![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() [quote=pajoske;7104557]
idem Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 april 2014 om 21:50. |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb je hier op het forum al twee keer de link gegeven naar de studie van Professor Decoster die jouw fantasietjes rond de financieringswet tegenspreekt. Wil je dat gewoon negeren en verder in je eigen mantra's geloven ? Of is het te ingewikkeld om te begrijpen ? Op hoop van beterschap zal ik je de link een 3e keer geven : https://www.econ.kuleuven.be/ew/acad...20en%20Sas.pdf Probeer het te lezen, en vraag desnoods uitleg aan mensen die wel iets snappen van economie. Het zal je beletten dergelijke ongefundeerde kletskoek rond te komen strooien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je enig idee waarom de oppositie dit dan niet heeft ontmaskerd ? Heb je er al eens over nagedacht dat het probleem misschien tussen je oren zit ? Citaat:
Tot dan blijft het wat het nu is : wat hysterische proza zonder inhoud. Niet vergeten de tekst van Decoster te lezen hee Marie ? Doen ! |
||||||
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U, die zo wijs blijkt te zijn, voor u moet dat toch een niemendalletje zijn om dat hier één, twee, drie neer te pennen. Als u hier op kunt antwoorden zal ik in het vervolg al uw teksten met meer eerbied en aandacht lezen, indien u dat niet kunt, bewijs u, wat u voor mij bent, gewoon iemand die weigert de waarheid onder ogen te zien of anders er alles aan doet om de rest van de Vlamingen in onwetendheid te houden. Wat uw studie betreft is die van 2012 en dus sterk achterhaald en ondertussen werden er al heel wat andere cijfers naar voren gebracht met in het beste geval dat Vlaanderen er in 2027 enkele miljoen bij zou winnen maar ondertussen wel enorm zou verliezen. U zegt er ook niet bij dat op voorhand Wallonie en Bruxelles geld is toegestoken gekregen en werd dat niet gebetonneerd in de grondwet? Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 april 2014 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we de werkloosheidscijfers vergelijken kunnen we alleen maar concluderen dat al die Walen die 's nachts nog aan het "werken" zijn dat waarschijnlijk in het zwart doen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 18 april 2014 om 22:06. |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Daarom zouden we in plaats van te moeten staken en protesteren, eens moeten stoppen met stemmen. DADA dotatie.
Eat your heart out politiek. Al zijn het er maar een miljoen, tis meer dan een miljoen euro minder in hunne zak he. |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb je toch wel enig idee over wat je praat ? Noem eens enkele voorbeelden van dat vlaams grootkapitaal dat die snode walen aan het terugtrekken zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En over welke beledigingen aan het adres van de vlamingen heb je het eigenlijk ? Denk jij er eigenlijk ooit aan om iets in je epistels te staven met feiten ? Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 april 2014 om 22:11. |
|||||
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak u over hen vooral niet ongerust, ze zorgen goed voor zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik je dan wel een bron geef die je stelling tegenspreekt ga je dan nog de rol omdraaien en aan mij vragen om je inzicht te verschaffen in de transferstromen in ons land ? Begrijp je eigenlijk wel wat een financieringswet is ? Ik betwijfel het sterk als ik je zo lees. Ook je belachelijke stelling dat de studie van Decoster achterhaald is kom je hier (eens te meer, het is een vaste gewoonte blijkbaar...) zomaar lukraak neerzetten zonder enige staving. Als je zeker bent van je zaak : staaf ze dan. Anders is het slimmer om te zwijgen. Ik moet toegeven dat je lef hebt. Je moet er maar opkomen : de uitdaging van jouw bewijslast bij mij leggen. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van het begin af aan overtuigd dat het een dubbel is van Raf.
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ook ik ben het oneens met bepaalde voorstellen van de N-VA, maar er MOET zo snel mogelijk een einde komen aan de frauduleuze zelfbedieningspolitiek van de traditionele partijen. Elke kleine kans daarop moet je grijpen. Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 19 april 2014 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat dit een forum van enig niveau was... ![]() Misschien eens een boek lezen in plaats van naar uw tv te blijven staren
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 19 april 2014 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar heeft u ooit een epistel gestaafd met feiten? Als u nu echt meent dat u met feiten afkomt omdat er ergens de ene of andere professor gevonden is die in opdracht van La Belgique alles verdraait en inkleurt en het op papier zet; en met zulke nonsens worden wij dagelijks overspoeld, dan weet u zelfs niet wat feiten zijn. Lees in de Knack van deze week hoe EDR fier afkwam met het zogezegde bewijs dat de staatsuitgaven wel waren teruggedrongen, en hoe enkele uren later de werkelijkheid en het stuitend bedrog van EDR en C° uit de doeken werd gedaan. En zulke feiten kwamen de hele tijd voor tijdens deze legislatuur; dus zelfs indien u EDR en C° aanhaalt is de waarde van wat ze beweren nul komma nul. Ze hebben zichzelf te dikwijls tegengesproken en steeds was het duidelijk dat het hen niet ging om de burgers in te lichten maar in tegendeel om de burgers in het ongewisse te laten van wat ze werkelijk allemaal bekokstoofd hebben. Ten andere heeft Van Rompuit niet openlijk gezegd dat la Belgique van besparingen niet veel terecht heeft gebracht, maar ondertussen werden wel de belastingen drastisch verhoogd omdat zogezegd het land moest besparen. Wat heeft la Belgique met het Vlaamse geld gedaan. Dat is de vraag en geen enkele andere heeft waarde. Want daar gebeurt de grote Belgische roverij. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
In oktober zullen je ogen opengaan, als het Rekenhof en Eurostat de werkelijke Vlaamse schuld gaan meedelen, dan heb je je kleine kans verkeken en zullen velen met ET ogen kijken naar hoe ze gekloot zijn. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een voorstander van la Belgique is er ook geen enkel probleem om met zogezegde relevante teksten af te komen, de regimepers bulk er werkelijk van uit; alhoewel die teksten dikwijls de dag zelf al worden tegengesproken, maar dat kan men een paar jaar later nog moeilijk terugvinden en dan kunnen die tegengesproken teksten als bewijsmateriaal voor het Belgische Wonder doorgaan. Ten andere ben ik niet van zin om mij in opspeuringswerk te verdiepen; ik weet wat ik gelezen heb, ik weet wat ik in de zesde staatshervorming gelezen heb en dat is wel een heel relevante tekst. Ik heb jarenlang gezocht naar de raderen waarop la Belgique vierkant draait en ik weet dat ik tot de kern ben gekomen, maar heel die zoektocht nu uitleggen en met teksten staven is onbegonnen werk. Elke dag worden echter mijn overtuigingen gestaafd. Mijn leven hier in Wallonie, de reactie van de mensen op kleine zinnetjes, kleine feiten die hun diepere geestesgesteldheid veel beter weergeven dan de teksten van zogezegde geleerde professoren aan de unif. Spijtig genoeg moet ik bekennen dat elke dag, elke keer dat EDR en C° hun mond open doen, de regimepers, de wereld, mijn omgeving.... mij allen alleen maar telkens opnieuw doen inzien dat ik het, opnieuw spijtig genoeg, wel degelijk bij het rechte eind heb. En daar zal een Pandareus en al zijn companen mij niet van afbrengen. Ik ben echter geen journalist, heb er ook niet de aanleg voor en dus blijf ik zeggen wat ik denk te moeten zeggen of dat Pandareus en al zijn companen behaagt of niet. Indien mijn teksten u niet overtuigen, het zou al veel zijn dat ze u, eindelijk, aan het nadenken zetten. Maar la Belgique blijft zijn bevolking Kloten dank zij de horde van mensen zoals u die weigeren om hun hersenen te gebruiken en alleen maar snakken naar berichtgeving die hun verder toelaten in vrede verder te slapen. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een voorstander van la Belgique is er ook geen enkel probleem om met zogezegde relevante teksten af te komen, de regimepers bulk er werkelijk van uit; alhoewel die teksten dikwijls de dag zelf al worden tegengesproken, maar dat kan men een paar jaar later nog moeilijk terugvinden en dan kunnen die tegengesproken teksten als bewijsmateriaal voor het Belgische Wonder doorgaan. Ten andere ben ik niet van zin om mij in opspeuringswerk te verdiepen; ik weet wat ik gelezen heb, ik weet wat ik in de zesde staatshervorming gelezen heb en dat is wel een heel relevante tekst. Ik heb jarenlang gezocht naar de raderen waarop la Belgique vierkant draait en ik weet dat ik tot de kern ben gekomen, maar heel die zoektocht nu uitleggen en met teksten staven is onbegonnen werk. Elke dag worden echter mijn overtuigingen gestaafd. Mijn leven hier in Wallonie, de reactie van de mensen op kleine zinnetjes, kleine feiten die hun diepere geestesgesteldheid veel beter weergeven dan de teksten van zogezegde geleerde professoren aan de unif. Spijtig genoeg moet ik bekennen dat elke dag, elke keer dat EDR en C° hun mond open doen, de regimepers, de wereld, mijn omgeving.... mij allen alleen maar telkens opnieuw doen inzien dat ik het, opnieuw spijtig genoeg, wel degelijk bij het rechte eind heb. En daar zal een Pandareus en al zijn companen mij niet van afbrengen. Ik ben echter geen journalist, heb er ook niet de aanleg voor en dus blijf ik zeggen wat ik denk te moeten zeggen of dat Pandareus en al zijn companen behaagt of niet. Indien mijn teksten u niet overtuigen, het zou al veel zijn dat ze u, eindelijk, aan het nadenken zetten. Maar la Belgique blijft zijn bevolking Kloten dank zij de horde van mensen zoals u die weigeren om hun hersenen te gebruiken en alleen maar snakken naar berichtgeving die hun verder toelaten in vrede verder te slapen. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schijnt het echt niet te snappen hee ? http://www.youtube.com/watch?v=KayBys8gaJY Iedereen kan hier zomaar eender wat komen beweren, als hij/zij daar geen feiten en teksten bij aanlevert. Jij bent hier echt de enige die deze evidentie, dit basisprincipe niet toepast en het naar zo blijkt zelfs niet eens snapt dat het noodzakelijk is. Citaat:
Voorlopig staan we nog bij de allereerste stap dus, de claim. Waaraan de staving nog steeds ontbreekt. Citaat:
Bedankt voor deze ontwapenende eerlijkheid. Citaat:
Je begrijpt toch dat je enkel gelach kunt oogsten als je argumentatie zich beperkt tot : 'ik weet dat ik gelijk heb' ? ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||||
![]() |