![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk bericht begin jij in het wilde weg conclusies te trekken in je voordeel. Compleet verzonnen bagger. Is het wel mogelijk om met jou een discussie te voeren, of zit je hier louter te schelden en te trollen? Ben jij artisjok? Hoeveel keer moet ik het nog herhalen? Mijn laatste berichten gaan over de perceptie van het klootjesvolk. M.a.w., de gedesinformeerde kiezer. Die mensen denken dat de N-VA tegen immigratie is. En de rest van het klootjesvolk richt enorm veel schade aan door in het wilde weg te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1542 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De gekende kliek natuurlijk wel. Zie hoe ze zwelgen van eensgezindheid en ingebeelde talrijkheid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1543 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dewever doet niet anders dan zijn mond opentrekken over immigratie, en hij is de meest geïnterviewde politicus. Je zit hier al maanden te klagen dat de NVA meer immigratie wil en dat het VB de enige optie is. Onlangs nog schreeuwde je hier uit dat de NVA er zelfs openlijk voor uitkwam en dat er geen excuus meer was voor de NVA'ers die nog op de partij stemden. Met welk recht zie jij NVA'ers als overwegend ongeïnformeerde mossels die eigenlijk VB zouden stemmen als ze maar beter wisten?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2014 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb jij ook 't lef niet?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1545 |
Europees Commissaris
|
![]() Het lef niet?
Hij zal morgen heus wel lezen wat er allemaal is neergepoot hoor. "Het lef niet"... En maar zagen, en maar klagen, en maar mokken... Hij zegt verdomme enkele berichten later zelf dat ie toegeeft dat ie generaliseert als het over moslims gaat. Ik heb dat overigens al eens gequoted. Wat moet er dan nog gevraagd worden? Hou jij een bord voor je kop terwijl je hier zit te reageren?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot deel van de N-VA kiezers weet niet dat de partij pro-immigratie is. Hoeveel keer moet ik het nog herhalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan gewoon op de blauwe pijltjes klikken om terug te gaan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1548 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier, ik heb 't zelf wel even opgezocht welke vraag je 't lef niet voor hebt te stellen en aan wie, want je lijkt me danig in de war.
![]() |
![]() |
![]() |
#1549 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Allé, omdat je eindelijk zou stoppen met erover te zemelen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder komma is er immers een andere perceptie, zoals je wel zult snappen. Ik denk dat je dat heel doelbewust zo hebt geplaatst, gezien je tweede quote betreffende generaliseren, maar SDX zegt dat ik het lef niet heb om het je te vragen. Vandaar dat ik het je vraag. Ik weet het , het is heel kinderachtig, maar je kunt heel goed opschieten met SDX, dus zul je het vast heel wat minder kinderachtig vinden dan ik en zul je eerder geneigd zijn mij kinderachtig te vinden. Dus doe ons beiden een lol: Plaats jij doelbewust komma's, of plaats je dergelijke gewichtige komma's steevast zonder erbij na te denken?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1550 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat jij die vraag wel stelt, en er nog een antwoord op verlangt ook, dat zegt wel wat over u. Je vergroot de problemen tot buiten proportie, en bekijkt de zaken door een veel te enge bril. En iedereen die het niet op dezelfde manier zoals u bekijkt , dat is uw vijand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1551 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Terwijl er in Algerije alleen al 100.000 doden zijn gevallen omdat mensen niet wilden toegeven aan de extremisten? Terwijl er in Syrië dagelijks mensen sterven in hun strijd tegen de extremisten? Terwijl in Turkije massabetogingen tegen Erdogans islamisering van de Turkse samenleving plaats vonden? Ik heb het lef niet om een vraag te stellen... Ik durf er mijn hoofd op te verwedden dat jij al massa's moslims op straat hebt aangeklampt om hen die vraag te stellen. En allemaal hebben ze natuurlijk uit volle borst geantwoord dat ze voor Allah kiezen. Ik denk dat jij gewoon wat moeite hebt de realiteit en je ergste nachtmerries uit elkaar te halen. Dat komt nog voor bij mensen die bezeten zijn van bepaalde zaken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 18 april 2014 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1553 |
Banneling
|
![]() Pro-immigratie voor mensen die hier in dit land een toegevoegde waarde kunnen betekenen, en die zich wensen te integreren. Waar die mensen dan vandaan komen is minder relevant. Het is niet de bedoeling om miserie te blijven importeren zoals in het verleden door massa regularisaties wel is gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"als onze democratie in gevaar is, of ze aan jouw zijde zullen staan om diezelfde democratie te redden, of dat hun allah en diens wetten hoger staan." Hoeveel keer hebben ze u al raar aangekeken ? Of op je muil geslagen ? Of je simpelweg laten staan en zijn weggelopen ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 april 2014 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar stel nou gewoon die vraag als je 't lef hebt, dat heb je niet. Mensen in al die landen vechten tegen extremisten, maar kiezen toch - steevast - voor islam, �*ls ze al mogen kiezen. Ze weten niet beter dan dat islam vrede is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1556 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze is ervan overtuigd dat als we dat vragen aan een paar moslims, we meteen aan haar voeten zullen liggen schreeuwen om vergiffenis. Ze is daar écht van overtuigd. Anders stel je je zo niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te vragen of iemand onze democratie zou willen verdedigen, dat is onbeleefd, misschien beledig je er wel iemand mee, oh de horror! Nee Nierika, er wordt ècht niet gebogen voor islam, ècht ècht niet! Als we hen maar niet beledigen, want dan zouden ze misschien boos kunnen worden, dat willen we toch niet èh. Gotsamme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen trekt ten strijde met zijn god aan zijn zijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik vind dat inderdaad belangrijk, onze democratie, scheiding van kerk en staat. Ik vind dat de logica zelve dat waarden & normen, verworven vrijheden bewaard blijven.
|
![]() |
![]() |