat racisme te verhullen.
Waar haal jij het recht om elke moslim hier te degraderen tot mensen die hun afkeer voor onze samenleving niet verstoppen en moeten bestreden worden, om hen zonder uitzondering te generaliseren tot mensen die niet actief deelnemen aan onze samenleving?

Wel, trek dan ten strijde. Bestijg je ros en hanteer je zwaard.
Eens zien hoe ver je zult raken!
Kom terug wanneer je oogkleppen afgevallen zijn.
Oud 18 april 2014, 21:32   #1433
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het feit dat 'achterstelling' exclusief is voorbehouden aan minderheden is inderdaad een illusie.
Er zijn namelijk ook zeer veel blanke Amerikanen die in armoede leven.
Achterstelling van minderheden impliceert voor jou dat een blanke die zich hele dagen lazarus zuipt of geen zin heeft om werk te zoeken niet tot armoede kan vervallen?
Het feit dat sommige blanken in de VS arm zijn houdt automatisch in dat het er voor minderheden simpelweg door hun kleurtje niet moeilijker kan zijn om het te maken?
Da's alweer één van de vele wijsheden die één van jullie hier komt verspreiden?

Oud 18 april 2014, 21:32   #1434
Another Jack
Banneling

Standaard

Voorzichtig Nierika, je nadert het stadium waarin ze je dochters een besnijdenis toewensen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2014, 21:32   #1435
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kom terug wanneer je oogkleppen afgevallen zijn.
Wat een zwaktebod.

Oud 18 april 2014, 21:34   #1436
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net zoals veel van de meest succesvolle muzikanten, acteurs, sportlui african americans zijn.
Hadden die het allemaal zo ver kunnen schoppen als zwarten werkelijk 'gediscrimineerd' en 'achtergesteld' werden?
Tuurlijk niet maar die realiteit past niet in het kraam van de zogenaamde racismebestrijders aka moraalridders.
Neen, zij houden het liever bij het eendimensionale 'vuile racist'.
Bekt makkelijker en met een beetje geluk zwijgen de mensen uit schaamte.
Oud 18 april 2014, 21:34   #1437
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een zwaktebod.
Zegt de meester van de clichés.

Wacht nog op een reactie op mijn enige voorwaarde die ik stel.
Geen reactie? Tuurlijk niet omdat het verre van een voorwaarde is die ontsproten is in het brein van een zogenaamde racistische schuimbekkende moslimhater hé.

Van zwak gesproken.

Wie is hier de racist? Ik die wens dat de nieuwkomers leven zoals 'when in Rome, act like the romans' waardoor zij zelfbedruipend zullen worden of zij die helemaal niks verwachten, hen hun leven lang uit hun hand laten eten om zo de macht te behouden!
Wie is hier de racist?

Laatst gewijzigd door Maori : 18 april 2014 om 21:37.
Oud 18 april 2014, 21:34   #1438
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voorzichtig Nierika, je nadert het stadium waarin ze je dochters een besnijdenis toewensen...
Wat een belachelijke opmerking.
Oud 18 april 2014, 21:35   #1439
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Fatsoen bijbrengen? Dit door iemand van wie elke post een ode aan de criminele medemens is! Lolbroek!!

Een grafische weergave van jouw reacties:

De criminele medemens?
Je bent in je schuimbekkende razernij zodanig de pedalen verloren dat je moslims maar meteen tot criminele medemensen degradeert.

En dan dat indrukwekkend plaatje...

5 procent Maori.
Da's jullie marginale score.

Get a life and live with it.

Oud 18 april 2014, 21:36   #1440
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zegt de meester van de clichés.
Dan zijn we beiden meesters. Jij grossiert immers graag in generalisaties.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be